Hmmm hoop berichten gemist. Zo even uitgebreid gereageerd maar dat doe ik straks even via laptop en niet zoals nu op mijn tel. Nou, we hadden een weekje geen bloedverlies maar we zijn weer ongesteld. Nu natuurlijk ook gewoon de bedoeling na het stoppen met de pil, maar gemist had ik dat bloed niet hoor En nu maar hopen dat het niet weer 2 weken is. Wel fijn dat ik dus gewoon volgende week kan beginnen met de Gonal.
Wat enorm frustrerend is het als je werkgever ook niet mee wil werken. Bij ons doen ze gelukkig niet moelijk, ik geef aan wanneer ik er niet ben. Voor de uren gebruik ik tot nu toe nog mijn compensatieuren. Wij hebben 1x per maand normaal verplicht een paar uur compensatieverlof, die spaar ik nu op zodat ik die dag gewoon mijn normale uren draai en die compensatie uren gebruik ik dan voor naar het ziekenhuis te gaan. Vaak begin ik dan uurtje eerder of werk uurtje langer door. Dat was mijn eigen voorstel. Het is zo beetje geven en nemen zeg maar. Zolang dat werkt dan laat ik het zo, ga er geen vakantie uren voor op nemen en wil best eea compenseren maar wel binnen de grenzen zeg maar. Als de punctie op een werkdag valt dan is dat gewoon op uren van de baas zeg maar, die compenseer ik dan weer niet. Het kost zoveel energie als je ook nog eens met je werkgever moet gaan vechten om de uren waar je gewoon recht op hebt :S Succes maandag @samira28 Bij ons ging het vanaf het moment van de eerste papieren heel snel bij het Radboud. We hadden de intake en bij die intake hebben ze meteen de onderzoeken gedaan. Daar zou je normaal 2 weken later de uitslag van krijgen, in ons geval iets later ivm onze vakantie. Toen was het wachten op mijn menstruatie zodat ik met de pil kon beginnen. Ik hoop dat het voor jullie straks ook snel mag lopen. @samira28 Wat enorm frustrerend dat deze poging misschien afgebroken gaat worden. Hoop dat er toch nog eitjes gaan groeien. @Pitaa91 Succes, hopelijk verloopt het voorspoedig allemaal. @indy90 Laat die cryo maar komen!! Succes alvast @kdenboer90 Welkom. Spannend, hopelijk lukt het met de eerste cryo. Met progynova zelf nog geen ervaring.
Hoi hoi, Mag ik ook met jullie meekletsen? Wij zijn ook onder behandeling in het Radboud en tot nu toe allemaal erg positief. Ze behandelen je als patiënt met soms een lolletje op z'n tijd. Afgelopen maand hebben we onze eerste behandeling gehad. Zag er zo erg tegenop maar het is me 200% meegevallen. Vooral die morfine was erg lekker haha. 7 eicellen gevonden. 5 bevrucht. 1 verse terugplaatsing en gisteren gehoord dat er 3 goed genoeg zijn om in te vriezen. Dinsdag terugplaatsing gehad en mag 8 augustus testen. Super spannend! Voel nu nog helemaal niets.
Hoi allemaal, Vandaag hebben we onze 1e follikelmeting inmiddels al gehad. Er zijn 11 mooie follikels gevonden maar deze follikels moeten waarschijnlijk nog door groeien dus het is nog niets te bepalen of het zou nog erbij gaan doorgroeien of niet daarom hebben we een nieuwe follikelmeting afspraak gekregen. Ik gebruik gonal-F 150ie overigens. Wie o wie heeft dat ook? Liefs
Spannend Silver. Hopelijk een mooie test op 8 augustus! Ben benieuwd of ze alle 11 mee gaan doen. Wanneer moet je terug? Ik moet ook 150 gaan spuiten.
Eigenlijk zijn er wel 8 rechts en 8 links te zien op echo maar mijn gyn houdt het aan 11 vast voor het zekerheid. Waarschijnlijk gaan alle 11 mee doen ipv 16. Ik moet maandag as zo snel al terug haha. En jij??
Ik begin volgende week vrijdag met de stimulatie en dan 12 augustus de eerste echo. Ben heel benieuwd hoe ik ga reageren en hoeveel eitjes ik ga krijgen.
Oef ik was jullie even uit het oog verloren, heb helemaal geen berichtjes gezien dat er nieuwe posts waren. Ben nu weer bijgelezen! Wat een aantallen vliegen er hier om de oren zeg!! @beebj met jouw verhaal zou ik bijna hopen op een bijna-hyperstimulatie wat héérlijk om zoveel embryo's in de vriezer te hebben! Bij ons is het helaas helemaal misgegaan. Ik had 9 eitjes en er zijn 4 bevruchtingen uitgekomen, maar op de dag van de TP werden we gebeld dat er een infectie in is aangetroffen. Dat betekent dat er geen TP en geen invriezen mogelijk is, compleet waardeloze poging dus. Hoop gedoe en onzekerheid gehad met het ziekenhuis en we worden eigenlijk gewoon afgescheept met het verhaal dat de infectie vanuit vriendlief komt, dat het een normale bacterie is om bij je te dragen en het enige advies om het zo veel mogelijk te voorkomen is 'hygiene betrachten' alsof we dat niet al deden. Heel kwetsend dus en het geeft ook een hoop onzekerheid voor de volgende poging. Inmiddels ben ik alweer 3 dagen ongesteld terwijl mijn testdag pas komende maandag zou zijn. Gelukkig gaat dat wel snel, dan kunnen we het achter ons proberen te laten. Voorlopig ga ik door met Chinese kruiden en acupunctuur, hopen op het grote wonder van een natuurlijke zwangerschap en als dat niet gebeurt ben ik na 3 maanden goed voorbereid op een nieuwe IVF... Intussen gaan we wel een intake in Dusseldorf doen, kijken of zij nog iets kunnen vinden en/of adviseren. @Pitaa91 ik gebruikte ook Gonal-F 150E Succes allemaal dames! Ik zet mijn duimpjes omhoog voor jullie!
Thnx voor de site @Littlegirl1989 Ik ga het even onthouden. Vind wel lastig. Want dat is tijd dat alleen nodig is voor behandeling. De dagen na een behandeling vallen daar niet onder denk ik. Terwijl ze wel adviseren om de eerste dagen rustig aan te doen. @kdenboer90 , ik heb ook geen met progynova. Heb mb cryo's in natuurlijke cyclus gehad. @Pitaa91, 11 zou al super mooi zijn. Maar 16 misschien wel nog beter! Afwachten maar tot de volgende echo. @Silver27, fijn dat alles meegevallen is! Nu die ellendige wachtweken nog door zien te komen. @LVtje, al aan het aftellen om te gaan stimuleren? Ik ga morgen voor de 1e echo. Ben zo benieuwd wat er in m'n buik gebeurd!
@Pitaa91 dat is en mooi aantal zeg! Hopelijk groeien ze allemaal tegelijk door. @LVtje dank je wel voor jou dus ook eerste keer ivf. Spannend hoor! Hopelijk gaan er mooie eitjes groeien. @Kiwietje85 wat erg zeg! Zijn jullie de eerste poging ook kwijt nu? En komt infectie vaker voor? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord
Ja zeker spannend zo weer de 1e echo. Ik heb 2 dagen deca alleen gespoten en nu deca met 100 gonal-f. @Kiwietje85, injectie?! Kan dat ook nog. Wat een ellende zeg! Dat zou dan bij der productie in het potje gekomen moeten zijn ofzo?
Nou @Kiwietje85 , die hyperstimulatie was hell Maar jeetje, wat een domper zeg. Klinkt ook niet echt als een fijn ziekenhuis inderdaad.. 3-maanden klinkt wel lang zeg, blegh. Zo'n infectie heb ik idd ook nog nooit van gehoord.
@Kiwietje85 Wat houdt het hyperstimulatie precies in? Ik zou denk ik wel eens moeten uitzoeken als het mij ooit overkomt maar ik hoop van niet dat ik dit krijg.
@Kiwietje85 had je verhaal nog meegekregen in het andere topic. Zo enorm rot die infectie en dan zo'n gyn die jullie juist met rotgevoel laat gaan. Succes bij de echo morgen @CaDi Voor ons idd de eerst ivf @Silver27 Ben heel benieuwd en zeker ook aan het aftellen
@CaDi het zijn twee verschillende dingen. De tijd die je nodig hebt voor ziekenhuisbezoeken e.d. Valt onder de wet wazo kortdurend doorbetaald verlof (artikel 4). De werkgever hoort je de tijd door te betalen die je nodig hebt om naar het zkh te gaan als die onderzoeken niet buiten werktijd passen. Tijd na bijvoorbeeld een punctie e.d. Als je niet in stata bent om te werken is ziekteverlof en valt dus onder die regelgeving.