Ik mag morgen nog een x terug. Ze zag er nu 8. Was er al eentje ruim 20mm. Paar andere nog 13/14mm. Dus effen kijken wat ze hebben gedaan morgen. Punctie in ieder geval vrijdag of misschien donderdag! @Pitaa91 de morfine haalt het scherpe eraf. Mar je voelt het nog wel. Met name als ze door alles heen prikken zeg maar. Eenmaal in de eierstok vond ik het reuze meevallen. Gelukkig duurt het ongeveer 10 minuten bij elkaar. Dus voor je het weet is het voorbij vond ik!
Fijn meiden die goede resultaten! Ik vond de punctie echt reuze meevallen. Ik heb dan ook een hell van een hsg gehad dus nu kan ik volgens mij alle pijn aan je voelt het natuurlijk wel maar gewoon zo ontspannen mogelijk blijven. En het mooiste is dat het binnen 10 minuten voorbij is. Zet m op!
@Pitaa91 wat een goed resultaat. Ik heb ivf zo lang mogelijk uitgesteld omdat ik zo super bang was. En wat denk je... gewoon 1 prikje gevoelt bij de rechterkant. Toen ze klaar was vroeg ze of ik nog wat morfine wilde voor links. Ja hoor dus weer een heel klein prikje links. Maar oh oh oh dat was het enige!!! Mij viel het dus heel erg mee! @CaDi nog eventjes spannend voor jou morgen! Succes
Wat super nieuws voor jou zeg toch!!! Dus ik zou van te voren 1000mg pijnstillerspil moeten innemen voordat het begint.. PFFF WAT SPANNEND ZEG WAAAHHHHHHHAAAA !!!!!!!!!
Ik wil je best over mijn punctie vertellen @Pitaa91 , maar denk dat je er dan alleen maar meer tegenop ga zien.. Heb in ieder geval 5 dagen plat gelegen.. Maar ik had ook 30 follikels natuurlijk, duurde ook "iets" langer dan 10min.....
100 mensen 100 ervaringen denk ik. Heb genoeg verhalen gehoord van; viel me reuze mee en verhalen van; dit noooooit meer. Is toch afwachten hoe het verloopt denk ik en hoe je erop reageert.
Haha oke maar het verschilt per persoon qua ervaring enzo. Dus ik kan me goed voorstellen. Het ligt iig aan mezelf maar ik ben wel benieuwd hoe het eigenlijk voelt enzo haha. Gek he?
Ik mag donderdag al voor de punctie! Sowieso 8 goede follikels, waren nu nog 2 kleinere te zien van 11/12mm. Dus wie weet gaan die nog meedoen! @Pitaa91, voor je het weet is het vrijdag!
Dan ben je er lekker vroeg bij haha. Spannend en succes alvast. Ik moet nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik eindelijk aan de beurt...
Succes morgen @CaDi ! En @Pitaa91 vrijdag als ik er morgen niet meer schrijf Jullie hebben nette aantallen. Ik kan me voorstellen dat de punctie ook erger wordt hoe meer er aangeprikt wordt en hoe 'voller' het zit zeg maar. Bij was iets van 13 ofzo aangeprikt. Ik had geen morfine, alleen naproxen en paracetamol. En viel echt mee. De prikjes doen wel pijn (ook niet eens allemaal) maar die pijn zakt daarna ook gelijk weer. Dat maakt het wel te behappen. Ik stond echt stomverbaasd dat het al zo snel gebeurd was en ik maar een paar keer even pijn had gevoeld. Daarna wel een paar dagen flink moe geweest. @Silver27 wat jouw man zegt is wel echt interessant voor ons. Dat is precies het stukje dat ik niet wist, of het mogelijk is om zo'n infectie in zo'n vroeg stadium op te merken bij het bewerken van het zaad of dat je dat pas kunt zien als het langer op kweek heeft gestaan. Dat ga ik ook nog vragen als we in Dusseldorf zijn (da's over twee weken). Als dat inderdaad wel zo is dan heeft het ziekenhuis dat gewoon gemist en kunnen ze er niet omheen praten lijkt me. Eind augustus hebben we daar ook nog een evaluatiegesprek.
Pff, nou, haha. Ik probeer al 7 dagen m'n eisprong op te sporen, maar geloof dat ik hem gemist heb. Ook omdat ik 1 van die 7 dagen niet heb kunnen testen. Vermoed zomaar dat hij toen is geweest. Maargoed. Het is deze ronde ook geen noodzaak natuurlijk, was meer voor m'n eigen "gevoel". Ik houd m'n NOD maar gewoon op 14 augustus, ongesteld word ik toch wel
@Pitaa91 en @CaDi heel veel succes met de punctie de komende dagen! Zelf heb ik deze gehad met een roesje, dus heb geen idee hoe het zou zijn geweest zonder. De dagen erna meer last gehad van narcose dan de punctie. Ik duim voor mooie eitjes, mooie aantallen allebei! @Kiwietje85 ik hoop dat je er uiteindelijk nog achterkomt waardoor de infectie is ontstaan. Vind het wel een vreemd verhaal. Hoop dat je Dusseldorf wat meer antwoorden krijgt. Ik heb zelf even paar dagen afstand genomen van dit forum. Vorige week woensdag had ik de punctie en er zijn toen 6 eitjes gevonden. Vrijdag belde ze op dat er geen één bevruchting had plaatsgevonden. Bam, alles staat dan even stil.. Alles zag er goed uit, mooie eitjes en zaadjes maar niks gebeurd. Ze weten niet waarom niet. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Kan mij goed voorstellen dat je flink baalde! Ik heb hier geen ervaring mee. Kunnen ze je in het ziekenhuis hier niet meer over vertellen? Ik had van de 10 eitjes dat er 5 bevrucht waren. Dus waren er ook 5 mislukt. Maar helemaal niks is wel echt frustrerend en verdrietig!
Hoi meis ik breek even in, wat rot! Ik weet dat @clarajilla dit heeft gehad en nu zwanger is van eerste icsi! (Ben niet zo'n schrijver maar lees wel veel hihi) Heel veel succes!
@MarloesK85, idd wat @1986CHANTAL zegt. Wij hebben het ook gehad.. In januari de eerste IVF poging 5 eicellen gevonden, alles was perfect goede eitjes, goed zaad. En dan nog helemaal niks. Mijn wereld stortte in.. Ik was daar al maanden lang bang voor dat er geen bevruchtingen zouden zijn. En nu bleek dat ineens waarheid te zijn. Ik ben natuurlijk vanalles op internet wezen opzoeken over oorzaken. Het kon zijn dat de zaadcel niet in de eicel kon komen. Of dat de zaadcel er wel zin zat maar dat het niet doordeelde.. Wij hoopten dan maar op het meeste goede van het slechte en dat was dat de zaadcel er helemaal niet in zat. Dan zou het probleem verholpen zijn met icsi. Als de zaadcel er wel in zat maar er niks gebeurde ben je uit behandeld in nl en kan je nog aoa ( eicelactivatie) in Gent doen. Na het evaluatie gesprek bleek bij ons dat de zaadcel helemaal niet in de eicel was gekomen. Dit hoefde geen oorzaak te zijn dat het al bijna 3 jaar niet lukte. Alles is onnatuurlijk gegroeit door hormonen en ze zagen het wel is vaker bij mensen die al eerder een kind 'gewoon' hebben gekregen en met IVF geen bevruchtingen. Dus dat zei helemaal niks of het de oorzaak was. Na een verplichte rustmaand weer helemaal opnieuw begonnen en dit x voor icsi. Medicatie was iets opgehoogd zodat we iets meer dan 5 eicellen zouden krijgen. En uit eindelijk ( met bijna overstimulatie) 18 eicellen gevonden, 8 bevrucht, 1 terug geplaatst en 6 ingevroren. En nu bijna 16 weken zwanger ben de eerste verse tp van icsi!! Je mag me altijd een pb sturen als je vragen hebt
@clarajilla je geeft ons een goede hoop en moed. Dank je wel voor je verhaal en dat doet mij echt heel goed.
O meid wat verschrikkelijk balen! Dat is precies het telefoontje dat ik vreesde die bewuste ochtend, mijn hart zonk echt in mijn schoenen toen ik mijn ringtone hoorde. En eigenlijk was ik opgelucht toen ik hoorde dat er wel bevruchtingen waren geweest en het hele infectieverhaal te horen kreeg Fijn om het verhaal van @clarajilla te lezen. Inderdaad, misschien betekent het gewoon dat ICSI voor jullie de oplossing is! Dan is het voor nu even slikken maar kun je daarmee in ieder geval nog wel door! En een voordeel voor jou en mij (bij de grote tegenvaller) is dan weer wel dat we niet eerst de hele onzekerheid van de wachtweken door hebben gehoeven voordat duidelijk werd dat de poging mislukt is... beetje zuur om te zeggen, maar dat is dan toch nog het lichtpuntje denk ik dan maar...
Wat een enorm K-nieuws @MarloesK85 Is een van mijn grootste nachtmerries dat we zo'n zelfde telefoontje krijgen. Gelukkig zijn er vaak wel nog mogelijkheden dmv icsi, maar kan me voorstellen dat de grond onder je voeten zakt met het horen van dit nieuws. Dikke knuffel!