Ik voel me eindelijk weer een beetje beter na de pickup. Van de 13 bevruchte eicellen zijn er 4 op dag 5 ingevroren. Morgen opnieuw bellen voor definitieve aantal. Nu wachten op mijn mensturatie
Welkom @Gliss begrijp dat iui6 nog niet definitief is? Lastig hoor die keuzes, wie weet brengt het jullie nog een mooie zwangerschap! Maar zou even geen hormonen ook goed kunnen begrijpen! Succes met jullie keuze!! @Wondertje2020 wat fijn!!! Succes voor morgen!! En @Pompeloesje gelukkig voel je je weer wat beter en vier vijfdaagse dat is mooi!!! Ik denk alvast aan je @Maan84 voor morgen!! Sterkte en je kan dit!!
heel veel succes met de uitslag morgen, hoe gaat het nu met je? Door hyperstimulatie kun je je echt heel erg ziek voelen. Liefs voor jou. Dat hele traject doorstaan geen verse terugplaatsing hebben en moeten wachten op de cyclus, het lijkt me echt zwaar. Knuffel
Dat blijf ik nog steeds vreselijk vinden. Hier wordt iedereen zwanger van de tweede, alsof het niks is... heel frustrerend! Knuffie!
@ pompeloesje Wat fijn te horen dat je je al wat beter begint te voelen! @ maan84 Succes morgen! Ik ga duimen! @Gliss Welkom hoor! Veel succes ook voor jou! Even wat nieuws van mij. Vandaag laatste bloedname gehad om te zien of hcg weer op 0 staat na biochemische zwangerschap. Gelukkig is dit zo en mogen we weer verder! Nieuwe kansen geven me altijd terug een positieve boost.
Dankje. Wat fijn dat je verder mag! Ik had dat destijds ook na de miskraam, verdrietig, maar blij dat we verder konden. Alleen toen alles plat vanwege corona helaas.
@Pompeloesje gelukkig gaat het weer wat beter met jouw en wat prachtig 4, 5 daagse embryo's @Maan84 succes morgen meis! @Gliss welkom meis! @LenaMill, fijn dat het op 0 staat de hcg en je weer verder kan @Wondertje2020 yeaaaaah groen licht bij jouw, succes morgen met je echo!
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 28 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 25 augustus - punctie Maan84 25 augustus - echo Wondertje2020G 25 augustus - bellen met Lab Pompeloesje 26 augustus - bms meting Mika1988 26 augustus - cryo tp Betsies 27 augustus - cryo tp Mauzy82 28 augustus - prik&plan Gwen 28 augustus - bms Cyclaam 3 September - bel afspraak met gynaecoloog MNK 10 september - Gliss - belafspraak gyn, uitslag bloedonderzoek TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 31 augustus - Korenbloem 1 september - Droomwens79 ZWANGER 26 - 02 - 2021 NieuwelingDD positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 Patricia8 positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 Maayaa positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 Sooff30 positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 Lotje111 positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 Sara190 positief getest op 09 augustus AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 27-08 intake vk, echo + bloedtest nipt Lotje111 27-08: eerste vroege echo; Sara190 31-08 echo generation r next Lotje111
O, ik begrijp je zo goed. In onze vriendenkring kwam ook de 1 na de ander dat ik bij de laatste in huilen ben uitgebarsten en niet meer blij kon zijn. Houd hoop, dat is het enige advies wat ik kan geven. Het is niet zo vanzelfsprekend om zwanger te worden alleen de groep die dat begrijp is kleiner...
ik heb vanmorgen weer getest maar helaas wit. Mijn humeur werd daar niet beter van. Gelukkig had ik wat werkafspraken staan waardoor het snel voorbij is gevlogen. Door mijn buikpijn word ik er wel constant aan herinnert. Waar haal jij het geduld en rust vandaan?? Vind het heel knap van je!! Respect!
Van een witte test krijg ik ook steeds een rothumeur, maar ik hoop in de toekomst wel eerder een witte test te hebben dan een zwangerschap die maar eventjes duurt. Het is emotioneel enorm zwaar. Ooit komt die knaltest wel en een baby die wel kan blijven. Geduld hebben zeggen ze dan..... niet makkelijk he!
Heel begrijpelijk! En snap dat je soms geen hoop meer hebt. Ik had altijd de gedachten.. mocht het niet lukken dan heb ik alles geprobeerd. Ik heb ontzettend veel pijn gehad, therapie voor traumaverwerking van de behandelingen enz. En ineens was het wel zo. Ik hoop dat je dit mag meemaken. Verdriet mag er absoluut zijn! Zeker bij zulke dingen en idd iedereen lijkt dan zwanger en loopt met kinderwagens. Vreselijk! Ik werkte destijds op een kdvgroep met baby's. En huilde soms gewoon tijdens het afwassen. Vreselijk. Ik hoop met je mee
Ik ben volop aan het werk (40+ uren) drukte op werk (Zeeman Noordwijk en Toeristen) collega's die mij er door heen slepen overdag en thuis mijn gezin. In de avond ben ik om 21.30 uitgeschakeld en val ik als een blok in slaap zo gaan de dagen snel voorbij voor mij en blijf ik er rustig onder omdat ik geen eigen tijd heb deze drukke tijden
@Maan84 veel succes vandaag @droomwens79 en @korenbloem spannende tijden hoor meiden. Dikke knuffels voor jullie Ik heb mijn menstruatie gekregen. Is dat niet erg snel? Vorige week woensdag pick up gehad. Wel gonapeptyl gespoten ipv pregnyl...
daar ben ik helemaal mee eens! Een zwangerschap wat niet goed gaat is verschrikkelijk. nou mijn potje geduld is op hahaha