De bms echo is meestal rond dag 14-16, de terugplaatsing zo een 5-7 dagen later, als het bms mooi drie lagen heeft en dik genoeg is (heb je progynova voor lees ik) Ze ontdooien dan 1 of 2 embryo’s wat je kiest en wanneer dit mislukt nemen ze een andere, behalve wanneer je geen cryo’s meer hebt gaat de tp dus eigenlijk meestal wel door. Spannend voor je!! Heel veel succes!! Dankjewel @Maan84 we zijn onderweg! @Gwendeline het is hier eigenlijk niet de bedoeling om meer stress van te krijgen Maar wel lief dat je zo mee leeft Veel succes voor vrijdag!!
Heel logisch, ik had hetzelfde! Maar geef je eraan over en vertrouw erop dat het vanzelf duidelijk wordt!
@Betsies succes vandaag met de tp♡ @Maan84 beetje de nacht door gekomen? Knuffff nieuwe meiden welkom @korenbloem, spannend bij jouw meis! @Mika1988 succes vandaag met dex bms echo! Hier op 12dpo een lichte test, dus helaas geen oploop maar afloop morgen nog 1x kijken...... in mijn hoofd ben ik al aan het afronden ervan, vandaag dagje vrij van mijn werk, even op adem komen. Straks even uitwaaien op het strand! Even mijn hoofd recette
Dankjewel!! ❤️ Hé verdikkeme waarom loopt die test niet gewoon lekker op!! Ik hou nog een beetje hoop hoor, wie weet!!! Maar geniet lekker van je dagje vrij en het uitwaaien moet lukken met deze wind!!
Bij ons ontdooien ze er steeds maar 1 en als die het niet overleeft, moet je een nieuwe cyclus afwachten. Ooit een keer meegemaakt.
Succes @Betsies en @Mika1988 Hier vanacht ongesteld geworden. Net de knoop doorgehakt om toch IUI 6 nog te doen. Voor de startdatum ivf maakt het niet uit (is zelfs iets eerder want met IUI kortere cyclus dan natuurlijk) en dan heb ik toch alle kansen gepakt. Hoop dat alles goed gaat met stimuleren en dat het niet voor niks zal zijn (2x ging inseminatie niet door).
Ik had ook vrij snel een afloop. (Wel geen pregnyl of dergelijke gehad voor de tp). Het streepje werd eerst donkerder, maar nooit echt een knaller en begon nadien weer lichter te worden.
Hè wat jammer, misschien komt t nog. Ik ben nog moe, t heeft veel indruk gemaakt. De pijn gaat wel prima. Ik voel nog wat druk maar echt pijn is het niet meer gelukkig.
Gelukkig! Maar nog maar even rustig aan meis. Zijn de vlekken weg? Hoe hebben jullie dat over het algemeen gedaan dames? Vrij op de dag van de punctie en/of ook de dag erna? En nam je dan zorgverlof of ziekmelding? Ik doe nu zorgverlof voor iui voor de uren die het me niet lukt om het met thuiswerken te compenseren. Ik moet maandag mijn werkgevers een beetje gaan voorbereiden op het IVF traject (datum blijft natuurlijk onbekend maar dan kunnen ze mijn afwezigheid wel een beetje inschatten in uren), want werk wordt bij ons 2 maanden vooraf ingepland en we moeten even gaan uitvinden hoe dat aan te gaan pakken met het team en voor de opdrachtgevers en klanten. IUI kan ik nu redelijk voorspellen inmiddels qua dagen en de tijd die het kost. Dat zal straks heel anders weer zijn.
Ik hoor vaak 50-50 zorgverlof en bij complicaties na punctie ziektemelding. Ik zou zelf de dag van de punctie en de dag erna vrijhouden. De dag van de terugplaatsing ging ik weer werken. Maar dit verschilt per vrouw.
Hier punctie gepland gehad in vakantie en daar was ik toen zo blij mee! Dankjewel dames. 14u is afspraak maar vind het niet zo spannend. De wacht weken vind ik pas killing. Hier is tp cryo altijd in de middag. Als eskimo 1 niet goed ontdooid hebben ze nog tijd om een 2e te ontdooien. Pas 1 eskimo terugplaatsing gehad en die was in 1x goed ontdooid. Alleen dus niet blijven plakken...
Hoi allemaal Graag wil ik met jullie mee komen schrijven! Dit ben ik in het kort: voor het eerst moeder geworden in 2018, ik doe het alleen, dus ben wat ze noemen een "bewust alleenstaande moeder". Toen mijn zoontje 1 werd ben ik het traject weer gestart voor een 2e kindje. Helaas ben ik na 5 terugplaatsingen niet zwanger geworden. Ik was er even helemaal klaar mee en heb een pauze ingelast. Inmiddels krijg ik weer enorme kriebels om te gaan starten! Ik vind deze poging wel ontzettend spannend, dit zal waarschijnlijk de laatste zijn namelijk... hierna heb ik geen donorzaad meer en nieuwe kopen is ontzettend duur.. Bij mijn volgende menstruatie wil ik gaan starten. Hopelijk krijg ik dan ook meteen groen licht van de kliniek. Er morgen maar een aantal vrouwen per dag starten. Ik verwacht mijn menstruatie in september. @droomwens79 ken je me nog? We schreven samen in het IUI groepje van 2017
Welkom! Hier net ziekenhuis geweest. Het begon met misschien is het nog wat vroeg gevolgd door een oh wat reageer je goed! Terugplaatsing dus gepland. Volgende week woensdag land eskimo #2
Jaaaaa ik ken je zekers nog - leuk je hier te zien wees welkom en voeg jezelf toe aan de lijst. Succes alvast gewenst voor je traject
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 29 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje MissBee30: icsi traject, 1ste kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 26 augustus - cryo tp Betsies 27 augustus - cryo tp Mauzy82 28 augustus - prik&plan Gwen 28 augustus - bms Cyclaam 31 augustus - follikelmeting + bms LenaMill 2 september - Resceptivfity test MissBee30 3 september - cryo tp Mika1988 3 september - bel afspraak met gynaecoloog MNK 5 september - follikelmeting Wondertje2020 10 september - Gliss - belafspraak gyn, uitslag bloedonderzoek 28 september- uitgangsecho aicirtap 6 oktober - follikelmeting 1 aicirtap 13 oktober - punctie? aicirtap TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 31 augustus - Korenbloem 1 september - Droomwens79 ZWANGER 26 - 02 - 2021 NieuwelingDD positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 Patricia8 positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 Maayaa positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 Sooff30 positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 Lotje111 positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 Sara190 positief getest op 09 augustus AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 27-08 intake vk, echo + bloedtest nipt Lotje111 27-08: eerste vroege echo; Sara190 31-08 echo generation r next Lotje111
Bij de eerste punctie ben ik 2 weken thuis geweest (1 week vakantie. 2de week ziekteverlof), voelde als een aanslag op mijn lijf, leek als of ik door een trein was overreden. Zo enorme buikpijn niet normaal! Bij de 2de punctie had ik weekje vakantie, en herstelde ik ben 24 uur en totaal geen napijn op de nabloeding na in de avond. Dus 2 compleet verschillende ervaringen gehad! Alle echo afspraken plan ik voor mijn werktijden in. Wat gelukkig steeds goed verloopt!