ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 30 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje MissBee30: icsi traject, 1ste kindje Palmpje: icsi traject, 2de kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 2 september - follikelmeting + bms + bloedprikken - LenaMill 2 september - Resceptivfity test - MissBee30 2 september - cryo tp - Mika1988 2 september - cryo tp - Cyclaam 3 september - bel afspraak met gynaecoloog - MNK 4 september- start follikelmetingen laatste IUI poging (vermoedelijke inseminatie 6 september) - Gliss 4 september - prik&plan - Gwen 5 september - follikemeting + bms - Droomwens79 5 september - follikelmeting -Wondertje2020 7 september - follikelmeting + bms - Droomwens79 10 september - bel afspraak gyn, uitslag bloedonderzoek IVF 1 - Gliss 15 september - gesprek ICSI 3.0 -Korenbloem 28 september- uitgangsecho - aicirtap 6 oktober - follikelmeting 1 - aicirtap 13 oktober - punctie? - aicirtap TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 5 september - Betsies (07-09 hcg prikken) ZWANGER 26 - 02 - 2021 - NieuwelingDD - positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 - Patricia8 - positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 - Maayaa - positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 - Sooff30 - positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 - Sara190 - positief getest op 09 augustus AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 01-09: 2e echo - Sara190
Oh meiden zo blij!!! Hij/zij doet het nog heel goed!! Goed gegroeit in 1 week en het hartje klopte nog!!!
Hoe is het vandaag met je @Maan84?? Zo heftig!! Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, rust rust rust!! Sterkte hoor!! @Sara190 wat een heerlijk nieuws!! Op je roze wolk genieten van dat heerlijke plaatje!!
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 30 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje MissBee30: icsi traject, 1ste kindje Palmpje: icsi traject, 2de kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 2 september - follikelmeting + bms + bloedprikken - LenaMill 2 september - Resceptivfity test - MissBee30 2 september - cryo tp - Mika1988 2 september - cryo tp - Cyclaam 3 september - bel afspraak met gynaecoloog - MNK 4 september- start follikelmetingen laatste IUI poging (vermoedelijke inseminatie 6 september) - Gliss 5 september - follikemeting + bms - Droomwens79 5 september - follikelmeting -Wondertje2020 7 september - follikelmeting + bms - Droomwens79 10 september - bel afspraak gyn, uitslag bloedonderzoek IVF 1 - Gliss 15 september - gesprek ICSI 3.0 -Korenbloem 28 september- uitgangsecho - aicirtap 6 oktober - follikelmeting 1 - aicirtap 13 oktober - punctie? - aicirtap TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 5 september - Betsies (07-09 hcg prikken) ZWANGER 26 - 02 - 2021 - NieuwelingDD - positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 - Patricia8 - positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 - Maayaa - positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 - Sooff30 - positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 - Sara190 - positief getest op 09 augustus AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 01-09: 2e echo - Sara190
Sorry heb al een tijdje niet meer gereageerd. Heb deze ronde veel last van de estradiol, vorige week 3 dagen 4 paracetamols per dag nodig gehad om een beetje te functioneren. Tot nu toe lijkt het deze week iets beter te gaan, maar nog steeds een constante hoofdpijn wel gelukkig iets minder erg. Gister had ik een afspraak voor de bms, was gelukkig allemaal goed en mag de 7de al voor de tp. Dus een keer op dag 19 ipv dag 21. Had wel meteen geïnformeerd of mocht het niet lukken we de volgende keer het toch in een natuurlijke cyclus zou mogen aangezien ik deze keer z'n last had van hoofdpijn. De eerste reactie was dat ik ook wel tot de tp ibuprofen mocht nemen of meer paracetamol want dat kon geen kwaad, maar dat vind ik eigenlijk geen goed idee heb nu in een week tijd er al meer in genomen dan de afgelopen 3 jaar dus dat kan nooit erg gezond zijn. Gelukkig heeft ze nog mijn arts gebeld en mag een eventuele volgende poging in een natuurlijke cyclus dus dat geeft wel wat rust in dat dreunende hoofd van mij. Ik zal proberen weer wat meer te reageren maar lees sowieso gewoon mee ook als ik wat stiller ben.
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 30 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje MissBee30: icsi traject, 1ste kindje Palmpje: icsi traject, 2de kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 2 september - follikelmeting + bms + bloedprikken - LenaMill 2 september - Resceptivfity test - MissBee30 2 september - cryo tp - Mika1988 2 september - cryo tp - Cyclaam 3 september - bel afspraak met gynaecoloog - MNK 4 september- start follikelmetingen laatste IUI poging (vermoedelijke inseminatie 6 september) - Gliss 5 september - follikemeting + bms - Droomwens79 5 september - follikelmeting -Wondertje2020 7 september - follikelmeting + bms - Droomwens79 7 september - cryo tp #3 - Chrystal86 10 september - bel afspraak gyn, uitslag bloedonderzoek IVF 1 - Gliss 15 september - gesprek ICSI 3.0 -Korenbloem 28 september- uitgangsecho - aicirtap 6 oktober - follikelmeting 1 - aicirtap 13 oktober - punctie? - aicirtap TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 5 september - Betsies (07-09 hcg prikken) ZWANGER 26 - 02 - 2021 - NieuwelingDD - positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 - Patricia8 - positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 - Maayaa - positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 - Sooff30 - positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 - Sara190 - positief getest op 09 augustus AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 01-09: 2e echo - Sara190
@LenaMill veel succes met je meting hopelijk heb je snel je tp. @MissBee30 veel succes met je test hopelijk krijg je een mooie uitslag. @cyclaam en @Mika1988 veel succes met jullie tp's op naar mooie plakkertjes.
Succes vandaag @LenaMill @cyclaam @MissBee30 en @Mika1988!! Op naar mooie resultaten! @Vally85 lief dat je het vraagt! Ik ben er lekker tussenuit en dat helpt goed de wachtweken door te komen! Ik voel eigenlijk niet zo veel, nog altijd dingen die ik aan de medicatie heb te danken zoals vermoeidheid en zere borsten. Ik voel me verder eigenlijk wel prima! Op wat spanning voor het bijna kunnen testen na dan Hoe gaat het met jou?
@Maan84: hoe gaat het met jou? Heb je nog veel last van opgezette buik? @LenaMill : succes met de meting @MissBee30 : succes met de receptivity test @Mika1988 en @cyclaam : succes met de tp! Duim voor jullie! @Betsies : succes met de laatste wachtdagen!
Gister weer in het zh geweest naar aanleiding van een telefoontje vanuit de verpleegkundigen. De arts wilde me zien en moest een tas inpakken. PANIEK! Ik heb bloedgeprikt en dat was binnen 10 minuten binnen. Het was iets verbeterd en minder stroperig. Eindelijk zag ik mijn eigen arts. Ze zei; volgens mij moet jij gewoon even lekker bij mij janken. Ik heb er een uur gezeten en alles eruit gegooid. Uiteindelijk heeft ze mn man binnen geroepen. Ze heeft opnieuw een echo gemaakt, bloed besproken, uitslagen doorgenomen, vragen beantwoord en samen met mij gevloekt op het beleid. Het luchtte op. En ik heb nu zoveel antwoorden, mijn zorgen zijn weg en ik heb verplichte bedrust voor nog een week. Het vocht neemt toe maar zolang het niet levensgevaarlijk is hoef ik niet opgenomen te worden. Dat scheelt al heeeel veel. Ze zei ook dat ik niet moet vergelijken met anderen. We hebben 4 van de 4 embryo’s in de vriezer. Ik ben 35 met twee eigen bedrijven en 2 kinderen. Dan is dit gewoon pittig om erbij te doen en dat ik het doel voor ogen moet houden en dus moet blijven liggen is nu het belangrijkste. Ze heeft gelijk. Dus ik doe nu niets meer. Geen was, niet koken, geen broodtrommels. Hopelijk kan ik dan volgende week gewoon weer opbouwen. Ze zei ook dat late ohss wel vaak duidt op een zwangerschap en dat gister D-Day was voor de innesteling. Kreeg behoorlijk op mn mieter dus. Maar t was nodig. en nu maar wachten. Ik voel werkelijk helemaal niks!