@Maan84 wat fijn dat je de eigen arts sprak nu en die wel vol begrip is! Oh ik hoop zo van harte dat dit duidt op een zwangerschap dat zou toch top zijn!! Kalm aan maar en je lijf beter laten worden!! Sterkte hoor!!
Dames bedankt! Ga mijn best opnieuw doen als broedkip. @Maan84 hou je rustig! Bij mij duide de late ohss ook op een zwangerschap. Ik ga voor je duimen voor een spoedig herstel en een fijne zwangerschap.
@Maan84. Dat is fijn om zo een gesprek te hebben. Goed voor je gemoedsrust. Ga nu maar even genieten van een weekje niets!!
Fijn dat je afleiding hebt en je verder goed voelt. Ik hoop dat je deze week een mooie test in handen mag hebben. Hier gaat het wel. Gelukkig super druk op het werk dus genoeg afleiding nu het voor mij dichterbij komt.
Dankjewel! Dat hopen wij ook zo hard!! Fijn dat je ook veel afleiding hebt, het is allemaal iedere keer weer zo spannend allemaal! Gelukkig komt het al dichterbij!!
Vriendin zei al. Als Eskimo #2 de in/uitgang eerder verlaat dan 9 maanden krijgt ie met haar te maken. Vond hem wel leuk gevonden
Hier een mooie cryo teruggeplaatst. Blaas was te leeg had me netjes gehouden aan het formulier. Dus het was af en toe even flink drukken. Ik weet nog van 3 jaar terug dat ik amper kon zitten zo vol als ik zat. Toen moest ik voor de terugplaatsing nog plassen mega vol. Maar goed. Zal ook wel per x verschillen. Nu de 2 week nog door zien te komen
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 30 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje MissBee30: icsi traject, 1ste kindje Palmpje: icsi traject, 2de kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 2 september - follikelmeting + bms + bloedprikken - LenaMill 2 september - Resceptivfity test - MissBee30 3 september - bel afspraak met gynaecoloog - MNK 4 september- start follikelmetingen laatste IUI poging (vermoedelijke inseminatie 6 september) - Gliss 5 september - follikemeting + bms - Droomwens79 5 september - follikelmeting -Wondertje2020 7 september - follikelmeting + bms - Droomwens79 7 september - cryo tp #3 - Chrystal86 10 september - bel afspraak gyn, uitslag bloedonderzoek IVF 1 - Gliss 15 september - gesprek ICSI 3.0 -Korenbloem 28 september- uitgangsecho - aicirtap 6 oktober - follikelmeting 1 - aicirtap 13 oktober - punctie? - aicirtap TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 5 september - Betsies (07-09 hcg prikken 16 september - Mika1988 16 september - Cyclaam ZWANGER 26 - 02 - 2021 - NieuwelingDD - positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 - Patricia8 - positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 - Maayaa - positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 - Sooff30 - positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 - Sara190 - positief getest op 09 augustus AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN
Hoi, heb net alles bijgelezen. Sorry dat ik minder reageer. Het is hier een heel nieuw ritme zoeken nu zoontje voor het eerst met school gestart is. Gisteren ging het super, maar vandaag heeft hij toch veel geweend op school. Mijn man ook net jarig vandaag, naar gyn moeten gaan en nadien naar labo voor bloed te prikken. En dan nog werken... Het was echt een suuuperzware dag. Ik kijk uit naar het weekend. Echo bij gyn: er groeit nog geen enkele follikel boven de 10mm. BMS 7,4 dacht ik. Zal nog niet voor meteen zijn de tp, maar vind ik niet zo erg. Maandag terug op controle...