Wat leuk dat je meeschrijf. Ik heb dinsdag ook een tp gehad van een 4 cellig cryo. Onze zoon was 3 cellig dus het kan zeker. Maar ik begrijp je heel goed. Zelf vind ik het ook lastig moed te houden. Zeker door de opgezette buik, soort spierpijn, steken... Maar we wachten het rustig af.
O wow krijg er kippenvel van.. en word alweer wat emotioneel, die stomme hormonen ook!! Was dit ook op dag 3 na Punctie? In het MUMC plaatsen ze die niet in de vriezer, heb gister om nog meer informatie gevraagd w.b.t. het invriezen... De andere overgebleven embryo's waren op dag 3 dus 4 en 5 cellig. op dag 5 zouden ze ze invriezen maar is dus niet gebeurd omdat ze te slecht hiervoor zouden zijn... maar ze zijn wel doorgegroeid nog dus want sowieso 1 was 8 cellen nog geworden
Ik heb 2.5 jaar geleden ivf gedaan. Er bleven maar 4 embryo's over. De verste tp was 8 cellig, maar dat ging al snel mis. Onze zoon was een cryo, was 6 cellig, maar na het invriezen 3 en een dag later (dus totaal 5 dagen oud) nog 3 cellig. Toch ging het goed. Nu hebben we weer een cryo. Was ook 6 cellig maar na het ontdooien 3 en een dag later 4 cellig. Ik zit in Zwolle en daar waren ze een van de eerste centra die wel de wat minder goed embryo's invroor. Ik begreep van de week dat er wel wat dingen zijn veranderd, maar wij zijn blij. Ik heb er namelijk nog 1 in de vriezer en die is maar 4 cellig... Hopelijk gaat het goed. Hoe voel jij je verder?
O wow nou dat geeft de burger moed haha ! Zo stom he al die andere protocollen! Zo zie je maar weer, wat ze hier weg gooien, groeien ergens anders uit tot prachtige kindjes! Ben wel moe maar dat is herkenbaar bij alle hormonen he.. ik slaap ook wel slecht door alles.. En jij??
De verse tp gaat maandag door , ik ben zo blij. Dit betekent dat er genoeg bevruchtingen zijn voor de terugplaatsing. Ik weet niet het aantal bevruchtingen, man heeft opgenomen en ik wil het niet weten. Straks valt het tegen en ben ik het hele weekend van slag, ook door de hormonen maar ook omdat IVF2 me veel zwaarder valt dan IVF1. Ik moet nog wel gewicht in de gaten houden en mag niet aankomen i.v.m. (Nog steeds?) dreigende OHSS? Ik wil nu positief focussen op de verse terugplaatsing.
Dat zei de dame van het lab afgelopen dinsdag ook. Mijn arts destijds zei: weer jij hoeveel cellig je was met 5 dagen? Je moet geluk hebben, de cellen zeggen niets. Naja, mijn knappe lieve gezonde zoon is daar het bewijs van. Vervelend dat je last hebt van de vermoeidheid en hormonen. Zelf is bij mij alles in een natuurlijke cyclus gegaan. Heb meer last van de terugplaatsing, steken in m'n baarmoeder en dikke afscheiding
en Zodra ik niks voel dan denk ik oooooooneeee! hahaha maar ook dat zegt natuurlijk niks, punctie herstel ik steeds meer van natuurlijk en voor echte zwangerschapskwalen is t ook nog veel te vroeg hahaha ja ik word nu al gek van mezelf Jij er nog redelijk rustig onder?
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 30 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Zwanger! Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje MissBee30: icsi traject, 1ste kindje Palmpje: icsi traject, 2de kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 14 september - terugplaatsing Wondertje2020 15 september - gesprek ICSI 3.0 -Korenbloem 15 september - cryo tp 2 - Droomwens79 28 september- uitgangsecho - aicirtap 6 oktober - follikelmeting 1 - aicirtap 13 oktober - punctie? - aicirtap TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 11 september - Maan84 16 september - Mika1988 16 september - Cyclaam 21 september - Chrystal86 22 september na IUI 6 - Gliss ?? september - Vally85 24 september - Wondertje2020 ZWANGER 26 - 02 - 2021 - NieuwelingDD - positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 - Patricia8 - positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 - Maayaa - positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 - Sooff30 - positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 - Sara190 - positief getest op 09 augustus 15 - 05 - 2021 - Vogeltje123 - positief getest op 6 September AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN
Wat fijn dat het doorgaat. Goed dat je het niet weet als je er dan zo mee bezig bent. Wij krijgen altijd na een tp een brief mee waar het in staat.
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli - Augustus - September - Oktober 2020 Inmiddels 30 meiden op weg naar hun droom --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Zwanger! Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje SenoritaS: icsi traject, 1ste kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Vaianana: ivf traject, 1ste kindje Wondertje2020: ivf traject, 1ste kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Nadin: icsi traject, 4de kindje Gwen: ivf traject, 1ste kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje MissBee30: icsi traject, 1ste kindje Palmpje: icsi traject, 2de kindje Nina2011: icsi traject, 3de kindje AFSPRAKENLIJST TRAJECT 14 september - terugplaatsing Wondertje2020 15 september - gesprek ICSI 3.0 -Korenbloem 15 september - cryo tp 2 - Droomwens79 28 september- uitgangsecho - aicirtap 6 oktober - follikelmeting 1 - aicirtap 13 oktober - punctie? - aicirtap TESTDATUM NA TERUGPLAATSING: 11 september - Maan84 16 september - Mika1988 16 september - Cyclaam 21 september - Chrystal86 21 september - Nina2011 22 september na IUI 6 - Gliss ?? september - Vally85 24 september - Wondertje2020 ZWANGER 26 - 02 - 2021 - NieuwelingDD - positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 - Patricia8 - positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 - Maayaa - positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 - Sooff30 - positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 20 - 04 - 2021 - Sara190 - positief getest op 09 augustus 15 - 05 - 2021 - Vogeltje123 - positief getest op 6 September AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN
Nou, rustig. Denk als je een punctie hebt gehad het wat pittiger is omdat je dan minder kan. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, wandelen, vrienden, speeltuin enz. Achteraf was werken misschien beter geweest voor nog meer afleiding (we hebben vakantie). Heb net als jij wel zoiets van, is dit nou goed of slecht. Word ik ongesteld, waarom heb ik pijn, waarom is mijn buik zo opgeblazen, had ik dit de vorige keer nou ook? Van mezelf ben ik best een stresskip....
@Maan84: durf het bijna niet te vragen maar vandaag is het je testdag. Hoe gaat het met je? Hoop zo dat het goed met je gaat. Liefs!
Ik voel van alles, buikkramp, opgezette buik en grotere borsten en ik heb vanmiddag getest zeer negatief, morgen ga ik weer testen dan zit ik 6 dagen na cryo tp en 11 dpo. Heel spannend! Ik hoop morgen op een tuur streepje
Wat een lieve reactie allemaal, dank jullie wel. Het is gewoon moeilijker om met mensen te praten die niet dit traject volgen dan met jullie. Ik heb vanmiddag nog even snel een test gedaan om te kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam is, deze heb ik vorige week zaterdag gezet, maar helaas deze is er nog niet uit, want ik testte nog positief. Nu maar een paar dagen wachten en dan nog eens kijken.
Dat is het ook, als je het zelf nooit hebt meegemaakt of met zoveel teleurstellingen hebt moeten leven... Spannend hoor, hopelijk heb je een snel een mooie test.
Knap hoor, zo snel al testen. Ik ben meer van 15 dagen later testen zodat ik zeker weet dat er geen menstruatie is/komt.