Dames succes met broeden. Hopelijk hebben jullie meer geluk dan mij! Ben benieuwd wat morgen beleid is van 'Hoe nu verder '. Nog 1 nacht slapen. Dan weet ik hopelijk meer.
Dankjewel! Jij enorm veel Succes vandaag met bellen! @Palmpje succes vandaag met je start echo @Betsies dank je voor de uitleg, had er nog nooit eerder van gehoord ik doe zelf bioresonatie, vandaag om 15.50 weer een afspraak staan daarvoor
Pffffffff wat zijn die wachtweken toch slopend, lig echt de halve nacht wakker van de spanning! Ben er soms ook misselijk van!
Ladies, let me ask in English and feel free to respond in Dutch. How long did it take for you between fertility clinic diagnosed that IVF / ICSI is the only recommended option for you and the protocol / treatment started? We've been recommended for ICSI in June due to male fertility. All tests done (blood, ultrasound). However till now we don't know and our clinic can't tell us when the treatment will start. We're in waiting list for puncture in VU Amsterdam.
Uitgangsecho gehad, alles zag er goed uit en mag dus starten. Heeft iemand hier ervaring met het terugplaatsen van 2 embryo's?
I'm sorry for you. Don 't know how long it will be, waitinglists differ per hosptial/clinic. Due to covid-19 it can be several months. (Radboud UMC was 6-8 months recently)
Geen idee hoelang de wachttijd is om te starten met ivf-icsi. Wij lopen bij Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp
Woensdag eerste fm idd.. altijd spannend bij mij! Heb meestal niet zo’n goede opbrengst helaas. Ik heb ook altijd 1 embryo gehad maar nu mag ik in principe 2 omdat dit poging 3 is..
Ik heb vanmorgen gebeld. 8 Oktober de 1e echo. Zo spannend weer. Morgen nog extra medicatie halen, want die is er al zowat doorheen. Gelukkig voel ik me dr rustig onder omdat het al vanaf het begin goed voelde. En blij dat ik niet heb geluisterd naar de mensen die zeiden dat ik niet moest testen enz. Mn gevoel gevolgd en nog steeds hartstikke zwanger. Hopelijk blijft dit goed gaan. Familie, collega's enz zijn op de hoogte. Erg fijn. Mocht het misgaan dan weten ze ook dat ik me rot voel. Meiden ik blikf voor jullie duimen!
Gefeliciteerd @cyclaam ! Hier bellen als ik ongesteld wordt en dan kijken ze of ik kan starten. Op naar cryo #3