@LenaMill en @Gliss: de mijne springen ook eerder, bij 17/18 mm. Dat scheelt dus ruim 5 dagen in cyclus als je uitgaat van 2 mm per keer. is het dan niet zo dat die bloedwaarden per persoon dan ook anders zijn omdat voor elke vrouw de follikels in verschillende grootte groeien?
Nee oestradiolwaarde moet 200 zijn voor een rijpe follikel. Sommigen halen die waarde bij 18mm, maar ik vanaf 24mm. Mijn oestradiolwaarde is nu 492. Waarschijnlijk omdat ik 2 eicellen heb.
heb jij een link hierover voor mij? Want ik vind het interessant en kan via Google weinig relevants vinden.
Aha, nou ik heb nog zoveel liggen dat ik maar gewoon doorga. Met een cryo moet je wel doorgaan maar met een verse tp niet. Dat begrijp ik niet... Dat klopt. Het is inderdaad tegen de pijn. Ik heb 4x 1000mg paracetamol, 20 mg morfine en extra oxycodon. Ik ga nu proberen te stoppen met de morfine (alleen nog s nachts) en dan oxycodon als escape gebruiken. Spannend! In nederland krijg je toch geen bloedafname? Dan moet je het met ovulatietesten doen, of zit ik ernaast?
Mijn tp is jammer genoeg mislukt. Sinds een paar uurtjes bloed ik enorm en dit had ik niet bij onze zoon. Gelukkig geen buikpijn, wel een beetje teleurgesteld. Dinsdag maar bellen en informeren wanneer ik weer een poging mag doen voor onze laatste cryo.
Ja, heel erg balen. Vooral omdat ik al vanaf maart wachtte op de tp. Maar met een opgeheven hoofd gaan we gewoon door tot het wel lukt.
Ja dat heeft een tijd geduurd! Maar geef jezelf ook de tijd om te balen / verdrietig te zijn. Dat mag er ook zijn. En dan idd weer verder ♡
Oei, helaas heb ik deze info niet van het internet. Puur kennis en ervaring van de 4 fertiliteitsjaren die vooraf gingen aan ons zoontje. Mijn gynaecoloog spreekt altijd alle waarden uit. Ik heb echt al zoveel bijgeleerd. Vandaag zei ze bijvoorbeeld dat een eicel ook kan stoppen met groeien terwijl het follikelblaasje doorgroeit. Ze meten op echo het follikelblaasje en weten zonder bloedname dus niks over de rijpheid van de eicel.
Spannend!!! Zonder klachten en hartstikke zwanger dat is waar we voor duimen hè! Gelukkig met muizenstapjes vooruit is wel in de juiste richting! Kalm aan!! Maar even niet werken tot het lijf het weer aan kan! Sterkte hoor, snap dat je graag wil maar vaak houdt het alleen langer op om het te forceren he...sterkte hoor!! En oh nooooo @Vally85 wat verdrietig!!! Dat is echt zo balen!! En zeker met opgeheven hoofd weer door maar toch ook wel even boos en/of verdrietig zijn voor je er weer overheen stapt? Sterkte en een knuffel in ieder geval!
Ja, leuk die corona.... Ben ook bang dat ik nu weer 2 maanden moet wachten en daarna voor ivf weer 2 of 3 omdat je met de pil moet starten. Bedankt voor je lieve woorden. Mijn man was weg voor zijn werk, maar sinds vannacht weer thuis. Net heb ik, mede door een kopstoot6van onze zoon, wel gehuild.