Ja ben ook benieuwd! Zat op 75 met IUI dus dit is even andere koek! Had toen af en toe ook best hoofdpijn, hopelijk valt het mee.
[QUOTE="droomwens79, post: 23300717, Lijkt met de dag erger te worden! Daarnaast ook enorm moe! Pffff wat een verschil met 150 eenheden wat ik normaal gesproken altijd spoot. Nu maar hopen dat het werkt en er meer dan 5 follikels groeien dan ik bij de vorige 2 pogingen gehad heb. @Gliss benieuwd hoe jij op 225 gonal-f reageerd. Want ik spuit precies dezelfde eenheden. Verder nog steeds diep aan het nadenken om 2 embryo's terug te laten plaatsen mochten die er zijn, [/QUOTE] Wat vervelend zo een effect maar hopelijk doen de follikels het er inderdaad ook super hard op!! Spannend hoor!! @MNK hele dikke knuffel!!
Ik dacht vanmorgen rond 6 uur laat ik toch maar een testje doen had ik een heel licht streepje veel te licht voor 16dpo denk ik. Toen ik rond 7 uur opstond had ik rood bloedverlies dus dacht toch mijn menstruatie maar nu lijkt dat al weer gestopt snap er helemaal niks meer van. Zit ondertussen ook al op cyclus dag 36. Wordt denk ik toch wachten tot vrijdag of het moet nog gaan doorzetten.
Dat zou de doorbloeding in de baarmoeder moeten verbeteren en daardoor de innesteling. Ik ben op dit moment nog niet zeker of ik dat wel ga nemen. Ik heb al dun bloed en moest na mijn bevalling zelfs 2 zakken bloed via infuus bijkrijgen. Volgens mij heb ik dus geen bloedverdunners nodig. Het is omdat ze zelf niet weten waarom het niet lukt, dat ze aspirine wil voorschrijven in de veronderstelling "baadt het niet, het schaadt ook niet". Daar hou ik echt niet van.
Beetje vreemd om dit voor te stellen omdat ze nu niks kunnen vinden. Zou met zo een dingen uitproberen toch voorzichtig zijn. Luister naar je eigen gevoel en lichaam.
Hier is de menstruatie nu toch echt doorgezet, dus morgen vroeg maar het ziekenhuis bellen want dat kan maar tot 12 uur. En dan maar weer door voor de volgende cryo heb er gelukkig nog 2.
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Van juli tot oktober gestart met het traject 2020 ❤️10 meiden nog steeds op weg naar hun droom❤️ --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Vally85: ivf traject, 2de kindje, Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Mika1988: icsi traject, 2de kindje Zwanger! Maan84: icsi traject, 3de kindje Zwanger! MNK: ivf traject, 2de kindje Zwanger! Lenamill: icsi traject, 2de kindje Pompeloesje: ivf traject, 4de kindje Zwanger! Nadin: icsi traject, 4de kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Sara190: icsi traject, 1 ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje Zwanger! Palmpje: icsi traject, 2de kindje Zwanger! LisaW27: icsi traject, 1e kindje Zwanger! AFSPRAKENLIJST TRAJECT 26 oktober - bloed uitslagen - LenaMill 29 oktober - follikelmeting 1- Droomwens79 01 november - follikelmeting 1 - Gliss 06 november - bms meting - Chrystal86 TESTDATUM NA TERUGPLAATSING 31 oktober - Aicirtap Rust maand/maanden traject Vally85, 1 maand overslaan ivm covid19 Betsies, afwachten tot datum hysteroscopie ZWANGER 11 - 03 - 2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 23 - 05 - 2021 - Cyclaam - positief getest op 11 september 18 - 05 - 2021 - Maan84 - positief getest op 15 september 25 - 06 - 2021 - Palmpje - positief getest op 13 oktober 22- 06 - 2021 - MNK - positief getest op 17 oktober 24 - 06 - 2021 - Mika1988 - positief getest op 17 oktober 26 - 06 - 2021 - LisaW27 - positief getest 17 oktober ?? - 07 - 2021 - Pompeloesje - positief getest 24 oktober AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 30 Oktober - éérste echo - Palmpje 5 November - termijnecho -Cyclaam 9 November - éérste echo - LisaW27 10 November - éérste echo - Mika1988 12 November - éérste echo - MNK 19 November - intake + echo vk - LisaW27
Zojuist het ziekenhuis gebeld mag op dag 11 voor de eerste bms meting komen. Mag weer in een natuurlijke cyclus dus hopelijk lukt het nu wel. Zijn er hier nog tips wat misschien nog kan helpen? Was zelf baarmoeder massage aan het overwegen maar heb geen idee of dat helpt. En ga weer proberen om dagelijks aan mijn 6000 stappen te komen.
Ik heb ook tp in eigen cyclus gehad. Heb granaatappelsap gedronken en slikte (ruim van te voren) GLA bij wat een soort 'plaksel' is.
Bedankt voor de tips granaatappel sap heb ik de afgelopen 2 keer al gedronken en dat ga ik vanaf de ovulatie weer doen moet alleen nog kijken waar ik het deze keer ga halen de vorige keer had ik een goede variant uit Duitsland maar daar kan ik hem deze keer niet gaan halen dus toch maar hier in de buurt kijken. GLA ben ik niet bekend mee is dat pas effectief na 3 maanden gebruik of wat bedoel je met ruim van te voren? Zal straks eens gaan googlen misschien is dat nog het proberen waard voor een eventuele nieuwe poging mochten de cryo's niet plakken.