Start ivf-icsi juni/ juli/ augustus/ september 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik heb de test het ontvangen, maar moet nog niet plassen. Hopelijk is alles oké.

    Fijn dat je de dagen goed doorkomt. Dat scheelt een hele hoop!
     
    Betsies vindt dit leuk.
  2. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ik heb besloten om pas over 2 weken te testen.. wish me luck..
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  3. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Succes!
     
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Heb je al getest??
     
  5. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    @Gliss veel succes vandaag met je gesprek, hopelijk is alles weer rustig en mag je snel verder met je cryo's
     
    Gliss vindt dit leuk.
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Wanneer ging jij testen?

    Voel je al iets?
     
    Chrystal86 vindt dit leuk.
  7. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ja, getest en alles is oké. Dat geeft weer wat rust hoor volgende week.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LisaW27, aicirtap, Betsies en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Wat fijn!!

    Nogmaals proficiat!
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  9. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Ik denk dat ik van het weekend ga testen vind dat net wat fijner dan een dinsdag mits ik niet van te voren al ongesteld wordt.

    Ik voel wel van alles maar heb nog steeds bloedverlies, gister avond was het gestopt maar nu is het weer terug dus heb geen idee wat ik ervan moet denken.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  10. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Jeetje wat spannend.
     
  11. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ook even een update van mijn kant want net terug uit de kliniek. Ik ga proberen het kort te houden maar het is nogal een verhaal, wel positief :)

    - Gyn heeft uitgelegd met de echo's van voor de punctie dat er waarschijnlijk maar 8 tot max 10 rijpe eicellen zijn geweest (vd 18) en dat ze (de andere arts/lab) beter had kunnen communiceren. 5 bevruchtingen was echt een mooi resultaat en de embryo's zien er allemaal fantastisch uit (nog 2x dag 5 en 1x dag 6).

    - Gyn gaf aan dat mijn eierstokken zacht gezegd een rotzooitje waren na de punctie en dat ik uit moest gaan van een wachtmaand voor rust, maar nu wel echo. Afijn, echo erop: ik hoor allemaal positieve kreetjes en zie zelf geen rare dingen. Gyn: 'meest wonderbaarlijke herstel dat ik heb gezien', ik zie er blijkbaar van binnen weer uit als een biologieboekplaatje hahaha.

    - Dus superblij en kreeg meteen te horen dat ik door mag met tp in natuurlijke cyclus, wat ik van te voren ook had willen vragen. Ik moet op dag 10 beginnen met ovulatietesten, is ie positief dan op de 6e dag na test tp. Geen hormonen niks :)

    - Arts vroeg of ik blij was met de opbrengst. Ik gaf aan van wel, maar dat ik het meest onzeker ben over de tp's/ het blijven plakken. Ik heb 2x een auto-immuunziekte gehad en heb 2 soorten antistoffen die ik altijd bij me draag + een niet werkende schildklier die goed is ingesteld met medicatie. Gyn: in Duitsland en België zouden ze je dan prednison geven bij de tp. Ik: dat weet ik. Gyn: waarom ben je dan niet meteen daarheen gegaan? Ik: ik wilde IVF eerst een kans geven en heb vertrouwen in de Nederlandse medische stand. Pas al deze IVF poging zou mislukken zou ik denk ik naar Duitsland gaan voor een second opinion hierover.
    Gyn: wij schrijven het in principe niet voor, dat is niet het protocol. Maar ik sommige gevallen mogen we beargumenteerd van het protocol afwijken. Dus ik ga jouw casus inbrengen in het artsenoverleg 7 januari en dan ga ik kijken of ik het voor jou voor elkaar kan krijgen. Ik ga het onderbouwen met literatuurstudie etc en een presentatie geven voor mijn collega's.

    Dus ik helemaal verbaasd, ik had er namelijk niet eens om gevraagd, niet beargumenteerd, gesmeekt, niks. Het ging helemaal vanzelf :) Ik heb 8 januari een telefonisch consult om het te bespreken, mocht deze tp mislukken. Uiteraard kan het antwoord ook nee zijn, maar misschien ook wel ja.

    Kortom: ik ben verbaasd en heel tevreden over de goede echo, de tp in natuurlijke cyclus en dit geweldige mee/vooruit denken.
     
    LisaW27, Sara190, LenaMill en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    ivf & icsi & cryo
    ♡♡♡♡♡♡♡
    Van juli tot oktober gestart met het traject
    2020

    ❤️8 meiden nog steeds op weg
    naar hun droom❤️
    ---------------------------------------------------------------------------------------

    Droomwens79: icsi traject, 2de kindje
    Vally85: ivf traject, 2de kindje,Zwanger!
    Chrystal86: icsi traject, 2de kindje
    Betsies:
    icsi traject, 1ste kindje
    Lotje111:
    ivf traject, 2de kindje, Zwanger!

    Aicirtap: ivf traject, 2de kindje
    Maan84:
    icsi traject, 3de kindje Zwanger!
    MNK: ivf traject, 2de kindje
    Lenamill:
    icsi traject, 2de kindje

    Gliss: ivf traject, 1ste kindje - IVF 1 - op naar cryo tp 1
    Sara190: icsi traject, 1 ste kindje
    Cyclaam: icsi traject, 2de kindje Zwanger!
    Palmpje: icsi traject, 2de kindje Zwanger!
    LisaW27: icsi traject, 1e kindje Zwanger!
    Feather: icsi traject, 1e kindje Zwanger!


    AFSPRAKENLIJST TRAJECT
    9 december- eerste echo - Feather
    16 december - intake vk + echo - Feather
    15 december - evulatie gesprek arts - droomwens79

    08 januari - telefonisch consult: prednison bij tp? - Gliss

    TESTDATUM NA TERUGPLAATSING
    30 november - Betsies
    1 december - Crystal86

    Rust maand/maanden traject

    ZWANGER:)
    11-03-21 - Lotje111 - positief getest op 2 juli
    23-55 -2021 - Cyclaam - positief getest op 11 september
    18-05-2021 - Maan84 - positief getest op 15 september

    20-06-2021 - Palmpje - positief getest op 13 oktober
    26-06-2021 - LisaW27 - positief getest 17 oktober
    24-07-2021 - Vally85 - positief getest 16 november
    29-07-2021 - Feather - positief getest 20 november

    AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN
    19 November - intake en echo -LisaW27
     
  13. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    @Gliss Dat is wel heel mooi nieuws en fijn dat ze zo mee denken.
    Hopelijk is het niet nodig en blijft je eerste cryo meteen plakken maar zal wel al wat extra rust geven.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  14. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Chrystal86
    Pfoeh wat spannend bij jou!! Wat voel je verder allemaal? Ik een aanwezig gevoel van de baarmoeder en verder niets eigenlijk...hoop heel hard, voor ons allebei hoor :thumup:

    @Vally85 jeeee mooie test!!
     
    Vally85 en Chrystal86 vinden dit leuk.
  15. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Ik voel voornamelijk dingen die van alles kunnen zijn zoals last van mijn onderrug en begin van de week ook een aanwezig trekkerig gevoel in de onderbuik.
    Sinds gister heb ik wel dat ik me misselijk voel nadat ik iets gegeten heb.
    Maar de bloeding is ook weer terug was gisteravond gestopt maar vanochtend weer begonnen dus geen idee wat het gaat worden.
     
  16. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb vandaag echocontrole gehad.
    Links 21 en 19 mm, rechts 14mm. En dat enkel met clomid om een terugplaatsing van een cryo te krijgen. Eigenlijk was 1 follikel al voldoende. Ik heb enkel de hormonen nodig uit de follikel om mijn cryo na tp te ondersteunen. Ik was een beetje verbaasd van de opbrengst. BMS al 5,8 maar nog niet mooi 3 lagig. Hopelijk komt dat nog. Mijn follikels zijn pas rijp als ze boven de 24 mm gaan. Waarschijnlijk moet ik in het weekend terug op controle. Ze gaan me nog opbellen.
     
    Gliss, Chrystal86, Featherr en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Jemig die bloeding maakt het wel heftig spannend he!! Alle andere symptomen klinken wel veelbelovend!! Wanneer ga jij denk je testen?
     
    Chrystal86 vindt dit leuk.
  18. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Ik had vandaag nog een het ziekenhuis gebeld ivm de bloeding maar kon verder geen kwaad zeiden ze.
    Wel mag ik van ze op zondag al testen alleen als die positief is moet ik ook dinsdag nog testen anders telt het niet.
    Alleen als het niet gelukt is verwacht ik morgen of overmorgen mijn menstruatie dus dan heeft testen geen nut meer.
    Gelukkig is het morgen vrijdag en dan heeft mijn dochtertje vrij dus die houd me wel bezig en dan is de dag zo om.

    Gaat het wachten bij jou nog een beetje of begint de testdrang al te kriebelen?
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  19. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Fijn dat je op advies ook wel eerder mag testen! Gelukkig kan het met bloedverlies ook gewoon allemaal goed gaan dus we blijven positief over de symptomen!

    Ik voel vanalles en word heel nieuwsgierig nu maar ik heb nog geen testdrang want ondanks dat ik heel positief blijf, heb ik wel enorme wittetestenvrees...ik wacht dus rustig verder af!
    En tot die tijd zijn we in ieder geval zwanger van onze mooie embryo’s, daar mogen we ook van genieten :thumup: jij een fijne dag samen met je dochtertje morgen!!
     
    Chrystal86 en Vally85 vinden dit leuk.
  20. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik heb ook liever nog een paar dagen hoop dan een witte test dat is meteen zo definitief.
     
    Betsies vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina