@Chrystal86 , wat zit jij lang in onzekerheid. Stom dat je niet eens even bloed mag prikken. Hier doen ze dat zonder afspraak aan de lopende band (bij wijze van spreken). Wel goed, want dan weet je meteen wat er gebeurt in je lichaam. Als ik wil ga ik vanaf woensdag naar mijn huisarts en laat ik om de 2 dagen bloed prikken op hcg. Woensdag is 10 dagen na pregnyl en dan is dat altijd uit mijn lichaam. Ik heb al enorme testdrang gekregen. Echt frustrerend. Ik ben tegelijk ook weer heel bang. Dit wordt een gelukkige of droevige kerst...
Allemensen @Chrystal86 ze laten je wel serieus lang wachten zeg!! Wat ontzettend naar voor je!! Ik geef je een dikke virtuele knuffel! Ook een dikke virtuele knuffel voor @droomwens79 want je hebt ook een mega heftige tijd doorgemaakt en daar mag je alle tijd en ruimte voor nemen!! Fijn dat jullie et lekker even tussenuit gaan! Geniet er lekker van!! Wat fijn dat die controles in België zo gemakkelijk gaan @LenaMill ik duim voor je dat je testdrang een positief teken is!!
Bedankt voor de reacties. Ik ga er maar vanuit dat ik de cryo tp pas ergens halverwege januari heb dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.
Graag gedaan hoor, ik hoop van harte dat het eerder mag zijn voor je. En anders is het enige leuke dat we misschien weet gelijk op gaan dan! En dan doen we het goed hoor!!
Heel begrijpelijk, het is niets niets. Fijn dat jullie er met z'n 3tjes tussenuit gaan aankomend weekend.
Om een of andere duistere reden doen ze geen tp op zondag (Wel alle overige noodzakelijke behandelingen / echo's). De gynaecoloog vond het ook onzin merkte ik, maar blijkbaar beleid
Ik kon me niet langer bedwingen... gisteren was het 10 dagen na pregnyl (laagste dosis) en dat is dat bij mij altijd eruit. Vandaag getest en ik zie weer wat verschijnen. Deze keer ga ik enkel als het tot een knaltest komt, een foto posten... Gezien mijn voorgeschiedenis nijp ik hem weer nu...
Hier spannende dagen hoor, ovulatietest was vanmorgen op CD17 nog niet positief maar juist lichter. Dus werd heel onzeker of het wel goed ging. Gaat toch om een tp nu! Kliniek gebeld, net een echo. Prachtig eitje op links van 20mm, dus hij gaat nog komen. Test gaat waarschijnlijk snel positief worden en zo niet over 2 dagen opnieuw een echo. Wat een opluchting!
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Van juli tot oktober gestart met het traject 2020 ❤️8 meiden nog steeds op weg naar hun droom❤️ --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Vally85: ivf traject, 2de kindje,Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje Zwanger! MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje - IVF 1 cryo tp 1 Sara190: icsi traject, 1 ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje Zwanger! Palmpje: icsi traject, 2de kindje Zwanger! LisaW27: icsi traject, 1e kindje Zwanger! Feather: icsi traject, 1e kindje Zwanger! AFSPRAKENLIJST TRAJECT 14 december - tp cryo 1 - Gliss 15 december - evulatie gesprek arts - droomwens79 08 januari - telefonisch consult: prednison bij tp? - Gliss TESTDATUM NA TERUGPLAATSING 30 november - Betsies 1 december - Crystal86 24 december - Gliss Rust maand/maanden traject ZWANGER 11-03-21 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 23-55 -2021 - Cyclaam - positief getest op 11 september 18-05-2021 - Maan84 - positief getest op 15 september 20-06-2021 - Palmpje - positief getest op 13 oktober 26-06-2021 - LisaW27 - positief getest 17 oktober 24-07-2021 - Vally85 - positief getest 16 november 29-07-2021 - Feather - positief getest 20 november AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 19 November - intake en echo -LisaW27 9 december- eerste echo - Feather 16 december - intake vk + echo - Feather
Vandaag maar weer eens het ziekenhuis gebeld. Ik wou een afspraak maken met mijn arts leek me wel handig laatste gesprek is na de punctie in februari geweest verder is er nooit meer wat besproken over de cryo tp's. Nee dat kon niet zomaar ik kon wel een bel afspraak met een verpleegkundige krijgen en dan kon die eventueel overleggen met mijn arts. Uiteindelijk belde net een verpleegkundige terug dus ik mijn verhaal verteld. Zegt ze, dan plannen we toch gewoon een uitgangsgecho in we hebben vanmiddag nog een plekje vrij. Dan kan het opeens wel soms begrijp ik er echt niks van. Hopelijk heb ik dan vanmiddag wel wat duidelijkheid en krijg ik weer wat rust in mijn hoofd, want vind dit nog vermoeiender dan de wacht weken tot nu toe zijn geweest.
Gelukkig een echo nu, maar raar zeg dat het zo loopt! Kan me voorstellen dat dat super onduidelijk en onzeker is
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Van juli tot oktober gestart met het traject 2020 ❤️8 meiden nog steeds op weg naar hun droom❤️ --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Vally85: ivf traject, 2de kindje,Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Maan84: icsi traject, 3de kindje Zwanger! MNK: ivf traject, 2de kindje Lenamill: icsi traject, 2de kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje - IVF 1 cryo tp 1 Sara190: icsi traject, 1 ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje Zwanger! Palmpje: icsi traject, 2de kindje Zwanger! LisaW27: icsi traject, 1e kindje Zwanger! Feather: icsi traject, 1e kindje Zwanger! AFSPRAKENLIJST TRAJECT 14 december - tp cryo 1 - Gliss 14 december - telefonische bespreking arts Chrystal86 15 december - evulatie gesprek arts - droomwens79 08 januari - telefonisch consult: prednison bij tp? - Gliss TESTDATUM NA TERUGPLAATSING 24 december - Gliss Rust maand/maanden traject ZWANGER 11-03-21 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 23-55 -2021 - Cyclaam - positief getest op 11 september 18-05-2021 - Maan84 - positief getest op 15 september 20-06-2021 - Palmpje - positief getest op 13 oktober 26-06-2021 - LisaW27 - positief getest 17 oktober 24-07-2021 - Vally85 - positief getest 16 november 29-07-2021 - Feather - positief getest 20 november AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 9 december- eerste echo - Feather 16 december - intake vk + echo - Feather