Heb vanmiddag de afspraak gehad wat een gedoe weer. Ik kwam binnen en het eerste wat ze zei was. Was er niet afgesproken dat je pas de 15de zou bellen als je nog niet ongesteld was. Dus maar uitgelegd dat ik eigenlijk een afspraak wou om te bespreken hoe we de laatste cryo gaan terugplaatsen. Uiteindelijk heeft ze toch de echo gedaan alleen niks gemeten en zit net voor mijn ovulatie dus de bloeding is wel mijn menstruatie geweest. Mocht bij de balie dan toch maar een bel afspraak maken met mijn arts. Dat kon eerst pas op 15 januari maar uiteindelijk hebben ze me er toch a.s. maandag nog tussen kunnen zetten.
Ik had de indruk dat dat allemaal maar lastig was met de planning dus heb er maar niet op door gevraagd. Nu kan ik maandag eerst bespreken of de tp weer in natuurlijke cyclus wordt of kunstmatige. Misschien dat de arts er nog iets zinnigs over kan zeggen aangezien dit de laatste cryo is en het zou fijn zijn als er geen nieuwe poging nodig is.
Hallo meiden, Net echo gehad, baarmoederslijmvlies 8.3, mag maandag starten met utrogestan erbij en volgende week zaterdag 19-12 de terugplaatsing
Joh ik kreeg gewoon geen meldingen meer! @Chrystal86 wat fijn dat je een echo mocht maar wat stom van de gang van zaken. Echt hoe is het toch mogelijk dat ze je je op zo een moment met alle onzekerheid ook nog lastig laten voelen!! Dat ben je niet hoor! Gelukkig wel een afspraak voor maandag!! Hoop op een goed gesprek!! @Featherr zag dat jij een echo hebt gehad maar weet eigenlijk niet of ik daar al iets van gelezen had hopelijk alles goed!! @Sara190 wat fijn! Mooi vooruitzicht! @LenaMill hoe gaat het nu met jou??
Hey, lief dat je het vraagt. Ik ben heel nerveus. Mijn tests zijn dus werkelijk weer positief. Nu is het te hopen dat ze blijven oplopen deze keer. Ik kan een derde biochemische zwangerschap niet aan denk ik. Dan ga ik echt crashen. Ben elke dag aan het testen, maar test dag om dag met een andere soort test. Zo vergelijk ik dezelfde soort test om de twee dagen met elkaar. Tot nu toe lijkt het nog normaal te verlopen. Maar de schrik zit er goed in hoor. Dinsdag is de hcg test via bloedname. Deze keer hoop ik eens minstens boven de 200 uit te komen. De vorige keren bleef ik in de 70 hangen. Hoe gaat het met jou?
Oei wat spannend @LenaMill het zou nu toch wel eens goed moeten gaan he!! Hoe kan dat toch dat het bij de een nooit iets doet en bij de ander altijd positieve testen maar dan weer los laat. Ze weten daar toch eigenlijk nog te weinig van he? Ik duim heel hard dat deze keer wel een mooie zwangerschap wordt!! Slim van je om met verschillende tests te testen zo om de dag!! Op naar een mooie oploop!! Ik ga wel weer goed hoor, had een flinke deuk van het geheel ‘mislukte’ traject na de laatste terugplaatsing. Maar alle nieuwe medicijnen zijn weer binnen om te gaan stimuleren. Deze keer met menopur 225 en orgalutran. Totaal nieuw voor mijn start de 28e met prikken. Dus nog even ontspannen nu.
Dat is inderdaad heel gek, ik test keer op keer positief. Hoe het komt dat het in het verleden al 4 keer misliep, telkens heel vroeg, weten ze niet. Echt doodeng.
Heb precies toch de indruk dat het hcg gehalte weer zijn meest positief punt al bereikt heeft. Als het morgen niet donkerder wordt, is het weer een biochemische zwangerschap
Sorry dat het misschien weer vraag, maar wanneer heb je normaal een knaltest waarbij beide streepjes even donker zijn. Ik gebruik heel gevoelige 10 hcg tests. Die had naar mijn gevoel al veel donkerder kunnen zijn. Ik heb schrik dat er iets aan de hand is in mijn baarmoeder.
Ik heb pas 14 dagen na mijn tp een knaltest gehad. Mijn profielfoto, teststreepje was donkerder dan controle streep. Maar alle testen daarvoor waren geen knal testen hoor.