@LenaMill Ik had bij dochter op 15 september een tp van een 5 dagen oude embryo. Ze liep wel 1achter met doordelen.
Ik denk dat het echt heel verschillend is wanneer je knaltest is. Gelukkig krijg je bijna je bloedname @LenaMill hier wordt hard voor je geduimd hoor!!
Poeh, wat test je vroeg. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar om teleurstellingen te voorkomen wordt dat in het Fertiliteitscentrum waar ik zit echt afgeraden. Ik hoop voor je dat je straks een mooie bloedtest hebt.
Ik zie mijn tests echt niet donkerder worden. Eerder lichter. Ik had een week geleden al een duidelijk zichbaar teststreepje. Dat had nu zowieso donkerder moeten zijn. Dat is niet het geval. De hcg stijgt dus duidelijk niet. Ik word er zo gek van. Alweer een biochemische zwangerschap waarschijnlijk. Kans is heel groot.
Ik vind dit niet vroeg? 9 dagen na 5-daagse embryo is 14 dpo.. dus normale testdatum. Uiteraard neemt de kliniek wat marge voor de zekerheid maar medisch gezien is dat niet nodig. Als er na 9 dagen niks te zien is gast t echt niet meer komen
Ik mag weer broeden! Was het tweede embryo van hoge kwaliteit 3AA blastocyste (vorige was 4AA) . Arts zei dat het nauwelijks voorkomt 2 of meer zulke hoge kwaliteit blastocysten uit 1 ronde (rond 7%). Best wel cool dat dat iig goed zit Nu nog innestelen / blijven plakken! @LenaMill Onee dat klinkt niet goed ik duim toch nog even voor je xx
Vanochtend de arts nog gesproken wordt toch weer een natuurlijke cyclus nu wachten op mijn menstruatie en dan hopelijk de laatste poging. Ben wel nog bezig geweest met ovulatie testen en dacht dat hij op dag 17 positief was maar voor de zekerheid nog door getest. Was maar goed ook want volgens mij is hij nu wel positief. Wat denken jullie dit is toch donker genoeg?
Dat zou wel heel vervelend zijn. Is er niet iets wat nog onderzocht kan worden waardoor het wel kan lukken, of doen ze dat pas na x aantal keren? Ik hoop voor je tot het toch goed gaat
Zeker mooie test @Chrystal86 die zit wel goed!! Ik mag van onze kliniek ook op dag 14 testen wat ook dag 9 na vijfdaagse is. Had je deze keer nu geen trigger gekregen @LenaMill? Heel vervelende situatie, ik duim ook door! En Yes @Gliss weer op het bankje voor een mooie zwangerschap!! Duimduimduim!!
Daar ben ik het biet helemaal mee eens. Ik heb zat verhalen gelezen van dames bij wie er later nog een test positief was. Mijn zus wist bijvoorbeeld ook pas na ruim 3 maanden dat ze zwanger was, extreem voorbeeld maar toch En het gaat natuurlijk niet alleen of een test positief is of niet, maar ook dat er in zo'n vroeg stadium veel mis kan gaan. Maar goed, iedereen moet natuurlijk zelf weten wanneer er gestrest wordt, ik heb het deze ronde ook 2 dagen eerder gedaan.
3 maanden dan kijk je ook raar!! Er zijn toch wonderlijke verhalen he! Gelukkig mag er in België gewoon al op 14 dpo bloedgeprikt (bij ons dan toch) dus weet je waar je dan aan toe bent, want in het bloed is het altijd eerder meetbaar dan in de urine.
Ja, haar menstruatie ging soort van door hoewel het wel anders en minder was. Ze voelde zich niet goed en dacht elke keer aan een griepje, had al eens getest, negatief, uiteindelijk toch bij de huisarts aangeklopt, bloed laten prikken en hardstikke zwanger. Omdat haar menstruatie door ging kon ze niet zeggen hoelang ze wanger was en moest ze naar de verloskundige. Daar hoorde ze dat ze al een tijdje zwanger was. Fijn dat het in België kan, hier is het gewoon zelf testen en rond week 6 of 8 een eerste echo.
Dan zal ik het anders formuleren. Ik vind op 14 dpo testen niet vroeg, dan denk ik eerder aan mensen die al op 8/9 dpo starten met testen (tenzij medicatie eruit testen). En in de meerderheid van de gevallen zal er bij zwangerschap op 14 dpo mits er zekerheid is over ovulatiedatum/tp wat te zien zijn. Als t 'vroeg' (rond NOD) mis gaat dan wil ik dat ook weten. Zou dan misschien een aanknopingspunt kunnen zijn voor waar het probleem ligt, zeker als het herhaaldelijk is.
Dat is wel heel erg vervelend. Zou je meteen weer door mogen als het niet gelukt is? @droomwens79 veel succes met de evaluatie vandaag.
Wat naar... Hopelijk kan er in het Fertiliteitscentrum achterhaald worden waardoor het mis gaat. Heel veel sterkte