5 dagen! Op 3 okt. had ik de punctie en op 8 okt. de terugplaatsing beide doorgegroeid tot mooie blasto’s en die 3e was helaas gestopt op dag 4.
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en alles is goed met de kleine man. We zijn zo opgelucht! Voelt alsof we tot nu toe onze adem hebben ingehouden en nu weer mogen/kunnen ademen. Weer een mijlpaal afgestreept.
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Van juli tot oktober gestart met het traject 2020 ❤️ 5 meiden nog steeds op weg naar hun droom❤️ --------------------------------------------------------------------------------------- Droomwens79: icsi traject, 2de kindje, Zwanger! Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje,Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! Aicirtap: ivf traject, 2de kindje Zwanger! Maan84: icsi traject, 3de kindje Zwanger! MNK: ivf traject, 2de kindje Zwanger! Lenamill: icsi traject, 2de kindje Gliss: ivf traject, 1ste kindje Sara190: icsi traject, 1 ste kindje Cyclaam: icsi traject, 2de kindje Zwanger! Palmpje: icsi traject, 2de kindje Zwanger! LisaW27: icsi traject, 1e kindje Zwanger! Feather: icsi traject, 1e kindje Zwanger! AFSPRAKENLIJST TRAJECT 1 februari - nabespreking icsi 1 - Chrystal86 1 februari - punctie Betsies 05 februari - echo bms meting - Gliss 1 maart - intake C&C - Chrystal86 TESTDATUM NA Terugplaatsing Rust maand/maanden traject ZWANGER 11-03-2021 - Lotje111 - positief getest op 2 juli 23-05-2021 - Cyclaam - positief getest op 11 september 18-05-2021 - Maan84 - positief getest op 15 september 25-06-2021 - Palmpje - positief getest op 13 oktober 26-06-2021 - LisaW27 - positief getest 17 oktober 24-07-2021 - Vally85 - positief getest 16 november 29-07-2021 - Feather - positief getest 20 november 18-09-2021 - MNK - positief getest op 12 januari ??-09-2021 - Aicirtap - positief getest op 12 januari 28-09-2021 - Droomwens79 - positief getest op 18 januari ??-10-2021 - Liesje2020 - positief getest op 31 januari AFSPRAKENLIJST ZWANGEREN 2 februari - vroege echo - Droomwens79 4 februari - eerste echo - aicirtap 4 februari - eerste echo - mnk 17 februari - eerste echo - Liesje2020 23 februari - intake VK - Droomwens79
Wat fijn van jullie goede echo @LisaW27 dat is echt een opluchting!! Lekker verder genieten (en ademen ) Oké met drie wel tot dag vijf...wij spreken morgen de arts. Blijkbaar bij ons al vroege tp, krijgen morgen uitleg, ik had gemaild dat ik dit niet begreep. Ben benieuwd.
@Betsies misschien doet het embryo het beter in de natuurlijke omgeving?? Ik heb altijd op dag 3 verse tp. De overige embryo's laten ze nog een dag doordelen en gaan dan eventueel de vriezer in. En dan bij cryo tp halen ze het eruit en laten ze dan een dag doordelen. Ik heb geen enkele cryo tot nu toe. Dus als deze zwangerschap niet goed is dan nog maar 1 ivf poging over. :-/
Dat zou natuurlijk goed kunnen, we gaan het straks horen Ik hoop zo dat het gewoon mega goed zit bij jou nu!! Gelukkig al bijna de volgende echo!! En @droomwens79 heel veel succes vandaag, spannend hoor misschien zijn het er wel twee!! Gisteren was ik een beetje in mijn eigen bubbel, kom er weer een beetje uit nu, wil nog graag weten hoe het met jou is @Chrystal86
Snap ik! Hou vol, het is vast een pracht echo, 13:15 is te doen al duurt het wachten dan altijd zoooo lang!!
@Betsies, de kliniek waar ik loop werken ze sinds mei vorig jaar alleen nog maar met 5daagse embryo's, zowel vers als cryo tp.... toen in de tijd met jason was dat nog 3daags. Maar ze hebben het aangepast, ik ben wel van mening dat een 3daagse en een 5daagse gelijken kansen hebben
@droomwens79 veel succes met de echo vandaag. @Betsies wat lief dat je het vraagt. Het gesprek ging gisteren wel goed ze gaf aan dat vanwege de zaad kwaliteit we de periode die we zelf hebben geprobeerd niet moeten mee tellen en er van uit moeten gaan dat het met tp's makkelijk een jaar mag duren voordat hun iets zouden veranderen aan het plan of verder zouden kijken dus dat zijn nog zeker 6 tp's. Wel willen hun de rekovelle met 20% verlagen vanwege de dreigende overstimulatie van de vorige keer. Ik had nog gevraagd voor de doorverwijzing voor de second opinie eerst wou ze die niet geven omdat de huisarts dat moest doen uiteindelijk gaat ze nu een brief opstelden als verwijzing en hebben we de 23ste nog een bel afspraak om te bespreken wat we gaan doen. Had gister nog contact gehad met de kliniek en we hebben daar de 16de al een gesprek dus dan kunnen we er nog rustig over denken wat we gaan doen. Gaat zo in ieder geval al veel sneller dan ik had verwacht.
Dat klinkt als een positief gesprek @Chrystal86!! Fijn dat je ook je doorverwijzing gekregen hebt! Ik hoop dat het jullie snel alleen maar goeds gaat brengen!
Oké gebeld met de dokter. We hebben twee bevruchtingen. Ze zijn bang dat er nog embryo’s afvallen tijdens het proces in het lab dus morgen de tp van allebei. Beter in de baarmoeder dan in een petrischaaltje. Mijn rekensom is van 8 naar 4, van 4 naar 2 dan moet het nu van 2 naar 1 zijn toch *pogingtotpositievevibe*
@Betsies dat is natuurlijk niet het nieuws waar je op hoopte. Hopelijk doen ze het inderdaad beter in je lichaam en blijft er een of misschien wel alle 2 mooi plakken. Ik duim voor je mee en probeer vandaag nog maar wat rust te pakken voor morgen.
zwangerschap zit op de juiste plek, was een mooie zwangerschapring te zien, volgende week donderdag terug komen voor vervolg echo