Ik kan niet geloven dat ik 2 streepjes zie ♡ Die klachten waren dus toch het hCG! Het enige waar ik nu op hoop is dat het een goede en voldragen zwangerschap wordt ♡ Morgen word ik gebeld door het ziekenhuis voor het vervolg. Mijn enige vraag is: Moet ik doorgaan met utrogestan ook al zeggen zij dat ik moet stoppen? Heb nog een herhaalrecept liggen en mijn gevoel zegt ermee doorgaan en het opmaken gewoon.
Wauw @Maayaa gefeliciteerd!!! Wat heerlijk zo een mega duidelijke toptest!!! Ik snap dat de utro wel een gevoel van veiligheid geeft. Je kan die nu in ieder geval blijven gebruiken natuurlijk en het morgen bespreken wanneer je het ziekenhuis belt. Misschien wanneer je dit uitlegt is dat toch oké om door te doen. Maar wauwwww het clubje zwangeren groeit echt goed hier!!
J OMG jaa gefeliciteerd!!!! Zo knap dat je hebt weten te wachten tot de testdatum en nu zie gewoon 2 strepen!! ♡ Ik moest utro gebruiken tot en met de 8e week. Ik hoor ook wel eens sommige tot de 12e week. Ik snap dat het gek voelt nu te stoppen. Morgen even overleggen met het ziekenhuis?
Waaaaaauw wat fantastisch! Super mooie streep ook! Gefeliciteerd hoor, geniet ervan! Is het niet heel onwerkelijk? Bij mij zeggen ze dat ik nog een week utro moet als ik een positieve test krijg.
Oh meiden dank jullie wel! @MarloesK85 Haha was gewoon bang om eerder te testen. Had last van uitstelgedrag. Vanmorgen ook mezelf toegesproken van: "kom op, nu testen en het is wat het is! Kan er nu niets aan veranderen" @Sooff30 Vind het nog zo onwerkelijk en wil al een nieuwe test kopen en het nog een keer doen. Zo'n gek gevoel. Nu beginnen de 2 of 3 andere wachtweken..... Bijzonder dat er zoveel verschil is per regio qua doorgebruiken utrogestan. Hoop dat alle meiden in deze groep heel gauw een positieve test in hun handen mogen houden ♡♡♡
Gefeliciteerd!! voelt het niet onwerkelijk? Echt knap dat je hebt gewacht. Ik moet tot 12 weken de utro en progynova blijven gebruiken. Wanneer moet jij ermee stoppen? Ik zou het persoonlijk nu ook te vroeg vinden. Ik zou het zeker morgen besproken.
Oh dus jij bent in een natuurlijke cyclus zwanger geworden. Ik wilde het ook in een natuurlijke cyclus, maar ik had 4 dagen een positieve ovulatie test (clear blue met smiley) en in het ziekenhuis bloed geprikt, maar zij konden niet exact vaststellen wanneer mijn eisprong was geweest (dus moment van tp kon niet worden vastgesteld). Uiteindelijk die poging voorbij moeten laten gaan en verder met een kunstmatige cyclus. Ik vond de bolletjes erger toen ik er 3×2 moest doen met de verste tp. Nu doe ik er 3×1. Heb er niet zoveel last van gelukkig. Maar in een natuurlijke cyclus is natuurlijk het mooist als dat mogelijk is! Fijn dat je gauw kan starten ♡
Vanmorgen helaas nogmaals hartstikke wit, morgen bloedonderzoek en dan door naar ronde twee denk ik. Maar voor jou ben ik super blij!! Dikke knuffel terug!
Gefeliciteerd!!! Ben super blij voor je. De meeste moeten tm 12 weken doorgaan. Gewoon even het ziekenhuis bellen.
Wauwwww gefeliciteerd meid wat ben ik super blij voor jou!! Op naar de eerste echo!! ❤️❤️❤️ Ik moest trouwens wel stoppen met de Duphaston. Heb daar ook een beetje een dubbele gevoel bij gehad.
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli 2020 Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Afsprakenlijst traject: 6 juli - follikelmeting MarloesK85 30 juli - consult Droomwens79 Testdatum na terugplaatsing: 29 juni - Betsies 3 juli - Lotje111 4 juli - Sooff30 4 juli - Droomwens79 9 juli - Liesje2020 12 juli - Chrystal86 Zwanger 26 - 02 - 2021 NieuwelingDD positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 Patricia8 positief getest op 26 juni 0? - 03 - 2021 Maayaa positief getest op 28 juni Afsprakenlijst zwangere: 14 juli - eerste echo NieuwelingDD 21 juli - eerste echo Patricia8 ??Juli - eerste echo Maayaa