He wat balen zeg. Dikke knuffel voor jou! Hoeveel cryo's heb je nog? (Kan het even niet vinden, excuus als het ergens staat)
Dankjewel! Zo lief al die knuffels! Knuffel terug ❤️ We hebben nog vier cryo’s, weet niet of dat ergens staat Dus gelukkig kunnen we nog verder!
Hoe balen het nu is, wat een fijn gevoel dat je 4 cryo's hebt. Daar moet toch een mooie lieve plakbaby bij zitten ❤️
Ik heb een hele hoop gemist zie ik! Super gefeliciteerd Maayaa!! Ben super blij voor je . Wat een heerlijk gevoel lijkt me. Spannend de komende weken, maar we hopen natuurlijk dat het een mooie zwangerschap zal worden .
Ahh wat shit .. Ik hoop voor je dat er misschien toch positief nieuws uit het bloedonderzoek gaat komen. Mijn schoonzusje had bij haar zwangerschap de eerste paar keren ook een negatieve test gehad, terwijl ze wel zwanger was. Het HCG hormoon was nog te laag voor een positieve test. Ik hoop oprecht voor je dat dit misschien bij jou ook het geval is Veel succes morgen!
Goedemorgen! Ik wilde vanochtend testen of de ovitrelle er uit was, google zegt dat de ovitrelle tot 10 dagen een positieve test kan geven. Vandaag zit ik 12 dagen na ovitrelle en 10 dagen na eisprong. Meeeeegaa vroeg, dus dit zegt nog helemaal niks ben ik bang maar wel een ieniemini streepje (weet niet of jullie m zo kunnen zien?):
Ik zie ook een heel licht streepje! Spannend! Morgen of overmorgen nog een keer testen, als het dan oploopt kan het volgens mij niet meer de otrivelle zijn. Ik duim voor je!
@Lotje111 ik zie wel iets! Is het een roze streep of grijzig? Ik zou overmorgen nog een test doen, als ie donkerder is dan is het geen otrivelle! Ik duim voor je dat het raak is ♡
Pff ja wat heb ik mezelf op de hals gehaald. Na de punctie en de tp (waarvan ik zwanger werd van mn zoontje) heb ik 3x pregnyl moeten spuiten. De eerste tests die ik deed waren zó onzeker omdat ik zo bang was dat t nog pregnyl was. Vandaar dat ik dacht, nou, even testen en als ie dan negatief is dan is dat prima (want nog veel te vroeg). Zelf denk ik niet dat t nog ovitrelle is maar dit is nog veel te vroeg om echt op een goede zwangerschap te hopen. Morgen maar weer testen Heb gister nog even 3 doosjes gehaald bij de kruidvat
2 dagen voor de punctie 1 spuit compleet, en dag 2-4-6-8 na de punctie 4 klikjes (kleine hoeveelheid) dus vanaf nu kan hij op of af gaan lopen
Degene waar 29-06 bij staat is early test ( 4 dagen eerder) eerste urine 2de test was om 10.00 de gewone test, en ik had al veel gedronken Dus ovitrelle zit er nu nog volop in bij mij test nu pas woensdag weer @Lotje111 hierbij de foto, weet niet of je het goed kan zien
Oooh wat spannend @Lotje111 Ik zie het lichte streepje! Ook voor jou @droomwens79 , hoop dat het allemaal oploopt voor jullie. Stoer dat jullie zo vroeg hebben getest! Ik heb vandaag nog even een digitale gedaan, kon het niet laten haha. En daar staat zwanger 2-3. Zo bijzonder om te zien bij mezelf
Wanneer had je je punctie? Hoelang duurt t voordat die kleine beetjes ovitrelle eruit zijn die je nog hebt geprikt? Zooo spannend!