Start ivf-icsi juni/ juli/ augustus/ september 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Ja ik doe het indd ook met een ijscompres. Voel je bijna niks van, alleen die vloeistof is :confused:
     
    Vally85 en Liesje2020 vinden dit leuk.
  2. Liesje2020

    15 mrt 2020
    85
    111
    33
    Vrouw
    Ah thanks, dat is een goede tip van het ijsblokje en ga ik zeker uitproberen.


    @Maayaa Dat ziet er al positief uit. Spannend voor jou ook deze week. Ben heel benieuwd hoe het gaat.
     
    Vally85 en Maayaa vinden dit leuk.
  3. Sooff30

    Sooff30 Lid

    19 feb 2020
    67
    192
    33
    Vrouw
    Eindhoven e.o
    Ohh wat goed Maayaa, mooi aantal!
    Ik mag morgen inderdaad, ben zo benieuwd, weet ook niet goed wat normaal is bij een eerste follikelmeting.

    Spannend!
     
    NieuwelingDD en Maayaa vinden dit leuk.
  4. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat normaal is qua aantal bij een 1e meting maar ze was wel positief dus dan ben ik dat ook maar :)
    Ik vroeg hoeveel mm het moet zijn voor een punctie en toen zei ze 20 mm. Dus moeten nog eventjes groeien.
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  5. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Ik begon altijd de derde dag van mijn menstruatie, dus ik heb echt geen flauw idee waar het verschil zit in de behandelingen? Misschien dat iemand anders dit weet..

    Heb jij ervoor gekozen om savonds te prikken of doe jij het liever in de ochtenden?
     
  6. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

    Mooie aantallen voor een eerste meting! En ook mooi gegroeid! Spannend hoeveel het er dinsdag zullen zijn, het gaat ineens heel hard haha! Ik duim voor je dat je een mooie aantal heb straks! 7 is al heel mooi, dus gaat helemaal goed komen! Spuit jij ook Gonal F?
     
    Maayaa vindt dit leuk.
  7. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Dank je! ♡

    Ik prik Triptofem en Fostimon nu. En mag misschien morgen Pregnyl spuiten. Begreep dat die op exact de tijd geprikt moet worden dat zij zeggen. Uitgerekend morgen gaan we met vrienden uit eten tot 20u :rolleyes:
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  8. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Goeie vragen @NieuwelingDD. Ik zou ook niet weten wat precies het verschil is tussen de verschillende behandelingen.

    Dit keer mocht ik ook beginnen op de 3e dag van mijn cyclus. Maar goed het moment dat ze me belden om te herstarten met prikken was ik al ongesteld. De vorige keer (toen het abrupt moest stoppen vanwege corona) moest ik op dag 1 beginnen met prikken.

    Ik prik trouwens elke avond om 21u. Bij mij stond tussen 16u en 22u vond 21u logistiek de beste tijd.

    Wat doe jij qua prikken?
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  9. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Ik heb zelf het korte traject gehad met rekovelle dus ook geen idee hoe het bij de andere behandelingen gaat.
    Als ik hier op het forum zo lees wisselt het ook nog eens heel erg per ziekenhuis.

    Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en mag 17 juni voor een echo voor het meten van het bms dus mag gelukkig gewoon verder met de medicatie, was een beetje bang dat ik toch als nog niet mocht starten.
     
    Maayaa, Liesje2020 en NieuwelingDD vinden dit leuk.
  10. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Het prikken van pregnyl is meestal 20 uur en later. Want 36 uur later moet je komen voor de punctie, dat is tussen 8uur en 9 uur smorgens of soms later. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt.
     
    Maayaa vindt dit leuk.
  11. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Ik prikte altijd om 22 uur, omdat ik dan meestal altijd wel weer thuis ben als ik eens een feestje had of iets. :thumup:

    Pregnyl/ Ovitrelle etc zijn de enige pennen/spuitjes die strikt op tijd geprikt moeten worden. Een kwartiertje of zelfs een half uur later voor een keertje kan echt geen kwaad bij de andere pennen/spuiten.. ik spreek uit ervaring. ;)
     
    Maayaa vindt dit leuk.
  12. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

    Goed nieuws! Altijd spannend hè wat er uit zo’n echo komt..
     
  13. Sooff30

    Sooff30 Lid

    19 feb 2020
    67
    192
    33
    Vrouw
    Eindhoven e.o
    Hey dames,

    Vandaag follikelmeting gehad, positief!
    Ze vond 13 follikels, bijna allemaal al 10mm of groter. Goeie score dacht ik zelf!
    Overmorgen weer een echo, kijken hoe ze er dan voor staan.. Hopelijk dit weekend de punctie..

    Ik prik iedere avond rond 22uur, kwam mij ook het beste uit met werk etcetera.
     
  14. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Nog even volhouden!
     
    Maayaa vindt dit leuk.
  15. Liesje2020

    15 mrt 2020
    85
    111
    33
    Vrouw
    Ik ben met de remmende hormonen begonnen op dag 21 van mijn cyclus, dus volg het lange schema. Geloof idd dat hier ook binnen de verschillende klinieken nog weer verschil in zit, maar als jij op dag 3 begonnen bent dan zal het denk ik een kort schema zijn zoals ze dat in de kliniek waar ik loop noemen . Lastig al die verschillende behandelingen haha.

    Ik prik ook in de avonden, leek me net iets handiger qua tijdstip :).
     
  16. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Hele goede score @Sooff30 !! Op naar een hoop mooie bevruchte eitjes straks :)

    Ik ben morgen weer aan de beurt voor de 2e follikel meting. Keep you posted;)
     
  17. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Jeetje de Pregnyl echt stipt op tijd op de minuut af? Stressvol haha.... Had gisteren mijn tel per ongeluk op stil staan dus mijn alarm ook. En om 21:10u keek ik geschokt naar de klok omdat ik de Triptofem en Fostimon nog moest prikken, normaal doe ik dat om 21u....

    Ben je een keer laat geweest met prikken van de Pregnyl en niet goed gegaan bedoel je? Hoeveel later was je?
     
  18. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

    Nee de Pregnyl/Ovitrelle heb ik altijd precies op tijd gespoten! Bij de Gonal f en de Fryremadel weleens afgeweken van mijn vaste tijdstip.

    Vandaag mijn eerste terugplaatsing ICSI gehad, van de 11 eitjes waren er 10 bevrucht! En ik zou binnenkort online kunnen checken hoeveel cryos er nog liggen. Ik kon mijn oren niet geloven en heb het niet droog kunnen houden in de behandelkamer. Na de mislukte IVF in maart, maakte dit resultaat alles weer goed! <3
     
  19. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
     
  20. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Hoe verwijder je een post, heb per ongeluk mijn reactie dubbel geplaatst
     

Deel Deze Pagina