Ah nee dat is echt niet leuk pfff...Kunnen ze het voor de volgende maand niet gewoon inplannen, ongeveer? Zo schiet het ook niet op. He vervelend dat wachten zo *knuffel*
Jeetje wat een bizarre dag inderdaad. Aan de ene kant superblij en dan een heel vervelend bericht. Wat dubbel. Zat het eraan te komen van je werk?
Dat is wel heel erg balen, krijg je dan wel zekerheid dat je volgende maand mag starten of is het dan weer de vraag of er plaats is?
Baal echt vreselijk. Barste gelijk in tranen uit toen ze het zei. Ik wist dat het kon gebeuren maar had het zo niet verwacht. Over een maand sta ik ingepland zodat ik niet weer een teleurstelling krijg...
Als het goed is mag ik volgende maand gewoon langskomen. Dusja, hopelijk gaat alles dan ook goed. We wachten al vanaf januari
Ahh wat shit voor je zeg .. Kan me helemaal indenken dat je je nu behoorlijk k*t voelt. Gelukkig dat ze je over een maand nu wel in hebben gepland, zodat je dan niet weer bericht krijgt dat je niet mag starten. Ik ga voor je duimen!
Wauw dat ziet er al goed uit, alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Van je baan erg balen zeg, dan heb je zulk goed nieuws in de ochtend en smiddags zo’n domper . Had je het aan zien komen of totaal niet?
Ohhh Marloes ik herken je verhaal betreffende de decapeptyl helemaal! Het zijn ontzettende botte naalden en van het terugtrekken omdat het zeer deed herken ik ook, het opnieuw moeten prikken is dan nog lastiger haha. Meestal prikte ik eerst de decapeptyl en daarna de Gonal-F, de Gonal-F injectie was dan een “pretje” vergeleken met de decapeptyl . Nog even doorzetten meid!
Ik hoop voor je dat ook jij snel een positieve test in handen hebt! Hoe is jouw ervaring in het iedere dag testen? Denk dat ik zelf juist extra zenuwachtig en gespannen zou zijn wanneer ik iedere dag zou testen, maar heb hierin nog niet echt ervaring vandaar mijn vraag .
Half zes, dat is geen mooie tijd, dat is veulste vroeg!! Misschien moet je daar nog wat uitleg over geven Maar gelukkig minder nacht om te piekeren over dan... Wat gek dat er nu helemaal geen streepje was!? Hoe kan dat nou? Later nog wel een streepje gevonden?? Spannend! Ik ga op zich wel, heb gewoon gewerkt deze week en dat is prima afleiding. Ben nog niet ongesteld maar, voor het eerst ooit, kan ik niet wachten tot dan begint! Richt me erg op de volgende poging. Dit was superstom maar er komt vast een goede tweede ronde!! En bijna een weekje vrij, dat stemt uiteraard ook positiever he!
Jeetje wat heftig, eerst zo een goed nieuws en dan dat er achter aan! Totale verrassing? Hopelijk vind je snel een mooie nieuwe job! Maar deze testen stemmen in ieder geval wel vrolijk!! Wat een knaller al!!
Ahhhh sh*t ik had eerst op je vorige bericht gereageerd en zie nu deze pas!! Verdorie je was er al zo bang voor!! Een hele dikke digitale knuffel!!
Nou inderdaad, heel bot zijn ze. Vanavond ging het gelukkig weer vrijwel pijnloos. Ik doe ook eerst de decapeptyl en dan de gonal-f, die glijdt er inderdaad zo in
Nou meiden, helaas geen oploop zit vandaag op 12dpo en had ik de afgelopen 3 dagen dezelfde streepjes, was hij vanmorgen spierwit! Nu wacht ik tot zaterdag, dan moet ik officeel testen. Echt zooooo balen dit
Ahhhh wat balen!!! Maar je bent nog wel vroeg he! Het zou toch kunnen dat je te vroeg was! Ik duim nog voor je, knuffel voor de rottige wachttijd tot zaterdag!! ❤️