Wat een zenuwslopende tijden allemaal @Maayaa en inderdaad nog wel een tijdje wachten tot de echo, maar het komt vast goed! Ik heb er alle vertrouwen in!! @droomwens79 wat vervelend dat je al zo een tijd vloeit, ik had na de tp ook wel een heftigere (vooral pijnlijkere) menstruatie maar ik moest gelijk weer starten met progynova dus de menstruatie was niet zo lang. Succes met bellen! Is het in aanloop op je afspraak van dr 30e? @Liesje2020 we kennen ons lichaam ondertussen zo goed he, ik hoop stiekem toch dat wat er gezegd wordt zo kan zijn, wie weet! Maar anders sterkte en hopelijk een vlot vervolg!! @Vally85 hoe is het met jou? Heeft het moeten wachten al een beetje een plaatsje gekregen? En @Sara190 minder dip gevoel vandaag? Gebruik je ook utrogestan en progynova? Ik heb ook het idee dat deze veel met je stemming doen namelijk!! Ohja en ik ga zelf best redelijk! Wel weer een soort van zin in de bms meting en de start van deel twee, maar met vlagen nog verdrietig dat het niet gelukt was. Maar wel alle vertrouwen in de volgende poging! Nog goede tips voor net voor en na de tp? Ik lees granaatappelsap, ga ik eens proberen. Yoga doe ik al
Heey! Jah ik gebruik idd utrogestan en estradiol.... Nou ik kon het toch niet laten, vanochtend getest op 11 DPO, omo wit.. Ik denk dat het hem niet meer gaat worden
Geen idee, had gehoopt wel iets te kunnen zien, de afgelopen keer met vroege miskraam zag ik een tuurstreepje op 11 DPO...
Jawel hoor, dag gehuild en daarna weer door. Nou is het gewoon afwachten. Meer kan ik niet doen. Tips, even denken wat ik toen deed. Ik ben niet echt bijgelovig of zo van als ik dit doe werkt het want er zijn zat vrouwen die in beroerde omstandigheden zwanger worden. Maar ik drink wel granaatappelsap, slikte uiteraard vitamines en mijn man en ik hadden gewoon seks. Niet hij de verse tp, maar bij de cryo wel. Het schijnt namelijk dat dat goed is en de kans kan verhogen door het sperma van je partner (schreef een arts). Naja toeval of niet, ik werd zwanger Al met al denk ik dat je gewoon geluk moet hebben.
Hoi dames! mag ik mij aansluiten? Het is zo fijn om met iemand te kletsen die weet waar je het over hebt! Gisteren heb ik mijn eerste spuit gezet voor mijn icsi traject. Ik heb in 2018 al een succesvol icsi behandeling gehad en nu hopen we op nog een wondertje! Door de Corona heb ik 4 mnd moeten wachten maar nu weer vol goede moed weer gestart. 23-7 heb ik een controle echo en week 32 de punctie... als alles volgens de planning gaat. voor alle dames sterkte en succes!!
Vitamines gebruik ik inderdaad ook! Maar granaatappelsap nog niet, dat klinkt het proberen wel waard! En seks is ook zoiets ja, sommigen schuwen dat na de tp en anderen zeggen dat het juist goed is? Verwarrende dingen! Maar je hebt gelijk, geluk is belangrijk! Laten we maar allemaal voor veel geluk gaan in de komende ronde!
Hoi @korenbloem Welkom! Wat spannend om weer te starten en wat fijn dat je al een gelaagd traject hebt doorlopen! Succes met het prikken en hopelijk de 23e een topresultaat bij de echo! @Sara190 mega moeilijk, maar zet ‘m op!!
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli 2020 Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Afsprakenlijst traject: 8 juli - follikelmeting MarloesK85 16 juli - echo bms Betsies 23 juli - follikelmeting Korenbloem 30 juli - consult Droomwens79 Testdatum na terugplaatsing: 9 juli - Liesje2020 10 juli - Vogeltje123 12 juli - Chrystal86 16 juli - Sara190 Zwanger 26 - 02 - 2021 NieuwelingDD positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 Patricia8 positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 Maayaa positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 Sooff30 positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 Lotje111 positief getest op 2 juli Afsprakenlijst zwangere: 14 juli - eerste echo NieuwelingDD 21 juli - eerste echo Patricia8 22 juli - eerste echo Sooff30 27 juli - eerste echo Maayaa
Geef de hoop nog niet op meid hoe moeilijk het ook is. 11dpo kan nog aan de vroege kant zijn. Ik hoop echt heel erg dat je komende dagen een 2e streepje gaat zien ♡♡
Ik drink sinds de punctie pure granaatappelsap van de biologische winkel. Elke dag een glaasje. Verder deed ik voor de tp mijn buik masseren en na de tp de omgekeerde houding (yoga) elke avond voor het slapen. Baat het niet dan schaadt het niet
Hierbij de link met artikel waar ik het over had https://www.newscientist.nl/nieuws/seks-tijdens-ivf-vergroot-kans-op-zwangerschap/
Ik voel niks en die witte test.. kan me niet voorstellen dat die nog positief gaat worden.. ik typ dit nu in tranen.. doet egt onwijs veel pijn en die stomme medicijnen wil er zo graag mee stoppen pff