Ik gooi hem er nog een keertje in, want blijf steeds beetje duizelen... Ik had een vraagje aan alle progynova ervaringsdeskundigen Ben met weer verhoogd naar 2x2 per dag. Ik heb steeds een beetje duizelingen wanneer ik overeind kom en hoofdpijn ‘achter mijn ogen’. Word er een beetje simpel van want dat is zo vermoeiend. Herkennen jullie dit? Ik had de vorige keer niet zo veel last van de progynova...vraag me af of dit daar dus vandaan komt? En @Chrystal86 morgen testen! Ik duim voor weer een mooie testfoto met twee streepjes
ivf & icsi & cryo ♡♡♡♡♡♡♡ Juni - Juli 2020 Droomwens79: icsi traject, 2de kindje Maayaa: ivf traject, 1ste kindje, Zwanger! Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje Sooff30: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Vally85: ivf traject, 2de kindje NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Chrystal86: icsi traject, 2de kindje Betsies: icsi traject, 1ste kindje Lotje111: ivf traject, 2de kindje, Zwanger! MarloesK85: icsi traject, 2de kindje Patricia8: icsi traject, 1ste kindje, Zwanger! Sara190: icsi traject, 1ste kindje Korenbloem: icsi traject, 2de kindje Mauzy82: icsi traject,1ste kindje samen. Afsprakenlijst traject: 8 juli - follikelmeting MarloesK85 15juli - Follikelmeting Mauzy82 16 juli - echo bms Betsies 23 juli - follikelmeting Korenbloem 30 juli - consult Droomwens79 Testdatum na terugplaatsing: 9 juli - Liesje2020 10 juli - Vogeltje123 16 juli - Sara190 Zwanger 26 - 02 - 2021 NieuwelingDD positief getest op 21 juni 04 - 03 - 2021 Patricia8 positief getest op 26 juni 04 - 03 - 2021 Maayaa positief getest op 28 juni 08 - 03 - 2021 Sooff30 positief getest op 4 juli 11 - 03 - 2021 Lotje111 positief getest op 2 juli Afsprakenlijst zwangere: 14 juli - eerste echo NieuwelingDD 21 juli - eerste echo Patricia8 22 juli - eerste echo Sooff30 27 juli - eerste echo Maayaa
Helaas is het hier niet gelukt. Dus alles wat ik voelde was toch door de medicatie. Morgen maar eens naar het ziekenhuis bellen en hopen dat ze een plekje voor me hebben voor een nieuwe ronde.
Duizelen van progynova heb ik ook gehad. Heb er toen weinig aan kunnen doen. Neem je het wel in met wat te eten ? Dat wil nog wel eens helpen tegen er tegen. Klinkt stom. Zelf veel oog migraine gehad ervan.
Ahhhh wat zonde!!! Hopelijk snel een nieuwe ronde er achteraan, eentje die het wel supergoed gaat doen!! Oog migraine? Dat ken ik niet maar ga ik opzoeken. Ik neem de laatste altijd ‘s avonds of voor de nacht dus die neem ik niet met de eten. De andere wel bij het ontbijt. Maar zal er eens beter op letten als dat helpt! Dankjewel!
Ja oogmigraine, druk achter mn ogen en dan viel een stuk zichtveld weg. Soort gecensureerd wat je ook wel eens op tv ziet. Gevolgd dóór hoofdpijn! Ja je kan het eens proberen, baat het niet schaat het niet.
Ohja! Dat had ik dus vrijdag! Dat kan daar dus ook goed van komen! Dat stelt weer gerust, vroeg me echt af of dit hormonen waren of er toch mee naar een dokter te moeten!
Ik heb toen ook het zh gemaild. Maar kunnen er niets aan doen, en herkennen het niet eens! Maar door de hormonen worden je hersenen of ja hypothalamus en hypofyse ook geprikkels. Dus dit kan er prima bij horen. Zou het even aankijken. Had zelf soms elke dag meerdere aanvallen ervan. Moest soms 30 min in auto alvorens verder te rijden.
Gelukkig heb ik het nog niet gehad toen ik zelf auto reed en ook nog niet zo vaak. Maar ben toch ‘blij‘ te horen dat dit er bij kan horen! Ik ga het wel melden als bijwerking. Misschien wordt er ooit erkend.
Kijk daar heb ik nog niet aan gedacht om het te melden. Goed idee. Ja in de auto is echt geen pretje hoor dan wil je ook geen aanval krijgen. Werkte toen bij thuiszorg dus veel onderweg. Heel frustrerend.
@Betsies ik zou zeker doen waar jij je goed bij voelt Let wel op dat je niet te veel erover gaat lezen he.. anders weet je straks echt niet meer wat je wel en niet kan eten.. dat had ik een beetje en toen dacht ik ach ik doe gewoon wat ik normaal altijd doe in plaats van overal op te letten.. maar wat schijnt te helpen zijn idd granaatappelsap en warme voeten ik heb eerlijk gezegd geen last gehad van de progynova , maar misschien omdat ik 2x1 inneem. Ik heb vaker gelezen dat je het beter kunt innemen met wat voedsel. Hoop dat dat helpt bij jou. Wellicht mag je na de bms meting ook afbouwen toch? Of werkt dat niet zo.. @Maayaa ik vond het ook fijn om er even uit te zijn.. het gaf even rust in mijn hoofd.. dus ik snap je helemaal. Als het beter voelt, zeker doen en dan horen we weer van je wanneer jij er klaar voor bent ♡ Ik heb vorige week echt 4 of 5 dagen helemaal geen symptomen gehad.. en vrijdag werd ik ineens weer misselijk. Ik denk dat symptomen komen en gaan.. ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, maar ik snap dat je zo graag de symptomen wil blijven ervaren om te weten dat het goed zit.. ik hoop je gauw weer te horen met goed nieuws ♡ rustig aan en probeer vooral niet veel te stressen alsjeblieft.. hoe moeilijk t ook is.. @Mauzy82 welkom in dit groepje. Wat naar van de 2 miskramen. Ik hoop op voor eitjes en bevruchtingen voor jou en een plakkertje @Chrystal86 ah wat balen meis.. hopelijk mag je direct door en is het de volgende ronde raak!
Je hebt gelijk @Patricia8 van te veel info word je alleen maar onrustig. Ik hou het bij de granaatappelsap, uiteraard de vitamines, de warme voeten en yoga Wat fijn dat jij geen last had van de progynova! Ik mag daarna niet afbouwen, als het goed is mag ik het tot 12 weken blijven nemen. Doe het met liefde, maar soms even bevestigen dat iets ‘normaal’ is als bijwerking helpt. Fijn dat het bij jou allemaal voorspoedig gaat, ook jouw echo komt al dichterbij, super fijn!!
Ik heb meerdere malen progynova moeten gebruiken, ik moest altijd 3 maal daags 1 innemen. De ene keer nergens last van andere keer super veel hoofdpijn, duizelig en alles wat jij omschrijft. Sterkte, die bijwerkingen zijn zo naar.
Dankje! Dat geeft weer hoop dat het ook weer gaat stoppen! Ik had vorige maand eigenlijk bijna nergens last van maar nu helaas wel Dan maar duimen dat dat vlot weer stopt! Gekke beestje die hormonen!