Ah nee wat balen!! Je had zelf al zo een vermoeden maar ik geef je toch een heel dikke knuffel want iedere witte test is een gruwel!!! Sterkte ❤️
Inmiddeks is gisteren middag het echt compleet doorgebroken, dus officeel gestart met een kunstmatige cryo tp ronde, ben benieuwd!
@aicirtap: Wat jammer dit te lezen! Dpo 12 had ik de keren dat ik zwanger was wel al een positieve test, zelfs bij de biochemische zwangerschap en bij de vroege miskraam. MAAR sommige vrouwen hebben pas op Dpo 14 of later een lichte positieve test. Alles kan in principe nog. Ik heb net een tp achter de rug. Op mijn documenten staat dat ik op 16/8 (dpo 16) voor een bloedtest mag gaan en pas op 18/8 (dpo 18) een urinetest mag doen. Ik kreeg een 5 -daags oude blasto terug. Zo zie je maar dat er waarschijnlijk veel vrouwen op 12 dpo nog geen betrouwbare urinetest hebben.
Potsie wat een ongelukkige ronde tot nu toe!! Heel veel sterkte!! En ik hoop nog voor je op een mirakel voor de vrijdag!!
Zo bijzonder die verschillen! Mij laten ze op 14dpo bloed nemen en doen ze niets met de info van een urinetest.