25tal follikels aangeprikt. 17 eicellen. Afwachten hoeveel embryo's er zullen zijn Pijn is wel fel nu
OMG wat veel! Duimen voor mooie embryo's ♡♡ wanneer krijg je dat te horen? Knuffel en rustig aan doen vandaag en de komende dagen
Wauw wat een mooie aantal.! Wanneer weet je hoeveel embryo’s.. idd doe het rustig aan , hoop voor je dat de pijn mee valt .!
Elke dag zoveel om bij te lezen , probeer alles goed bij te houden al zie ik ook dat soms mij berichtjes ontgaan.
Wauw wat veel!! Sterkte en hopelijk super veel embryootjes straks!! En ik duim voor je @droomwens79!! Broeden maar!!
even snel tussendoor laten weten dat hcg gezakt is naar 19!!! Wat een geluk. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is nu zeker uitgesloten. Maandag nog eens bloed prikken. Zou dan op 0 moeten staan. Ik moet nu 1 cyclus overslaan. Geen probleem, want zoontje start met met school op 1 september. Zal al spannend genoeg zijn.
Nu lekker broeden @droomwens79 en hopelijk op 1 september een positieve test! ♡ @Pompeloesje wat een prachtig aantal! Nu rustig aan doen en het goede nieuws afwachten! ♡