Ja hij staat er 100% achter het is zelfs zo dat als ik nooit had aangedrongen nog een semenanalyse te doen hadden we nooit geweten dat er toch een aantal zaadcellen waren. Dus wij zijn blij dat we met 4 zaadcellen de kans van icsi hebben kunnen en mogen krijgen. En zijn ze ook echt dankbaar dat ze ons deze kans wilde geven. We hebben alles geprobeerd en geven niet op! Als ik ongesteld wordt vragen we meteen een gesprek aan om met kid te beginnen. We hebben zelfs al een donor uitgekozen die qua uiterlijke kenmerken 99% bij mijn vriend in de buurt komt. Het liefste starten we gelijk met deze kans dus hopen op zo snel mogelijk een gesprek
@Kimberley92 afgestudeerd, wat goed! Lekker van genieten en als deze poging inderdaad niks wordt inderdaad gewoon doorgaan. Gelukkig staat hij er wel echt achter dan! Ik post eigenlijk vandaag vanuit een heel positief gevoel! Ik ben vooral opgelucht na mijn checklist-afspraak met de fertiliteitsarts vandaag. Ik mag direct in deze cyclus doorstarten zoals ik hoopte, ook al was wat ik vreesde, dat ze het toch een maand later gingen plannen, wel gebeurd. Ze kon de planning nog omgooien voor ons Toch nog wel wat meedenken mogelijk dus vanuit NL 14 juni mag ik starten met decapeptyl en 27 juni 1e uitgangsecho. Ik zie het wel zitten
@Kiwietje85 hij weet al vanaf jongst af aan dat dit een mogelijk probleem kon zijn omdat er nooit iets ingedaald is vroeger en pas op zijn 7e geopereerd is. Hij wil zelf ook heel graag kinderen en heeft liever dat 1 van ons biologisch is dan niemand zoals bij adopteren. Ja zoon lekker gevoel afgestudeerd, ik ga straks als verpleegkundige op een kraam/ verloskunde afdeling werken. Heb er zin in!
Gefeliciteerd @Kimberley92 met je afstuderen! Heb je al een baan gevonden? Ik vind het erg knap hoe jullie erin staan. Maar het kan nog steeds he, zoals ik ergens anders heb gelezen op het forum hier 'geen bloed geeft moed'. Anders hoop ik dat jullie snel succes hebben met kid!!
@Kiwietje85 fijn dat je meteen kan beginnen! Goed dat je er bovenop zat zodat je niet een maand hoeft te wachten!
We wachten het indd nog even af! Ik heb gelukkig wel een baan op een kraam/ verlos afdeling. Ik kan zwangeren mensen opzich nog goed verdragen ik vind het alleen moeilijk als bekenden bekend maken dat ze zwanger zijn. Bij mij in de klas waren er 5 zwanger dat was toch wel even slikken
@Kimberley92 gefeliciteerd met je diploma! Erg knap dat jullie er zo positief in staan! @Kiwietje85 wat fijn dat je toch zo snel kan starten, wachten moeten we allemaal al genoeg @Marre1985 ik wil ook zo'n mooie banner Hoe voel je je verder?
wauw ik wil ook zo'n mooie banner! Helaas vandaag pas wachtdag 4 dus er valt nog niks zinnigs over te zeggen. Is het al een beetje geland bij jullie dat het echt echt gelukt is.
Oh pff niet leuk! Had ik vorige keer ook en kwam tijdens de zwangerschap ook telkens terug. Ik zou zo snel mogelijk behandelen niet te lang wachten!
Hier heeft de bloedname ondertussen ook bevestigd dat het negatief is. Maar we mogen wel nu in de eerst volgende cyclus gaan voor een cryo. En wa gaan proberen in een natuurlijke cyclus want sinds de bevalling lijkt mijn cyclus normaal te zijn. Ervoor was die heel lang... Dus ik probeer het positief te bekijken en hopelijk moet ik geen medicatie nemen. @Kimberley92 wat is KID? Nog nooit van gehoord...
Ik moet nog wachten tot zaterdag met testen hoor, maar mijn gevoel zegt dat we verder moeten kijken @Kimmie89 ik klink misschien vaak positief maar lig nu toch ook wel te huilen in bed. Heb veel buikkramp en ik weet het gewoon even niet meer zo goed.
Oh sorry kan nog niet zo goed volgen van iedereen. Ik duim in ieder geval dat het toch nog positief mag zijn maar mijn ervaring zelf leert dat ons gevoel meestal juist zit. Ik weet hoe je je voelt. Had afgelopen week ook zo een dag nog voor ik moest testen, geraakte men bed niet uit, huilen... probeer de moed nog niet te verliezen al is dat makkelijker gezegd dan gedaan..
Helaas nu toch ongesteld geworden... Wij willen wel gelijk verder en gaan voor een donor uit Duitsland. Morgen bellen we het fertiliteitcentrum om een afspraak te maken en om alles te regelen. Mijn grootste angst is dat het kindje op de donor gaat lijken en niet op mij. Maar ondanks dat is onze kinderwens zo groot dat we het toch willen doorzetten. Ik wens jullie allemaal een mooie en goede zwangerschap toe! Liefs kimberley
Ah Kimberley wat zonde! Dikke knuffel! Ik hoop dat KID voor jullie meer geluk gaat brengen en dat jij ook snel zo'n mooie banner kan plaatsen! Heel veel succes en geluk!
Wat verdrietig. Ik had het jullie zo gegund! Heel veel succes, hoop dat jullie snel door kunnen! En nog belangrijker, dat jullie kinderwens snel vervuld mag worden.
@Kimberley92 wat jammer dat het niet is gelukt. Maar hoe mooi is het dat jullie alle 2 zo achter de kid staan. Hoop voor jullie dat dit jullie een klein groot wondertje gaat brengen! Het is pas wachtdag 5 en ik ben al helemaal klaar met het wachten. We wachten al 3 jaar op een kindje en nu lijkt een week net zo lang te duren We gaan volgende week lekker een paar dagen naar de Belgische Ardennen. Wil volgende week woensdag of donderdag(m'n verjaardag) gaan testen dus we hopen op het mooiste cadeau ooit.