Hoe is het hier dames? Hier rustig, mijn cyclus zonder hormonen is weer van slag. Zit vandaag op dag 32 en nog geen menstruatie te bekennen Heb 1,5 week geleden wel wat vaag bruinverlies gehad maar niks wat echt lijkt op menstruatie. Daarnaast was op 2 juni bij de echo (toen zat ik al met dat bruinverlies) mijn slijmvlies nog vrij dik, dus niet zoals je normaal ziet bij menstruatie. Was sowieso al zo'n gekke cyclus, maar mag van mij nu wel doorbreken hoor, want we vertrekken van het weekend op vakantie, dus met een beetje pech zit ik ongesteld op vakantie.
Heb je voor de zekerheid al een testje gedaan? Ik zit inmiddels op wachtdag 9 en heb echt vreselijke krampen de hele tijd al een paar dagen. En lage rugpijn. Maar nog geen bloed dus ik weet t niet zo goed. We wachten nog eventjes verder. Wil op zn vroegst woensdag testen.
Hier op zich ook rustig. Wel over 2 dagen beginnen met decapeptyl, dat was vanochtend even drama. Ik had mijn vriend gevraagd het op te halen, vond ie al lastig met al zijn werkstress eromheen, hij vond dat ik hem er mee onder druk aan het zetten was. Was ie uiteindelijk ´s ochtends gegaan terwijl hij eigenlijk ´s middags van plan was, maar ik had opgemerkt dat het bijzonder zou zijn als hij het zou redden om voor 17.30u uit werk bij de apotheek te zijn... maar allebei geen rekening gehouden met het feit dat de medicatie in de koelkast bewaard moet worden. Kwam ie vanochtend dus helemaal chagrijnig weer naar huis rijden. Nu weer in orde hoor maar bwuh dat geeft alweer even lekker stress zo
@LVtje wat vervelend! Hopen dat het snel doorbreekt! @indy90 Ik had ook zulke krampen in de wachtweken, wordt je echt onzeker van! Hopelijk is het bij jou ook een goed teken! @Kiwietje85 onze mannen hebben het allemaal te verduren volgens mij Komt vast allemaal goed! Succes met spuiten! Hier gaat het niet heel lekker. Heb erg veel en heftige krampen in mijn baarmoeder. Doe geen oog dicht snachts. Vanmorgen toch maar naar kliniek geweest voor een echo. Voor zover nu te zien zit de vruchtzak in ieder geval op de juiste plek. Daar was ik een beetje bang voor. Verder was het embryo nog te klein om echt te kunnen zien of het hartje te kunnen horen. Maar in ieder geval geruststelling nu. Hopen dat de krampen snel afnemen.
@Kimberley92 ik hoop dat jullie op die manier toch ook jullie kleine wondertje gaan krijgen! Veel succes! @indy90 dat gevoel is zo herkenbaar! Ja leven staat in het teken van wachten en dat doe je al zo lang maar die ene week is toch telkens de langste! Spannend en ik duim!
@Kimmie89 ohhh wat vervelend, ik begrijp goed dat je die angst heb. @indy90 weet je al iets? Ik kreeg gister erge pijn in mijn rechter flank en moest van mijn vriend toch naar de huisartsenpost. En wat blijkt ik heb een nierbekkenontsteking. Waarschijnlijk was die schimmelinfectie toch al een beginnende blaasontsteking van het katheteriseren tijdens de punctie. Wij hebben 26 juni een gesprek over het verdere traject.
@Kimberley92 Ik weet nog niks jeetje een nierbekkenontsteking dat heb ik ook eens gehad. Super pijnlijk. Hoop dat je snel helemaal hersteld bent. 26 juni duurt niet meer zo lang hoop dat jullie snel verder kunnen! @Lotusbloempje je wacht inderdaad je hele leven op van alles maar deze paar dagen lijken maanden te duren. @Kimmie89 ik hoop dat ik dezelfde mooie uitkomst als jij heb! m'n gevoel zei elke keer dat het goed zat maar nu slaat de onzekerheid toch wel toe. Schijnt toch wel normaal te zijn die krampen? Die heb ik nu dus ook en lage rugpijn voelt als menstruatiepijn maar tot nu toe geen bloed. Werd er afgelopen 3 nachten ook midden in de nacht wakker van. Zaterdag is mijn officiële testdag maar denk dat ik toch morgen mocht er geen bloeding komen mijn eerste test ga doen. Aan de ene kant kan ik niet wachten om te testen en aan de andere kant zie ik er als een berg tegenop dat hij misschien negatief is. We gaan vanaf morgen er lekker een paar dagen tussenuit dus het word of helemaal top of ik heb rustig de tijd om me weer op te laden.
O @Kimberley92 wat naar een nierbekkenontsteking! Sterkte! @Kimmie89 niet te veel zorgen maken hoor! Je weet nooit echt wat je nou voelt of wat het kan betekenen... Ik heb vandaag allerlei krampjes die lijken op eisprong ofzo maar dat kan helemaal niet want mijn eisprong is al geweest. En nu ben ik nog niet eens aan de medicatie begonnen! Echt raar hoor wat je lijf allemaal met je uithaalt...
Pff wat pijnlijk zeg! Ooit ook eens gehad! Nu heb ik weeeeral een blaasontsteking. Maar had afgelopen week het vermoeden van een schimmelinfectie maar toch niet zoveel last en dan ineens super erge blaasontsteking. Vandaag op controle en toch een infectie dus denk dat het zo doorgegeven is naar men blaas... Over dat katheteriseren... hadden ze de eerste keer ook bij mij gedaan en zonder te verwittigen! Ben zelf verpleegkundige dus ik was razend! Gelukkig was ik wat verdoofd op dat moment. Heb dat nadien besproken met de arts en gezegd dat ik dat hoe dan ool absoluut niet meer wil omdat ik al zo gevoelig ben. En nu de vorige keer hebben ze het niet gedaan. Dus ik zou dat zeker eens overleggen hoor!
Hee meiden. Ik kon mezelf niet meer bedwingen en heb een test gedaan. Dacht eerst witter dan wit maar na een paar minuutjes is er toch een heel vaag 2e streepje bij gekomen. Zou het dan toch? Morgen weer testen en hopelijk is hij dan opgelopen. Heb namelijk nog steeds wat krampjes en lage rugpijn dat maakt me onzeker maar dat er wat gaande is is volgens mij een feit.
Spannend indy. Elke dag testen heeft geen zin. Hcg verdubbeld per 48 uur. Ik zou zelf vrijdag weer testen.
Heb ook nog een actiontest gedaan. Ook deze is licht positief! Vrijdag ben ik jarig dit zou toch een geweldig cadeau zijn. Durf er nog niet teveel op te hopen maar mn hart maar toch alvast een minidansje
hallo lieve meiden, hier eindelijk bekomen van de schrik! We hebben maandag te horen gekregen dat we zwanger zijn!! over 2,5 week is de eerste echo! ik vind het mega spannend en hoop dat alles op de juiste plek zit. officiele testdag was 12 juni, maar op 7/8/9 juni had ik al een licht positieve test. ik heb wel last van krampjes/mega krampen snachts, maar verder geen kwaaltjes. ik heb heel duidelijk mijn innesteling gevoeld en twee dagen daarna had ik bruinige afscheiding, waarschijnlijk innestelingsbloed. toen hoopte/dacht ik al dat het raak was voor nu geen kwaaltjes gelukkig. borsten zijn al wel iets aan het groeien en op seksueel gebied ben ik ook heel erg sensitief (op een goede manier ) geworden. we hebben trouwens 4 cryos over
Dat is zowiso zwanger proficiat! Zodra er iets te zien is hoe licht ook is het positief. Je kan niet een beetje zwanger zijn. Zodra er hcg is kleurt.
Zo denken wij er inderdaad ook over. Ze moeten nog wel even mooi oplopen om er ook gerust op te zijn dat het goed gaat maar dat ik zwanger ben is volgens mij een feit.
Zo denken wij er inderdaad ook over. Ze moeten nog wel even mooi oplopen om er ook gerust op te zijn dat het goed gaat maar dat ik zwanger ben is volgens mij een feit.
Wauw @indy90 en @Cassie21 gefeliciteerd! Lijkt wel goed te gaan in dit groepje he! Hopen dat dat voor iedereen gaat gelden!
Wauw, gefeliciteerd!! Hoe voelen jullie je? Ik ben er een week niet, gaan op vakantie dus even een week relaxen.
Nog steeds positief maar ook nog steeds zo vaag als wat. Krijg het niet goed op de foto. Ik ga even een paar dagen niet testen merk dat ik er helemaal naar van word. Maandag eventueel het ziekenhuis bellen om toch een bloedtest af te nemen. Voor nu hoop ik heel erg dat het goed zit.