start IVF/ICSI mei/juni 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marre1985, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Hallo Dames! Ik wil graag meekletsen en ffies voorstellen!!..
    Ben 25Jaar.. 2jaartjes bezig al..vorig jaar begonnen met IUI traject..Helaas na 5pogingen geen succes. Vorige maand Begonnen met lange ICSI traject. Afgelopen woensdag Punctie gehad. 14 vd 25+- eicellen kunnen opvangen... Mijn linkereierstok zat te vlak op mijn baarmoeder. 12 rijp..6Bevrucht..Net thuis van terugplaatsing van 1 Embryo.. En kwaliteit van alle embryos waren Goed! 5 ingevroren..dus nu emmy on Board!! Nou hopelijk in 1X geluk!.. Toevallig dames met succes verhalen die mij hoop kunnen geven?.

2. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Welkom @Crzmdaa ! Dat klinkt behoorlijk succesvol zeg!

Ik ben net terug van mijn echo na 10 dagen stimuleren. De biometriste was heel tevreden, mooi baarmoederslijmvlies en 6-7 follikels (waarvan 6 rechts!). En nog een aantal kleine links maar ze leek er niet vanuit te gaan dat die nog meegroeien. Op zich prima denk ik, maar het verbleekt wel bij een punctie met 14 vd 25! Geen risico op overstimulatie dan?

Ik moet in ieder geval gewoon dezelfde dosis blijven spuiten nu, maandag weer een meting en waarschijnlijk woensdag punctie! Ben wel geneigd om nu dan vooral links te gaan spuiten met de Gonal-F, geen idee of dat uitmaakt maar kan het proberen :p

@cd28 succes alvast!!

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze tevreden waren Kiwie.

Denk dat rechts gewoon je dominante eierstok is. Dat is helemaal niet raar.
    Heb zelf bijv ook vrijwel áltijd mijn eisprong rechts, in alle keren dat er echo's gemaakt zijn (vaak hihi) was ie maar 1x links.

Bij ons gaf de fertiliteitsarts aan dat ze sinds kort streven naar 6-8 eitjes omdat ze dat beter vinden dan 15+. Kwaliteit van de eitjes zou vaak beter zijn.
    Het risico op overstimulatie zal ook minimaal zijn met 6-7 follikels lijkt me.

Spannend komende week.

Kiwietje85 vindt dit leuk.
  4. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Kiwietje85 ja zkr kans op overstimulatie t was ook best een gedoe of ik uberhaupt de punctie kon doen!.. Maar gelukkig is alles prima.. Moet wel aantal dagen rusten en veel drinken.. En me gewicht bijhouden elke dag. Nu mag de Emmy lekker broeden!

Haha ik heb geen flauw idee of links spuoten wat uitmaakt..denk het niet aangezien het in je bloed ga..maar 7follly's is ook een mooi aantal hoor! Hopelijk goed nieuws maandag!

5. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    55
    28
    Hier zwanger na de eerste echt ICSI poging en TP en met mij een aantal uit deze groep.

Lekker broeden en ik duim mee @Crzmdaa

Crzmdaa vindt dit leuk.
  6. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Ja dat is dan juist heel positief ja! Gewoon hopen op 7 of misschien nog net eentje erbij dan :)

En nu je het zegt... het is inderdaad altijd rechts geweest behalve de keren dat ik twee eitjes had, dan was t netjes beide kanten.

7. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Cassie21
    Nog meer hoop en duimpjes!:thumup::p:)

8. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Vanmorgen met manlief samen getest en die stuitert nu door het huis door de positieve test :roflmao: Nu moet ik dus mezelf en hem rustig zien te houden :p

Cassie21 en Crzmdaa vinden dit leuk.
  9. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Rots
    Gefeliciteerd!! Supernieuws!!
    Ik kannje dus ook me lijstje tpevoegen van 1ste poging zwanger!..
    Maar je hebt vroeg getest of niet?
    Welke dpo ben je??

10. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Haha, dank je, maar ik durf mezelf nog niet zwanger te noemen ;) Maandag krijgen we de bloedtest en pas dan durf ik het te geloven. Ik ben al vroeg begonnen met testen inderdaad. Op dag 5 na tp op dag 4 voor het eerst heeeel vaag positief getest. Onze Emmy was op dag 4 al qua groei een dag 5 dus was 9 a 10 dpo.

Crzmdaa vindt dit leuk.
  11. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Top nieuws! Nou wil ik stiekem ergens woensdag al testen! Maar ben zooo bang voor teleurstelling.wij zijn nu op dag 5. Dinsdag punctie gehad.. Dus weet niet precies hoe je moet tellen:roflmao:

12. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Volgens mij tel je het aantal dagen na terugplaatsing op bij de leeftijd van het teruggeplaatste embryootje. Dat is tenminste hoe het mij is uitgelegd. Ik ben vooral gaan testen omdat ik wilde weten of de Pregnyl al uit mijn lijf was. Dat heb ik op 4dp4dt (4 days past 4 day transfer = 8 dpo) gedaan en die was toen negatief. Je kunt met te vroeg testen dus ook vals positief testen.

13. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Rots

Ooh oke dus inpricipe de dag vd punctie..want die dag heeft bevruchting ook plaatsgevonden..ik zal geen vals positief hebben.. Ik heb geen pregnyl..gebruik utrogestan ivm kans op overstimulatie..er waren bij me 25eitjes actief. Dus ff kijken gisteren is pas tp geweest..punctie dinsdag de 4e hoe moet ik het tellen dan?? :roflmao::):roflmao:

14. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    WOW wat een aantallen! Ik heb nu 1 verse terugplaatsing achter de rug. Ook ik was de eerste keer zwanger helaas wel geëindigd in een miskraam. Zoals je ziet worden er veel meiden de eerste keer zwanger maar ook heel veel niet probeer jezelf niet al te gek te maken hoe moeilijk dat ook is. En probeer niet te vroeg te testen weet dat het heel verleidelijk is maar het zorgt alleen maar voor extra stress. Ik ga voor je duimen.

15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Foto? :D

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hartstikke mooi aantal hoor! ik werd er ook super onzeker van toen ik maar 6 follikels had. Maar dat kwam puur omdat ik elke keer verhalen las van mensen die er mega veel hadden. Links spuiten is natuurlijk onzin maar als jij je daar goed bij voelt moet je dat gewoon doen. Ik deed ook de ene dag links andere dag rechts :p slaat nergens op maar stel je voor haha. Hoe groot waren ze nu? Hopelijk straks ook 6 of 7 mooie eitjes.

17. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Foto! In het echt is het lijntje nu voor het eerst écht roze.

Bijgevoegde bestanden:

Kiwietje85 en LVtje vinden dit leuk.
  18. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ziet er goed uit meid! volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Voorzichtig gefeliciteerd!

19. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Lief, dank je wel :)

20. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Rots voorzichtig gefeliciteerd! Ik duim heel hard dat het goed gaat!!

Bedankt allemaal voor de steun. Ik weet dat iedereen hier in hetzelfde schuitje zit... Hopelijk krijgen we veel positieve verhalen te lezen. Dat is heel bemoedigend!

Rots vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina