@Rots , ik vind ze wel mooi oplopen hoor, alleen als je er twee keer per dag doet is het verschil natuurlijk niet zo groot Als je er tussendoor een paar probeert weg te denken zie ik het streepje wel duidelijk dikker worden
Bedankt voor het meekijken Fijn dat jij wel oploop ziet!! Sinds ik een keer 's ochtends een slechte test had, heb ik het inderdaad ook eens in de middag en avond geprobeerd. Dan lijken ze wel beter te zijn ja. Testjes zijn nu op (maar Kruidvat is open ).
Ik zou als ik jou was een paar dagen stoppen met testen en die bloedtest rustig afwachten. En dan bijv vrijdag als je het echt niet kan laten nog een keer. Nu maak je jezelf helemaal gek (begrijpelijk wel hoor!)
Je hebt gelijk, dat zei manlief ook al. Ik ga vandaag inderdaad maar warm ingepakt op de bank liggen met positieve gedachten. Denk dat ik daar meer aan heb
Maar voor clearblue moet je echt voldoende hcg aanmaken wil die positief zijn. En de een bouwt sneller hcg op dan de ander.
Oh ik geloof ook wel dat ik zwanger ben, zover ben ik eindelijk Maar door de HCG waarde en de in mijn ogen lichte testjes, heb ik weinig hoop op een goede afloop.
Weet helaas zelf hoe het is ik voelde het gewoon. Maar toch hoop ik voor je dat het gewoon goed gaat lopen. Dit weet je namelijk nooit zijn ook genoeg mensen die dikke knallers hebben waarbij het alsnog mis gaat. Dus zet m op baby! en zet m op mama!
Haha @Rots die clearblue is duidelijk genoeg toch. Niet steeds maar blijven testen. Mocht het toch nog misgaan dan kun je dat daarmee toch niet voorkomen. Het ziet er goed uit toch, lekker van genieten! @Crzmdaa hou vol!! Ik word even gek van het ziekenhuis nu joh... over onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent gesproken... eerst is het vrijdag 'ga maar uit van woensdag, bijna zeker' dan maandag zeggen ze 'nog een dagje extra, nu kun je echt uitgaan van donderdag' en vandaag krijg ik te horen dat het vrijdag wordt omdat er zondag geen arts aanwezig is om de TP te doen!! Dus ook weer gedoe op werk op maandag etc. Pffft maar hopen dat het allemaal goed gaat en we dit niet te vaak hoeven door te maken zo Maargoed, punctie staat dus nu wel echt gepland op vrijdag, TP op maandag (wel een leuke datum 17-7-17) en testdag 31-7!
@Kiwietje85 & @indy90 Ik ga er nu maar van genieten Net al wat leuke spulletjes besteld online. Shoppen helpt en die baby komt er wel! Oh irritant ja, die verschuivende planningen van het ziekenhuis. En dan ook maar verwachten dat je alles omgooit. Dat doe je dan ook wel, maar toch.....
Spannend! het begint nu echt dichtbij te komen. Lekker gevoel wel he. Vind je het spannend de punctie? en hoeveel follikels zijn er nu uiteindelijk gemeten die mee gaan doen?
Hebben jullie vertelt op je werk dat je dit traject doet? Na aanleiding van jou berichtje hierboven @Kiwietje85. Tot op heden heb ik alle afspraken in het ziekenhuis op mijn vrije dagen kunnen plannen maar dat gaat natuurlijk straks niet meer. Ik wil ze eigenlijk niet inlichten maar wil er ook geen vrij voor nemen.
Ja wel fijn dat het eraan komt! Ik heb nu nog niet veel spanning voor de punctie, weet wel dat ik dat de dag zelf wel zal hebben, maar wie weet helpt de medicatie daarbij (zeker oxazepam de avond ervoor zal misschien wel schelen daarmee). Wat follikels betreft is het ongeveer gelijk doorgegroeid volgens mij, ze heeft niets meer gezegd over hoeveel er meedoen (zegt wel steeds wat een prachtige stimulatie het is) en ik laat het ook maar gewoon over me heen komen. Voor ons allemaal een mooie oefening in controle loslaten he! Misschien scheelt die extra dag weer wel met extra follikels laten meedoen. Ik moet morgenochtend mijn restjes Gonal-F nog opspuiten. @cd28 op mijn werk weten sommige mensen ervan maar mijn baas niet. Maar ik houd het ook niet meer echt verborgen ofzo hij mag het in principe nu wel weten als het zo uitkomt. Maar ik ga me gewoon ziekmelden met de boodschap dat ik naar het ziekenhuis moet. Degene die de ziekmelding ontvangt weet wel waarom omdat ik haar wat meer persoonlijk spreek. Mijn afspraken ga ik maar wel zelf verzetten denk ik. Vrij nemen is dus wel lastig als je zo op het laatste moment pas weet wanneer dat nodig is (tenzij je echt gewoon een hele week pakt ofzo). De eerste keer kun je ook nog wel 'gewoon' ziek zijn. Alleen als het vaak gaat voorkomen wordt dat natuurlijk wel opvallend.
ik vind het echt knap hoe sommige van jullie het zo goed verborgen kunnen houden. Heb zelfs verhalen gelezen van mensen waarbij helemaal niemand het wist. Bij mij ging dat echt niet lukken met alle onderzoeken en een operatie en daarna de behandeling waarbij ik 4 x terug moest voordat de punctie kon worden afgesproken. Ik ben zelfstandige dus heb geen ''last'' van een werkgever dat scheelt natuurlijk wel.
Ik heb ontslag genomen toen ik merkte dat dit mijn prioriteit ging worden. Blij dat ik dat gedaan heb!
@Kiwietje85 ik doe mn best! En best irritant ja! @cd28 Ik ben zelf zzper dus had daar minder last van met het inplannen. Maar nu dat alles zo een beetje voorbij is heb ik aan me opdrachtgever verteld wat er aan de hand was toch zo netjes..maar voor de rest weet niemand vd familie (zijn kant) waar we mee bezig zijn.. En van mijn kant me zusje en me beste vriendin.. Tis makkelijker voorals er teleurstelling is.. En de steun tja..doe er niks mee.. Hou best wel veel voor me (Gevoelens)..best slecht eigenlijk..praat liever met vreemde dan mensen om me heen op me beste vriendinnen na. En volgens mij ben ik helemaal afgedwaald..
@Kiwietje85 - ja in dat traject kan je niks plannen en moet je los laten. Nu vind mijn ziekenhuis het onzinnig om elke dag terug te komen. Hier is het op vrijdag controle, dan op maandag en eventueel dan nog woensdag. @ cd28 - je zult toch op bepaalde dagen naar het ziekenhuis moeten en je kan dan niet zeggen een dag eerder of later. En je ziet wat ik hierboven schrijf met de echo's dan zou je opeens toch vrij moeten vragen. Ik heb de punctie gepland in mijn vakantie. En je mag daar speciaal verlof voor vragen, die niet van je vakantie uren gaan.
net een sms'je van t ziekenhuis dat ik morgen word verwacht. Dit zou de echo van ons kindje zijn. Afspraak natuurlijk al lang afgezegd dus deze past wel in de categorie pijnlijk en confronterend morgen maar even bellen dat ik toch echt niet kom.