Wat naar indy, dat is echt heel stom van ze. Hmm denk dat ik er dan niet aan ontkom om mijn leidinggevende in te lichten. Ik ben zelf leidinggevend en heb 1 persoon boven mij. Hij zal er niet heel blij mee zijn denk ik.. het is echt gekkenhuis bij ons maar ja, heb al enorm veel uren extra gewerkt voor ze dus dat moeten ze dan maar iets compenseren.
@cd28 Misschien helpt het om in je achterhoofd te houden dat verminderde vruchtbaarheid ook een aandoening /ziekte is. Jij hebt hier ook niet voor gekozen. Als je je been gebroken zou hebben, was het ook niet anders geweest. Dus mijns inziens hoef je dit ook verder niet te verantwoorden, mocht je weerstand of commentaar krijgen.
Thanks lieverds!Word je toch weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het er echt niet meer is. Vind het allemaal nog moeilijk te accepteren. Denk ook dat dat niet komt zolang er geen kindje is dat wel bij ons mag blijven. Zie nu ook al vreselijk op tegen de kinderverjaardagen van de kindjes van mn schoonzusje. Iedereen die daar komt heeft inmiddels kinderen en een paar zwangeren. Gun het iedereen onwijs en zie elke baby als een klein wondertje maar gun het onszelf gewoon ook heel erg. Zie de toekomst gelukkig wel goed tegemoet en heb veel hoop voor onze eskimotjes
Goedemorgen dames!! Hoe gaat het hier?? Nog spannende testjes?? ik heb zelf voor de lol ovu testje gedaan want heb gelezen dat dit ook omhoog gaat als je zwanger bent en dus ook positief test kan krijgen.. Nou heb ik het gistermiddag gedaan ..vers was tie best licht te zien.. En nu net weer even gespiekt! En hijs als nog licht maar toch duidelijk!! Dus wel spannend zal morgen weer kijken of tie oploopt.
Een ovulatietest is geen zwangerschapstest he. Het resultaat mag dan ook niet als zodanig worden afgelezen. Je hebt overal in je cyclus wel iets lh in je lichaam dus er is bijna altijd een streepje te zien op een ovulatietest. Gewoon even een zwangerschap testje doen.
je hebt lhpirk alleen met eisprong en als je zwanger bent.. En zoals ik al zei het was voor de lol..normaal gesproken heb ik nooit een licht od positief test..behalve in de periodr van mn eisprong..deze testen lagen er nog ivm iui voor mn natuurlijke cyclus..dus heb t maar gwn gedaan.. Ging er niet vanuit dat rr "zwanger" zou staan.. Wou gwn kijken of er uberhaupt iets zou zijn...en zodoende..geeft me toch een beetje hoop..want zoals ik zei bij mij zijn de streepjes altijd wit na eisprong is geweest.. dus tis voor de lol.. En wnnr ik echt test ben ik meer voorbereid op de resultaat..iedereen doet het anders.. De een test veels te vroeg elke dag met een zwschapstest..en kan dan teleurgesteld raken..en de ander gebruikt weer een ovulatie test..om zich voor te bereiden op wat voor resultaat dan ook.
Ik zou me niet teveel vasthouden aan een ovulatietest... Toch maar overstappen op de zwangerschapstestjes _bewerkt_: ik zie je nu je tweede berichtje
Vanmorgen weer bloed laten prikken. Flinke nabloeder, extra doekje meegekregen. Durf de pleister er nog even niet af te halen. Niet meer zelf getest in de tussentijd. Om 14 uur bellen voor de uitslag. Ben net wel een volledig Utro bolletje verloren, dus maar 1tje opnieuw gedaan, nog nooit gehad. Ondertussen vermaak ik me met deze site: http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator (ik sla echt een beetje door, ik weet het......).
Ik bedoelde het niet vervelend ofzo hoor. Maar een ovulatietest is gewoon niet betrouwbaar zij natuurlijk verhalen bij wie het wel zo was. Maar er zijn ook genoeg verhalen dat het niet zo was. En zou zo zonde zijn als het je valse hoop zou geven. Zet m op nog even.
Haha Rots ik moet zo om je lachen en al dat vroege getest hier. Ik heb tot nu toe altijd braaf gewacht tot de testdatum in ieder geval dichtbij was, heb ook nog maar weinig getest in 3 jaar tijd. Ben dat nu eigenlijk ook van plan maar IVF is natuurlijk wel anders, benieuwd hoe ik er straks mee omga!
@Kiwietje85 ja idd ik wachtte ook altijd braaf met iui of natuurlijk..maar nu dat ik weet dat er een kleine is..en de vraagnis of die is genesteld of niet is het spannendste! En daarboven op heb ik een app die ik gebruik sinds het proberen en die heeft nooit foutjes gemaakt ..dir zegt dat ik al met 5 dagen kan gaan testen terwijl als ik de 14dagen vd zh aan hou pas de 21ste kan testen.. Dus dat is ook best vervelend...
Oneee @Rots wat naar! Maar betekent dat dan nu ook echt zeker dat het mis is? Of kan het ook wel eens voorkomen dat het gewoon wat fluctueert?
Het had ongeveer verdubbeld moeten zijn. Halvering betekent (zo werd verteld) einde verhaal, slagingskans nihil. Vrijdag weer prikken en dan moet het nog meer gezakt zijn. Hopelijk gaat alles vanzelf weg tijdens de menstruatie. Verdere beleid horen we hopelijk ook vrijdag. @indy90 Hoe is het bij jou toen verder gegaan als ik vragen mag? Kan me herinneren dat je iets verteld hebt... als je het vervelend vindt, dan gewoon zeggen hè.