spannend hoor! ik denk al van alles te voelen aan m'n eierstokken haha. Maar ik voel al 3,5 jaar van alles en nog wat dus of dat nou zo betrouwbaar is haha. ik heb alleen maar 11 spuiten bemfola gekregen dus dan zou ik nog extra moeten hebben. Zal het dinsdag even aangeven in het ziekenhuis. Tenzij dat net goed uit komt met de punctie.
@indy90 Ik heb vandaag mijn laatste Benfola och orgalutran en dan morgen ovitrelle. Zondag spuitvrij Dus misschien komt het allemaal wel uit?
Nou hoe dichter je bij de punctie zit hoe voller je gaat voelen. Echt gevoel buik vol eieren zit Ik loop ook langzamer en eet minder hihi.
Ja dinsdag eerste follikelmeting dus ben benieuwd of ze dan al iets kunnen zeggen over een punctie. het is dus bijna letterlijk op eieren lopen haha
Hier vandaag 1e fm gehad ennnn er is beweging hoor 7 follikels waarvan er wss een stuk of 5 mee doen. De grootste waren rond de 13mm. Volgende week fm2
@Cassie21 wat fijn dat er nu wat eitjes groeien! Hoe lang ben je nu aan het stimuleren? En wanneer heb je de volgende meting?
Snap ik heel goed! Eindelijk een echte kans voor je. Hier gaat t goed! Het prikken valt me alleszins mee en heb gelukkig weer een beetje energie. Van de lucrin werd ik echt een zombie. Nu in combinatie met de bemfola is dat gelukkig een stuk beter! Ik mag dinsdag voor de eerste folikelmeting hoop dat ik dan net zo blij mag zijn als jij.
Hallo dames! Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben in afwachting van mijn menstruatie en zal dan 2 weken met de pil gaan starten voor ICSI 1 (na TESE). Lijkt me gezellig om hier te kletsen, elkaar op de hoogte te houden en te steunen
Vandaag minimaal 14 follikels gemeten, links zat er een hele tros dus het kunnen er 1 of 2 meer zijn! Heb woensdag de punctie en hopelijk zaterdag de ET! Ben zo benieuwd! @Rots ik keek nooit zo graag uit naar mijn menstruatie als toen ik eindelijk mocht beginnen! Spannend!
@Kimberley92 goede score! Begint al op te schieten! @Rots gezellig dat je mee wil schrijven! Ik ben het wachten nu al beu ! Heb allerlei krampen en last van mijn onderrug en borsten. Zijn er meer die hier na een eerdere terugplaatsing last van hebben gehad? Daarnaast natuurlijk ook erg benieuwd of ons frummeltje een mooi plekje heeft gevonden! Las dit weekend dat bij een 16 cellig embryo de haarkleur, oogkleur en het iq al vastliggen, echt bizar!
@Kimberley92 wat een mooi aantal! en wat fijn dat je woensdag de punctie hebt. @Rots welkom. Ik ben 3 jaar niet blij geweest met menstruaties maar wat was ik blij toen ik mocht beginnen. Hebben ze met de tese wat mooie zaadcellen weten te scoren? @Kimmie89 op hoeveel dagen zit je nu? Bizar hé dat dat soort dingen al zo snel vastliggen. Hier gaat t nog steeds goed. Voel dat er van alles gebeurt in mijn eierstokken. Ben echt zooo benieuwd. Morgen heb ik mijn eerste follikelmeting. Word best een beetje spannend nu.
@indy90 Ik kan echt niet meer wachten. Het zou morgen moeten beginnen, maar nog geen symptomen. Zul je zien dat net deze maand alles anders loopt Bij de TESE hebben ze 12 rietjes van goede kwaliteit kunnen invriezen. Heb me laten vertellen dat dat een goede 'oogst' is. Succes met je FM morgen!
@Rots Dat klinkt inderdaad als een mooie oogst! Ik menstrueer altijd heel regelmatig maar toen ik mocht beginnen duurde het ook ineens een paar dagen langer. Komt vast omdat je het zo graag wil.
hoi dames, Vandaag de punctie gehad. 22 eitjes, woop woop! Meer dus dan ze bij de vorige Fm hadden gezien. Vanwege het risico op overstimulatie krijg ik nu extra medicijnen maar in de tp gaat woensdag in principe wel gewoon door. Dan hoor ik ook hoeveel eitjes er bevrucht zijn (ze bellen hier niet tussendoor dus zal mijn nieuwsgierigheid even moeten bedwingen) Hier verder de hele dag in bed met Netflix. Vriend is gelukkig super lief met de hele tijd thee zetten enzo Spannend hoor @Kimmie89 ! Al die symptomen en dan dat je niet weet of het zwangerschapssymptomen zijn of van alle hormonen. Heb je de bisonkit al geprobeerd? hihi @Kimberley92 veel succes/sterkte bij de punctie woensdag! Ik vond de punctie zelf wel ok, wel pijnlijk maar het viel wel mee. Alleen verder nu wel pijn bij lopen en opstaan, en misselijk/duizelig door de extra medicijnen tegen de overstimulatie (moet ze helaas 2 weken nemen, maar hoop dat mn lichaam eraan went en de klachten minder worden) @Cassie21 alvast veel succes woensdag bij je tweede FM! @Rots welkom en alvast veel succes! @indy90 fijn dat je morgen je eerste FM hebt. Geeft vast wat rust als je weet dat alles goed gaat enzo Was voor mij iig zo, daarvoor voelde ik zo weinig dat ik me soms wel eens afvroeg of er uberhaupt wel iets gebeurde. '
Hoi, mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben vanesje en ben 37 jaar. Ik heb een schildklier ziekte en moest om deze reden een jaar wachten met ervoor gaan om goed ingesteld te komen op medicatie. Daarna ervoor gegaan maar helaas lukte dit niet. Na een dik jaar hulp gezocht en toen werden we eerst weer weggestuurd om het nog 6 maanden te gaan proberen. Na die 6 maanden kregen we iui. Wij hebben 7 pogingen iui gehad en daarna even een aantal maanden een break gehad. Wij moesten even heel goed nadenken of we wel met ivf wilden starten omdat het best heftig is allemaal. Maar de wens bleef groot en we hebben toch weer de stap gezet om door te gaan. We hadden al gehoord van de Fertiliteits arts dat we voor ivf mochten gaan als we besloten dat we dit wilden. We hebben 19-6 een afspraak. En dan pas zal alles in gang gezet worden. Er is geen wachtlijst gelukkig. Maar of ik een lang of kort traject in ga weet ik niet. We moeten ook eerst nog naar een ivf bijeenkomst hoorde ik. Dus het zal nog wel even duren allemaal. Heb je ook ivf clubs van juli of augustus of kan ik hier mee blijven kletsen?