start IVF/ICSI mei/juni 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marre1985, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @LVtje Moet je straks ook eerst weer aan de anticonceptie? of weet je dat nog niet. Vond het ook allemaal lang duren maar vanaf t moment dat ik met de pil mocht starten is het allemaal super snel gegaan. Nu vrijdag even afwachten of ze al iets over een datum voor de punctie kunnen zeggen. Ben zooo benieuwd.

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja, in principe werken ze daar met het lange protocol en dus eerst aan de pil.
    Zoals het er nu uit ziet dan zou het redelijk gunstig moeten uitpakken qua cyclus. Ik verwacht dan begin juli mijn menstruatie ergens, maar dat is even afwachten omdat ik niet weet wat mijn cyclus nu precies gaat doen zonder al die hormonen.
    Zou in ieder geval fijn zijn als we de 30e groen licht krijgen en ik dan gewoon redelijk snel daarna met de pil kan beginnen.

Ben al heel blij dat het vrij snel gaat allemaal. Het andere ziekenhuis had een wachtlijst van zeker 4 maanden en de fertiliteitsarts vandaag zei nog dat haar ervaring was dat patiënten ongeveer een half jaar aan het wachten zijn voordat ze daadwerkelijk kunnen starten.
    Helemaal hopeloos dus.
    Blij dat we dus voor Nijmegen gekozen hebben.

Dan zou ik 2 maanden verplichte rust gehad hebben tussen de laatste IUI en start IVF dus dat is wel heel netjes. (Mits het allemaal zo loopt zoals nu verwacht)

Ben ook benieuwd, hopelijk kunnen ze er dan iets over zeggen vrijdag!

3. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    De punctie verliep redelijk voorspoedig, kreeg minder morfine voor mijn hartslag en bloeddruk, maar er zijn 10 eicellen gevonden die goed genoeg zijn!

Net alleen het *#@#*% nieuws gekregen dat ze geen zaadcellen van mijn partner hebben kunnen vinden in de eerste telling.
    Nu gaan ze het opwekken en verder zoeken en hij heeft voor een 2e keer moeten inleveren.

Nu worden we morgen gebeld of er toch nog zaadcellen zijn gevonden en hoe of wat.

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Ohhh nee, dat is echt $$#^#$Q nieuws.
    Ik hoop dat ze toch nog iets kunnen vinden. Duimen draaien.

5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Had al even gereageerd in een ander topic kimberley echt aaaaaaaargh zo naar voor julie! Ik duim voor je dat er toch wat gevonden word!

@LVtje in ieder geval al fijn dat je zo snel op intake kan. Bij ons duurde dat ook +- 6 weken. Er zijn helaas duizenden vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten waardoor het allemaal lang duurt. Wat is er eigenlijk met jullie aan de hand dat je na de iui nu ivf krijgt? of had je dit al verteld.

6. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    @Kimberley92 wat balen! Hopelijk komt het met die tweede keer toch nog goed! Was er altijd al een probleem met zijn zaadcellen? Anders kunnen ze toch misschien die eicellen invriezen of doen ze dat niet?

@Marre1985 en? vandaag tp gehad?

Ben benieuwd wanneer wij daadwerkelijk kunnen starten, heb niets gehoord over de pil moeten slikken, ga er eigenlijk vanuit dat ik na de checklist afspraak bijna gelijk aan de decapeptyl kan. Maar mijn menstruatie laat nog steeds op zich wachten dus blijkbaar is mijn cyclus even van de wap na het stoppen met de IUI stimulaties? Opnieuw een negatieve test vanochtend dusja... :(

7. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Aaargh Kimberley, wat een rotnieuws! Hopelijk meer geluk bij de tweede telling! Lijkt me een onrustig nachtje als je op dat nieuws moet wachten....... :(

8. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Bij mij gaat alles voorspoedig, van de 22 eitjes hadden ze 12 ivf en 10 icsi gedaan, waarvan van allebei 8 bevrucht, dus 16 totaal!
    Heb nu 1 terugplaatsing gehad en krijg over 3 weken een brief hoeveel ze er in hebben kunnen vriezen (ze willen ze nog een paar dagen door laten groeien geloof ik)

LVtje en Kimmie89 vinden dit leuk.
  9. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    263
    55
    28
    Hallo dames

Wat een ontwikkelingen zeg.

@Kimberley92 wat K"/&)T. Ik duim heel hard dat ze toch wat vinden. Hou hoop lieverd!

Hier vandaag 2e FM: 5 mooie follikels van ongeveer 18-20mm en 2 kleinere links die heel misschien toch mee doen!
    Vrijdag de punctie

Gelukkig onder narcose, dus dat geeft me echt heel veel rust. Nog wel een beetje spannig, maar dat hoort erbij

Kimmie89, Kimberley92 en indy90 vinden dit leuk.
  10. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo fijn jullie steun! ❤️
    Er was altijd wel een probleem met zijn zaadcellen, maar aangezien ze vorige icsi ruim genoeg hadden is dit toch een grote domper!

Morgen worden we gebeld en dan vragen we gelijk of de rest van de eicellen worden ingevroren.

11. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    IK BEN ZOOOOO BLIJ!!!!!

Van de 10 eicellen waren er 8 rijp genoeg en zijn ze alle 8 geïnjecteerd!
    We weten al dat er bevruchting is opgetreden, nu hopen dat ze goed door delen en dat horen we morgen!
    Zaterdag hopelijk de ET

MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!!

12. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Super Kimberley!!!!!! Ben heel erg blij voor je , hopelijk morgen nog meer goed nieuws!!

Kimberley92 vindt dit leuk.
  13. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    super! ik duim voor 1 mooie verse tp en nog wat eskimootjes in de vriezer!

14. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @Kimberley92 wat super! Ik duim voor jullie dat er zaterdag een heeel mooi embryotje terug word geplaatst.

15. Kimmie89

Kimmie89 Actief lid

5 mei 2017
    191
    109
    43
    Vrouw
    @Kimberley92 super zeg! Hoop met je mee voor een goede terugplaatsing en een aantal mooie voor in de vriezer :)

Ik ben de op de helft met wachten. Duurt lang :p

16. Lundie

Lundie Lid

25 mei 2017
    5
    4
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ook ik schrijf even mee..
    Eind maart zijn we begonnen met eerste x ICSI.
    Vanwege een erfelijke aandoening en verminderde vruchtbaarheid zijn we aangewezen op ICSI met exclusie PGD. Verse tp gehad op 18 april; helaas niet gelukt. Meteen doorgegaan voor cryo en daar heb ik gisteren de tp van gehad. Nu dus op het wachtbankje..

Cassie21 vindt dit leuk.
  17. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Lundie spannend hoor!
    Ik had in maart icsi 1.0 met maar 1 embryo en die is helaas in een vroege mk uitgelopen.
    Gister icsi 2.0 gehad en hopelijk zaterdag een verse TP

Lundie vindt dit leuk.
  18. Kimmie89

Kimmie89 Actief lid

5 mei 2017
    191
    109
    43
    Vrouw
    @Lundie spannend! Ik zit nu een week op het wachtbankje. Wordt nu gezellig druk met ook @Marre1985 en overmorgen @Kimberley92 :cool: Hopen op veel goed nieuws de komende weken in deze groep!

@Cassie21 succes morgen bij de punctie!

Lundie, Cassie21 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  19. Lundie

Lundie Lid

25 mei 2017
    5
    4
    3
    Vrouw
    @Cassie21 :Sterkte morgen!
    @Kimberley92 :ik duim voor je mee
    @Kimmie89 : idd gezellig druk dan!

Mag ik vragen waar jullie de behandeling ondergaan? Ik in het MUMC (Maastricht)

Kimmie89 vindt dit leuk.
  20. Kimmie89

Kimmie89 Actief lid

5 mei 2017
    191
    109
    43
    Vrouw
    Wij hebben de behandeling in Zwolle. Eerste deel bij een transferkliniek zodat we alleen voor de terugplaatsing naar Zwolle hoefden. De rest kon dan mooi dichterbij huis :)

Deel Deze Pagina