Ik heb voor het eerst sinds tijden weer even lopen janken om alles. vandaag de 2e folikelmeting gehad en er zijn er 5 vanaf 14 mm dan nog 3 ofzo rond de 10 tot 12mm. Vond het echt even teleurstellend. Maar goed we broeden nog even door en hopen dat de kleinere nog een boostje krijgen. Maandag weer heen.
@indy90 De zaadwaardes van mijn man zijn niet super. Maar goed, het was eerder gelukt met IUI dus we hadden toch de hoop dat het weer zo zou zijn. Maar na 6 mislukte pogingen moeten we nu dus door voor IVF. De intake is idd lekker snel, maar had ook begrepen dat Nijmegen geen wachtlijst had dus had dit ook stiekem wel verwacht/gehoopt. @Kiwietje85 : balen dat je cyclus nu ontregelt lijkt te zijn. Hoop dat je snel kunt starten. @Marre1985 Fijn zeg! Hopelijk kunnen dr ook veel ingevroren worden. @Cassie21 succes vandaag! @Kimberley92: super fijn! Ik duim @Kimmie89 wachten duurt altijd altijd ja. Duimen draaien nog steeds. @Lundie spannend, duimen draaien en sterkte met wachten. @indy90: knuffel! Hopelijk maken de iets kleinere nog een spurtje!
Hallo dames, Vandaag hier ook een potje lopen janken.. van de 8 eicellen die geïnjecteerd zijn is er maar 1 gaan delen. Het geluk is dan wel dat hij vanochtend om 11:00 uur al 6 cellig was! Dus van woensdag 10:30 naar vrijdag 11:00 uur al 6 cellig, de deling lag keurig op schema in 2 dagen tijd! Morgen om 14:00 uur de ET.
Ik heb decapeptyl en puregon gespoten, maar het komt bij ons duidelijk van de slechte zaadkwaliteit. Als dit niet lukt gaan wij over op KID.
Ach nee, kan me voorstellen dat er ff flink wat tranen vloeien. Wat is het toch iedere keer leven tussen hoop en vrees hè. Ik duim dat dit gewoon DE lucky one is en er geen volgende keer komt.
@Kimberley92 wat verdrietig. Hoop dat dit een top embryotje is! Ik heb gelukkig m'n positieve vibe weer te pakken. We hebben er per slot van rekening maar 1 nodig.
Goedemorgen meiden, Gisteren de punctie gehad onder sedatie, wat was dat heerlijk na ongeveer een kwartier werd ik wakker en alles was gebeurd. Er zijn 7 follies aangeprikt en maandag horen we hoeveel bevruchtingen en dan eventueel meteen TP. Ik heb gisteren wat napijn gehad, maar vandaag gaat het al stukken beter. Nu alleen nog de utrogestan bollen inbrengen, wat ben ik blij dat we even vd naalden af zijn zeg. Nog tips voor na de TP?
@Cassie21 wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen. Ik heb natuurlijk nog nooit een terugplaatsing gehad maar volgens mij moet je gewoon vooral doen wat je altijd doet.
Ja dat denk ik soms ook, veel gelezen over granaatappelsap, annanas etc... maar of het werkt is een tweede. Hoe gaat het vandaag met jou? Laat je niet uit t veld slaan he! Ik was al super blij toen ik 7 follies hoorde en aantallen zeggen volgens mij echt niets. Xx @indy90
De werking van dit soort dingen is nooit bewezen. Er zullen ongetwijfeld mensen zwanger worden dit deze dingen hebben gebruikt maar waren deze mensen ook niet gewoon zwanger geworden zonder het te gebruiken? Doe vooral gewoon waar jij je prettig bij voelt dat is het belangrijkste. Met mij gaat het weer helemaal goed hoor! lief dat je het vraagt. Soms moet het er gewoon even uit die spanning. Heb gelukkig bij elke afspraak mijn mister positivo mee die me altijd weer oppept . Ik heb er weer helemaal ''zin'' in. Maandag de volgende echo en hopelijk dan wat duidelijkheid over de punctie.
Ah ok. Maar jullie hadden wel bevruchtingen. Alleen het deelt niet door. Dat heb ik ook. Dus nu menopur iov gonal-f. In de hoop hiermee de eicelkwaliteit te verbeteren en dat het door delen nu wel goed gaat.
Ja er zijn indd wel bevruchtingen en heb nu 1 super embryo terug geplaatst gekregen. Pluissie hebben we het embryo genoemd en was nu al onderweg richting de 16 cellen en fragmentatie 1. Dus het was echt het beste van het beste. Ik voel me positief en dat had ik vorige keer niet! Hopelijk komen er veel mooie en lieve mensjes voort in februari 2018!
Ik zie dat de afgelopen dagen een behoorlijke rollercoaster zijn geweest voor sommigen hier. Graag wil ik jullie een beetje extra positieve energie sturen!! @indy90 je punctie zal wel snel komen denk ik, als je nu bijna twee weken geleden bent begonnen met spuiten? Hopelijk komt er een groeispurt voor de kleintjes en komt er een mooi aantal uit! @Cassie21 : Succes met de tp. Ik was echt 2-3 dagen behoorlijk beurs na de punctie maar daarna was het meteen over. @Kimberley92 : Kom op Pluissie!!!! Mooi dat deze in ieder geval een topper is, nu is het duimen geblazen! Ik vond het wel bijzonder bij de terugplaatsing dat je een puntje zag op de echo waar ze het terugplaatsen, en dan het idee dat dat misschien ons kindje gaat worden. Het is pas drie dagen na de tp maar het voelt als drie weken. Het lange wachten is nu echt begonnen. Ik merk dat ik mezelf nu al allerlei symptomen zit aan te praten, en dat terwijl die sowieso van alle medicijnen komen en dat het niet 2 of 3 dagen na de terugplaatsing al iets anders kan zijn. Hoe is het op het wachtbankje met @Kimmie89 ? Ga je wachten tot de datum die je van het ziekenhuis hebt gekregen, of eerder testen? Een goede vriend van me vertelde net dat zijn dochter van 15 zwanger is (foutje uiteraard). Het zou toch allemaal veel makkelijker zijn als we allemaal kunnen kiezen of en wanneer we zwanger worden!
Wat fijn @Kimberley92 dat je ondanks de tegenslag toch een super embryo hebt en er zo'n goed gevoel over is! Ik ga voor je duimen! Inderdaad hopen op veel gelukkige baby's en papa's en mama's in februari
Het wachtbankje zit niet meer zo lekker hier. Voel soms van alles en soms helemaal niks, erg verwarrend! Ik wil pas op de 14e dag na de terugplaatsing testen om me ook niet gek te maken met onduidelijke testen. Het is wel verleidelijk hoor om eerder te testen maar probeer sterk te blijven Tip voor degenen die net op de wachtbank zitten, zorg voor voldoende afleiding dat helpt echt.
Ik heb getest voor de ET om te kijken hoe dik het lijntje was van de Ovitrelle. Dit hebben we gedaan, omdat mijn vriend 3 juni jarig is, dan willen we ook testen en vergelijken. Officieel mag ik pas 8 juni testen. Vorige ronde 2 dagen voor datum getest.
Oh dat zou een geweldig verjaardagscadeau zijn inderdaad! Ik zou vandaag ongi moeten worden dus zou misschien al wel kunnen testen. Mijn vriend wil echt wachten tot donderdag ik twijfel steeds haha