Start IVF/ ICSI nov/dec 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door julia1984, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ja, dinsdag! Jij dan punctie lees ik... Spannend! Hopelijk met tp, want draait t uiteindelijk allemaal om natuurlijk. Samen op naar dinsdag!

2. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Bedankt voor jullie berichtjes,
    Helaas vanochtend te horen gekregen dat het cryotje niet goed ontdooid is na de nacht...dus geen tp 😔,. Nu best verdrietig samen , weer een maand wachten en hopelijk dan wel een goed ontdooid cryotje !

Vandaag samen met manlief verdrietig zijn en morgen weet vol goede moed verder!

Dreamer spannend dinsdag! Succes vast!

Aan de meiden die aan het wachten zijn...succes met het geduld!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Leuk dreamer samen dinsdag.

Ah wat een teleurstelling 1ewondertje! Weer een maand wachten idd.

4. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaaat: hopelijk wel meteen een TP! Wel mooi zo veel eitjes. Heb je ook kans op een mooi aantal bevruchtingen. Bij mij waren ze ook bang voor te veel eitjes. Uiteindelijk waren er 10 van de 15 leeg:$. Hopelijk is dat bij jou niet het geval. Spannend dinsdag!
    @dreamer: spannend dinsdag de TP! Hopelijk ontdooid de cryo goed! Hier hou ik het nog wel uit hoor. Ik denk wel elke keer wat voel ik.
    @mamavjaquil: wat heftig zeg! Wel fijn dat hij zo dicht bij jullie is. Het klopt dat het leven door gaat maar dit slijt inderdaad nooit. Knap hoe je er mee omgaat.
    @1ewondertje: wat vervelend zeg! Dikke knuffel! Ik snap dat je je rot voelt. Je verheugt je toch op een nieuwe kans. Ontdooien ze niet meteen het volgende cryo?

Hier gaat alles nog goed. Wel spannend nu. Gisteren en vandaag wat roze/rood bloedverlies gehad bij het afvegen. Zit nu op dag 9 na TP. Geen idee of het een goed of slecht teken is....

5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @ 1e wondertje: hè, wat balen dat de ontdooiing niet goed is gegaan! Hoeveel cryo's hebben jullie nog? Succes met weer een maand wachten.

@ kaat: voel je je nog ok? Succes voor morgen gewenst!

@mz: oei, wat spannend dat bloedverlies. Heeft het nog meer door gezet, of niet?

Hier nog een dagje geduld en dan hopelijk morgen een fijn telefoontje dat de tp door kan gaan.

6. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamer: nee het was echt alleen maar 2x bij het afvegen. Sinds gisteren ook koppijn en wat meer slijm bij het afvegen. Het wordt met de dag spannender😁. Duim voor je dat de TP door kan gaan!

7. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe leden :)

Willeke van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Dreamer en Kaat veel succes morgen, hopen op goede resultaten.
    MZ25 dat is een goed teken. Het kan innestelingsbloed zijn. Had ik ook precies op dag 8 na terugplaatsing gedurende aantal dagen en het was toen raak. Wanneer mag je testen?

Vanochtend de 1e fm gehad. 9 follikels tussen 10 en 17. Vrijdag is de punctie. Ik vind het erg raar bij mijn ziekenhuis dat ze gelijk na de 1e fm de punctie bepalen. Ik snap het niet helemaal. Het loopt hier anders dan de vorige ziekenhuis. Ondanks dit allemaal probeer ik positief te blijven.

8. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @nadin: heb je nu helemaal geen fm meer? Dat vind ik ook wel gek zeg. Juist zo belangrijk om te kijken hoe ze verder groeien lijkt me. Stel dat ze langzamer groeien dan gedacht, dan heb je straks na de punctie onrijpe eitjes.... Heb je navraag gedaan waarom je zkh dit zo doet?

9. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nadin: ik heb het 2 dagen gehad en elke dag maar 1x bij het afvegen. Weet niet hoe lang een innestelingsbloeding duurt en hoeveel bloed je verliest. Hoe was dat bij jou? Welk zkh zit je? Idd erg vreemd dat ze meteen een punctie plannen. Er kan nog van alles gebeuren. Straks heb je maar enkele eitjes maar wel een poging 'verspeeld'.

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meiden ik reageer morgen even op jullie allemaal, ben erg moe sorry!

Mz klinkt als een innesteling, ik duim me suf. Fijn he die wachtweken ;)

Willeke, jij had ook een blastocyste tp toch? Welke dag heb jij getest...ik zit vandaag op 11dpo.

11. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Heb je al getest Julia? Of wacht je tot de testdatum? Hoe gaan jouw wachtdagen, al signaaltjes?

12. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik zit bij flevoziekenhuis, vanochtend was mijn 1e fm en woensdag de 2e en vrijdag de punctie. Ik ga woensdag navragen hoe en wat,
    MZ25 ik had op de 8e en 9e beetje bloed bij het afvegen op verschillende momenten op die dagen. De 10e dag helemaal niets en de 11e dag weer op verschillende momenten. In week 5 had ik het weer en daarna nooit meer bloed gezien.

Ik was vanavond helemaal vergeten om 20.00 uur te prikken en gelijk om 21.40 geprikt, is dat echt een probleem????? weet iemand het????

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Volgens mij komt het niet zo precies hoor nadin. Heb dat wel eens nagevraagd in t zkh namelijk, dus zou me er niet druk om maken.

14. mamavjaquil

mamavjaquil Actief lid

26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh wat een teleurstelling . Wens je heel veel sterkte

15. mamavjaquil

mamavjaquil Actief lid

26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden er gebeuren hier allemaal spannende dingen zie ik . Ik ben niet elke dag op de forum omdat me moeder de 24 ste jarig is en mijn zussen en ik zijn druk bezig een verassing feest voor der aan het organiseren ze word 65 dus groot feest .Maar vandag de 1ste decapeptyl gespoten .4 jan 1ste echo .ik zit ook bij flevo @ nadine en bij me vorige icsi had ik ook maar 2 echo daarna punctie en 3 dagen erna terugplatsing.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meiden ik zit 12 dpo en heb net positief getest, kan het nog steeds niet geloven....wat een wonder! Ik ben gewoon zwanger!

17. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia: gefeliciteerd meid!! Wat een goed nieuws. Merk je verder helemaal niets?
    @nadin: ik zou je niet te druk maken. Ik ben ook wel eens een spuit vergeten. We wachten maar af wat het bij mij gaat worden.
    @mamavjaquil: spannend zeg!! Veel succes.

Ik zit vandaag op 11 dagen na de TP. Ik durf echt niet te testen. Bang voor een slecht bericht:(.

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Julia super gefeliciteerd! Gaat goed dit topic!

Willeke al getest?

MZ snap dat je niet durft al had mijn nieuwsgierigheid allang gewonnen Hihi!

Rest reageer ik later op. Ik moet over een uurtje in t ziekenhuis zijn!!

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bij deze de foto.....kunnen jullie mee kijken.

Bijgevoegde bestanden:

20. mamavjaquil

mamavjaquil Actief lid

26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk gefeliciteerd met je zwangerschap probeer er lekker van te genieten .

Deel Deze Pagina