Start IVF/ ICSI nov/dec 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door julia1984, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Gisteren was de terugplaatsing :) 4 Jan. is mijn testdatum. Ik denk dat ik op 31 dec. ga testen. Super spannend. Ik had2 uur na terugplaatsing beetje bloed in slijm bij het afvegen, is het normaal??? raar maar soms denk ik de embryo is al weg!!!!

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Spannend Nadin!
    Wat betreft dat bloed... Heb ik nog nooit gehad, maar misschien dat ze met tp per ongeluk iets hebben geraakt waardoor je klein beetje bloed verliest? Je embryo kan er trouwens echt niet vandoor hoor!

Ik heb er eigenlijk al geen vertrouwen meer in, voel in alles een naderende mensruatie. Bah, ik wil het zo graag!

3. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Dreamer wanneer ga je testen? Ik denk dat op dag 10 na terugplaatsing veel duidelijkheid geeft. Vorige keer testte ik op dag 9 na terugplaatsing positief

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Nadin mooie datum de 31-12. Beetje bloed komen van de eendenbek of het inbrengen van het embryo

Dreamer wat naar dat je zo weinig hoop hebt, ik hoop dat je verrast wordt!

Hier vandaag met kV getest daarvoor met testjezelf daar altijd streepjes op gezien ook vandaag. Maar op de kV ook een mooi (licht) roze streepje te zien vanochtend. Op papier zou de ovitrelle eruit moeten zijn. Dat is 11 dagen geleden. Maar eerst maar eens zien of het de komende dagen oploopt.

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nadin, spannend hoor! Ik had een 5 dag oude embryo en mocht ook 10 dgn na tp testen. Ik testte 7 dgn na tp duidelijk positief .

Dreamer ongi klachten zegt nog niks, dat heb ik ook gehad vanaf tp ik duim. Wanneer ga je testen?

Kaat... 11 dgn na ovitrell positief testen klinkt heel goed. Heb je een foto? En heb je al een x een blanco test gehad na de ovitrell?

Meiden wat spannend ik hoop zo dat jullie zwanger zijn....sta nog maar alleen onderop dat lijstje dus ruimte genoeg.
    Alvast hele fijn kerstdagen wat dit je ook mag brengen.

6. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Vanochtend getest en helaas had ik weer eens gelijk. Geen happy kerst hier!

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ah nee dreamer, je gevoel zit ik niet vaak naast helaas. Dikke knuffel

Zal zo een foto plaatsen denk niet dat t te zien is. Hier is hij wel echt roze. Nee nog geen witte test gehad, maar bij mijn zoontje destijds ook niet, wel lichter wordende testen en weer donkerder uiteindelijk.

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Bij deze. 8 cellige embryo en nu 6 dagen na tp en 9 dpo.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,3 KB
      Weergaven:
      8
  9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, nee toch, wat ontzettend verdrietig en dubbel zo voor de kerst. Hele dikke knuffel.

Kaat....ik zie een licht streepje.... yeah! Hopelijk gaat hij mooi oplopen...ga je elke ochtend testen nu?

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ja ga nu elke ochtend met kV testen! 🙂

11. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Jammer Dreamer een dikke knuffel

Kaat ik zie ook een streepje, de komende dagen zijn erg spannend!!!! meer duidelijkheid.

Julia, ik mag officieel op 4 Jan. bloedtest doen van het ziekenhuis. Dan is het ongeveer 14 dagen na terugplaatsing. Maar wil graag op 31 december testen dan heb ik toch meer duidelijkheid.

Ik weet eigenlijk niet hoe jullie het doen ivm de voeding. Ik probeer veel eiwitten te eten en dat tel ik echt. Ik eet ongeveer 70 gram eiwitten per dag!!! om de innesteling te bevorderen.

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Nadin ik probeer wel zo gevarieerd mogelijk te eten maar let niet op eiwitten

Dit is mijn test van vandaag. Ietsiepietsie donkerder!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      7
  13. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Kaat hij is wat donkerder, ga je vandaag testen? Vandaag zit je 8 dagen na terugplaatsing, als de test van vandaag mooi oploopt, dan wil ik je feliciteren. Ik houd van 2 strepen.
    Ik zit vandaag 5 dagen na terugplaatsing. Heb een beetje angst want ik voel niets, wel last af en toe van hoofdpijn. Ik denk dat ik dinsdag begin met testen en donderdag 31 dec moet meer duidelijkheid komen.

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend Nadin, hoop het zo voor je. Ik eet gevarieerd en slik vitamine verder niet.

Kaat....Ja hoor ik zie een licht streepje hoop dat ze net zo mooi oplopen als bij mij. Super dit!

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Nadin ik vind 8 dagen na tp ook altijd een mooi uitgangspunt zit nu 11 dagen na punctie dus 11 dpo.

Nadin ik voelde ook niet veel sinds goster wel steekjes rond mijn schaambot maar verder niet veel last.

Dus bij deze de foto. 8 dagen na tp en 11 dagen na punctie!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      7
  16. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Kaat hij is echt positief. Van harte gefeliciteerd :) up naar dikke streep :)

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nadin Hoe gaat het op de wachtbank?

Kaat nog getest?

Dreamer, heb je op je testdag negatief getest? Of eerder?

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Thanx dames ja hij wordt echt snel en goed donkerder nu.

Ik heb een topic geopend bij het testhoekje.

19. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Kaat ja heb het topic gezien super mooi test

Julia, ik ben erg emotioneel maar dat kan komen door utrogestan. Ik wil graag een 2e streepje zien maar ben bang om dinsdag te testen dus ik weet het nog niet zeker of ik durf te testen.

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ben heel benieuwd naar je testje Nadin, dinsdag of woensdag?

Deel Deze Pagina