Start IVF/ ICSI nov/dec 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door julia1984, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend getest kon me niet meer inhouden om niet te testen. Ik heb een vroege test van sensibaby gebruikt 6 dagen voor nod en kwam een 2e vage streepje. Ik ga woensdag weer testen om te kijken of ie mooi oploopt.

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Heb je een foto voor ons? Zo spannend!!!

3. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Heb net een foto gemaakt. En?

Bijgevoegde bestanden:

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Oeh die zie ik wel hoor Nadin! Ik duim mij gek voor je!

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend Nadin ik zie ook wat lichts. Ik blijf duimen!

6. mamavjaquil

mamavjaquil Actief lid

26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok ohhh spannend nadine @ Kaaat voor jou ziet hèt er ook goed uit .
    Feest van me moeder is achter de rug ze was super verrast .Nu eindelijk even rust , zondag begonnen met menopur 225 EH te spuiten dus ik tel ook af naar de eerste echo om te kijken 4 jan eerste echo en 8 januari punctie heb ik op de planning staan is een beetje geschat zeggen ze maar kan ook eerder of later dus spannend allemaal.

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Fijn het is zo de vierde! Leuk dat het feest van je moeder zo geslaagd was!

8. XenaWP

XenaWP Lid

8 dec 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Al even terug had ik een berichtje geplaatst.. Inmiddels een hoop gebeurd.. Wat een rollercoaster die wachtweken! Gruwel!
    Maar jullie zien het goed! Ik ben in verwachting na de eerste ICSI in eigen cyclus! Kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.. En vind het heeeeeel spannend.. Hoop dat het goed mag blijven gaan..

Hoe is het verder hier met jullie?

Warme groet,

XenaWP

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd wat fijn! Hoe voel je je?

10. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nadin en Kaaat: voorzichting gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het goed gaan!
    @XenaWP: gefeliciteerd meid!!
    @Dreamer: hoe gaat het met jou?? We zitten helaas in hetzelfde schuitje:( Ben je nog overgstapt naar UMC? Heb je nog antwoord gekregen op de vragen? Ik twijfel nog of ik over moet stappen.

Hier alles goed. Wel enorm verkouden en een voorhoofdsholteontsteking:(. Ben even niet zo heel actief maar dat komt omdat ik er nog steeds behoorlijk veel moeite mee heb dat de TP mislukt is. Ben ook echt in dubio om een 4de poging te verzekeren. Weet alleen niet hoe UMC zorgverkering verder is. Zit nu bij CZ en dat bevalt echt prima. Hebben jullie een idee? Verder woensdag de 2de acupunctuur. Hopelijk helpt het....

11. XenaWP

XenaWP Lid

8 dec 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank @kaat en @MZ25!

Voel me in principe goed! Voornaamste waar ik het echt aan merk zijn mijn borsten die al een cupmaat zijn gegroeid, warm zijn en aanhoudend gespannen en gevoelig. Heb 's nachts geen koude voeten meer, m'n man zegt zelfs dat ik tegenwoordig een kacheltje ben in plaats van een ijspegel ;).. Hopelijk zien we 13/1 een kloppend hartje.. Vind elk toiletbezoek spannend.. Ben nog steeds aan het broekloeren.. Ergens kan en durf ik niet geloven dat dit in een keer goed kan gaan na alle tegenslagen van afgelopen jaar..
    Maar begrijp ik goed dat ik jou ook mag feliciteren @kaat?

@MZ25 bah wat naar dat je je zo voelt.. Maar je hebt nog 2 pogingen toch? Daar kunnen meerdere cryo's van overblijven natuurlijk, en kun je meerdere maanden vooruit in theorie.. Dus zou je die 4e poging in 2016 redden? Maar hopelijk komt het niet eens zover dat het nodig is! Ik snap dat je twijfelt zeker als je huidige verzekering goed bevalt.. Beterschap iig met de verkoudheid!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Lastige keuze mz wat Xena zegt denk je dat je nog 3 pogingen redt in 1 jaar anders zou je volgend jaar pas hoeven overstappen. Nu eerst voorbereiden op de cryo en snel beter worden.

Xena morgen 14 dpo maar mijn testen lopen prachtig op. Woensdag bloedtest dan ga k het denk ik geloven al zal ik tot de 12 weken in spanning zitten. Vorige keer met 10 weken een miskraam gehad had al 2 goede echo's gehad dus ben natuurlijk erg blij maar vind het ook heel eng!

13. mamavjaquil

mamavjaquil Actief lid

26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker kaaat het is zo de vierde ben al aan het aftellen .Ja feestje was geslaagd , maar ook blij dat het achter de rug is nu even rust . Met jou ook alles goed kaaat.

14. mamavjaquil

mamavjaquil Actief lid

26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd.

15. mamavjaquil

mamavjaquil Actief lid

26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga voor je duimen dat het goed mag blijven gaan kaaat.

16. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Mijn test was op 13 dpo, en ik werd keurig 14 dpo ongesteld zoals altijd. Helaas dus!

@Kaat &Xena: gefeliciteerd!
    @Nadin: succes nog op het wachtbankje!
    @mz: ik ben wel overgestapt naar umc, ook al zal ik 4e poging nog niet nodig zijn komend jaar. Ik heb namelijk sowieso een aanvullende verzekering nodig, dus dit was dan een fijne extra.

17. jellebellieke

jellebellieke Actief lid

9 dec 2015
    282
    0
    16
    limburg
    Hoi dames.
    Zou graag willen meekletsen.
    Nu aan het wachten tot ik weer een menstruatie krijg om me weer aan te kunnen melden voor een cryo terugplaatsing

18. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vanochtend een test gedaan van Sensibaby en zag geen 2e streep!!! Vandaag wachtdag 8. Ik ga niet meer testen en wacht gewoon op mijn menstruatie. Op 4 jan moet ik een bloedtest doen maar verwacht gewoon niets. Gelukkig heb ik nog een cryo, dus een extra kans!!! Zo wil ik deze mislukking dit jaar verwerken en per 1 jan nieuwe hoop voor een nieuwe wonder. Wie weet wat 2016 voor ons heeft! hoe moeilijk het ook is ik blijf positief en hoopvol.

kaat heb je vandaag bloedtest gedaan? en hoevoel je nu?

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hcg is 138 maar ze zouden het het liefst boven de 250 zien dus mag volgende week nog een keer. Bij mijn oudste was het maar 61! 12 dagen na tp maar toch maakt het mij zenuwachtig vooral in combinatie met die test doe hetzelfde bleef vanochtend!

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Xena gefeliciteerd!

Nadin, balen van je test maar je bent nog vroeg, duim voor je.

Kaat.....kom je gezellig onderaan het lijstje :)
    Ik heb gelezen dat ze willen dat je HCG boven de 50 is voor een doorgaande zwangerschap. Hij is dus helemaal goed, geen zorgen. En je hcg doet ip 48-72 u erover om te verdubbelen. Gefeliciteerd! Wanneer heb je een echo? Ik volg week vrijdag.

Jelle, welkom hier alleen hebben wij allemaal al een ivf behandeling of tp gehad. De laatste wachten op de uitslag na de wachtweken. Misschien vind je een betere aansluiting bij een nieuwe groepje wat start in jan.

Deel Deze Pagina