Start IVF/ ICSI nov/dec 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door julia1984, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Sauna wordt afgeraden tot ongeveer 15 weken zwangerschap. Ik ga de eerste week na een tp, ook van cryo niet in bad.

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ik ga het ook maar niet doen dan! Echt gewend ben ik het namelijk niet. Geen overbodige risico's!

3. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaaat: misschien dat ik ook maar aan de granaatappelsap na de terugplaatsing:D
    @Dreamer29: ik heb ook gehoord dat de sauna niet goed is. Het is wel heerlijk warm:).

Hier dus de pre-ivf gehad. Nu wachten tot de menstruatie. Hopelijk komende week starten. Heb alle medicijnen al wel. 2500 euro:$. Een spuit Orgalutran kost 250 euro en das voor 1 dag. Ben erg benieuwd hoe dit protocol zal gaan en of er veel eitjes groeien? Heeft er hier iemand ook kort protocol met een antagonist?

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    MZ25; Wat is een antagonist?

(Ik ken alleen de politieke betekenis; tegenwerken ofwel vaak/meestal de oppositie)

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dreamer, ik heb een sauna dagje tijdens behandelingen/terugplaatsingen etc ook altijd even overgeslagen. Weet niet of het echt kwaad kan, maar meer uit voorzorg.
    Spannend maandag!

Kaaat, jij al ongesteld geworden?

Nadin, ik heb het net nog even aan mijn gyn gevraagd, hij adviseerde Davitamon Mama Compleet Plus te nemen. Daar zit alles in, ook qua vitamine D, B en visolie (tenzij je idd een tekort hebt, maar dat verwacht hij niet bij mij)

Youtan, een antagonist is volgens mij de onderdrukker, bijv. decapeptyl/cetrotide oid.

MZ25, ik heb even op mijn spuitschema gekeken en ik heb ook een antogonist-schema (staat aangekruist), spuit nu alleen gonalf en menopur, nog geen onderdrukker.

Vanmorgen de echo gehad, er zijn nu rechts 5 kleintjes te zien (kleiner dan 10 mm) en links 7 kleintjes (kleiner dan 10 mm) en 1 van 11 mm.
    Dus er is in ieder geval wat activiteit gelukkig. Heb de uitslagen nu doorgemaild naar DD en krijg vanmiddag te horen hoe en wat verder. Heb in ieder geval as maandag de volgende echo staan bij mijn gyn hier.

Heb ook maar even granaatappelsap ingekocht :)

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Youtan is je punctie nu maandag of niet?

Willeke nee nog niet, wel vanaf gister knallende koppijn dus het kan niet meer ver weg zijn. Lekkere score hoor!!! Nu lekker doorgroeien, wanneer moet je terug? Ow lees het al, as maandag dus?

Geen ervaring MZ.

Hier ook vandaag granaatappelsap ingekocht was in de aanbieding bij de plus :D

7. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook veel granaatappelsap ingekocht :)
    Spannend allemaal :)

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Willeke; mooi aantal al, welke cyclusdag zit je nu dan?

Kaaat; ja maandag om 9.00 uur. Vanavond de pregnyl om 22 uur. Zaten gister 12 follikels, 7 sowieso groot genoeg om mee te doen, de andere 6 moesten nog een beetje groeien om serieus genomen te worden :)
    Ik zie er toch al wel weer tegenop hoor, de puncties zijn niet mijn hobby. En maandag oppas nodig voor N. maar niemand weet ervan af, dus weet niet hoe /wat ik moet zeggen...

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hallo!

Ik kom ook graag even mee kletsen. ..wordt langzamerhand gek van de wachtdagen.
    Wij hebben 31 oktober onze punctie gehad, vandaag 2 weken geleden dus.
    Ik had de donderdagavond ervoor om 23 uur pregnyl gespoten. Toch was mijn eisprong al geweest. Ze waren dus bang dat ze geen eicellen konden verkrijgen (mijn grote blaasjes waren weg en er zat vocht in mijn eileiders wat duid op een voorbije eisprong).
    De gynaecoloog heeft goed haar best gedaan om alles weg te zuigen. Heb ook 2 dagen spierpijn gehad haha!

Bij onze 1e ivf in 2009 hadden we 2 eicellen. Dus onze hoop bij deze punctie vervloog meteen bij deze punctie.
    Maar na een uurtje bleek dat ze maar liefst 7 eicellen hadden! Onbegrijpelijk soms hoe het kan lopen!
    Daaruit kwamen 5 embryo's. 1 embryo is terug geplaatst op dinsdag 2 november. En de andere 4 zijn ingevroren.

Uit onze 1e ivf hebben we overigens een prachtige dochter gekregen! 5 december wordt ze zes! Echt ons cadeautje dus!

Ik heb geen zwangerschapskwalen, ben alleen wat kort van stof en moe. Denk dat dat kort van stof zijn komt omdat ik het wachten beu ben.
    Mijn man gelooft 100% dat ik zwanger ben en ik durf niet eens te hopen op een zwangerschap 😬.

ik hoop dat jullie het goed vinden dan ik hier last minute aansluit....

Groetjes!
    Wendy

10. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    En nog niet getest?? Knap!! Al twee weken na punctie dus dinsdag officiële testdag?
    Geloof me ;) dat ga ik niet redden :D

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Haha. Woe mag ik testen 15 dagen na tp...ik durf gewoon niet denk ik. .bang voor de teleurstelling!
    Bij mijn 1e malen molen van 5 jaar is zoveel mis gegaan. Tot zelfs bijna verkeerde embryo tp! Kwamen ze net op tijd achter... vertrouwen is dus een beetje ver te zoeken!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Poohbeer welkom! Respect dat je nog niet getest hebt idd, hoop het net zo lang vol te houden.

Youtan mooi aantal hoor!! Jammer dat je niet in de buurt woont, N was meer dan welkom geweest.

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Txs Kaaat! Hoe/waar bevind jij je in je cyclus?

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Denk morgen of maandag ongesteld te worden dan +/- 10 dagen de pil en daarna deca en gonal. Dus moet nog beginnen, naja weer beginnen.

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    O gets...ja weer beginnen. weer hoop kweken en proberen vast te houden...pfff...sterkte en veel succes!!

Ik heb gespoten, vanaf 2e cd, toen 5e cd andere spuit erbij en dan pregnyl op 29 okt om 23 uur. Maar mijn eisprong was al geweest toen ik 31 okt om 11 uur in het zh was.
    Zit sindsdien aan de utrogestan.

16. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Welkom Poohbeer, knap hoor tot nu toe niet getest :) dit zal ik nooit redden hihihi

@Kaat, spannend bijna aan de pil :)
    @Youtan, dus maandag de punctie iets dichterbij de droom dat iets echt gebeurt. Hopelijk op veel goede eicellen maandag :)

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Poohbeer even goed dik 3 weken gespoten dus alleen zonder pil ervoor.

Ik vandaag ongesteld geworden dus aan de pil. Jeeh. Morgen bellen voor start deca en gonal.

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Succes Kaaatje!

Ik nog niet ongesteld geworden 😊.

19. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal

ik zou graag mee willen schrijven en uiteraard ervaringen willen delen met jullie
    Ik heb helaas 2 bbz en 1 miskraam achter de rug en ivf is de enige mogelijkheid bij ons.

ik mag nog niet starten omdat ik een hoge suikergehalte heb 6.2 dit kan overstimulatie veroorzaken moet helaas medicijnen gebruiken.

Voor Poolbeer spannend en heel veel succes met testen

20. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Welkom Popie wat vervelend! hopelijk mag je binnenkort starten

Deel Deze Pagina