Hai Popie Jeetje wat mega heftig! Ik vond 1 miskraam al heftig! Hoop voor je dat je snel kunt starten met ivf en met een positief resultaat! Sterkte en veel succes!
Kaaat, spannend weer beginnen. Wanneer de eerste naald erin! Poohbear, ga je echt pas woensdag testen? Ik heb nu vervangende testdrang Haai Popie, wordt dit je eerste ivf? willeke, wanneer krijg jij je volgende echo? Voel je je al 'vol'? Dreamer, hoe voel jij je? Julia, ben je al wat wijzer? Nadin, wanneer mag jij verder beginnen?
Dit is mijn 8ste ivf, helaas weet ik teveel... Morgen mijn 8ste punctie en hopelijk mijn laatste Toen ik begon was al die onzekerheid en niet weten wat je te wachten stond het ergste. De 2e ivf vond ik al veel minder heftig. Weet je al welke medicijnen je gaat gebruiken ed?
@youtan Ja ga echt woensdag pas testen. Heb al zoveel testen 'verknald' de laatste jaren!!! 😂😂. Maar je mag stiekem wel even testen voor mij...alleen melden als t positief is 😂😂. Jij succes morgen bij je punctie!
Poohbeer, spannend zeg, woensdag! Hopelijk een mooie dubbele streep! Youtan, morgen The Day! Ben je gespannen? Of heb je dat niet meer? Nee nog niet echt een vol gevoel hier, wel soms een zeurderige pijn in mn linker stok, komt ook door mn endo.. Popie, welkom! Heel heftig zeg, 2 x bbz en 1 x mk! Hoe lang zijn jullie bezig? Heb je enig idee wanneer je gaat beginnen? Of kan dat ook nog even duren? Kaaat, jeej! Nu gaat het beginnen!! Hier morgen weer een echo!
Kaaat, succes morgen jij ook met ingreep!! Hopelijk valt het mee! Is dat onder narcose? Of plaatselijke verdoving??
Nog niet gespannen, hoewel, penoza is wel erg spannend! maar ikzal niet echt lekker slapen. Sinds ik een infuus met verdoving krijg, is het wel te doen. Maat ik blijf het echt niet leuk vinden. Ja Kaaat jij ook succes morgen x
@ youtan jeetje je 8ste punctie dus je bent wel wat gewend. Hopelijk verloopt alles goed morgen wens je heel veel succes met de punctie Ik begin trouwens met Gonal F 150 @willeke Dank je wel we zijn nu 2.5 jaar bezig. Als het goed is mag ik vanaf januari starten met de injecties. Ze willen dat mijn suikergehalte eerst lager wordt het is nu 6.2. Ze zijn bang voor overstimulatie Hebben jullie ervaring ermee Succes morgen met de fm
Popie welkom! Willeke en Youtube succes morgen!! Poohbeer die ongie komt bij jou ook niet toch?! Ik moet morgen echt onder narcose helaas. 10 uur melden ws 12 uur aan de beurt.
Kaatje normaal had ik cyclus van 27 dagen. Bij de punctie 31 oktober bleek ik mijn eisprong al gehad te hebben. Nu nog niet ongi...
De supermarkten verdienen goed aan ons met al die granaatappelsap, hihi! @willeke: hoe was je fm vandaag? @Youtan: nu ongeveer je punctie of net klaar.... Hoe is het gegaan? Hoeveel eicellen hebben ze gevonden? En je 8e punctie al.... Wow! Dat zijn er echt veel zeg @poohbeer: welkom hier! En wat ontzettend spannend... Bijna testen dus! @kaat: jij ook bijna beginnen dus weer met spuiten. Succes deze ronde! En succes vandaag ook. @popie: welkom ook! Wat veel meegemaakt al.... tjonge! Hoe kan je zorgen dat je suikergehalte lager wordt? Ik net vol spanning af zitten wachten op het verlossende telefoontje of de terugplaatsing door zou gaan of niet... Maar goed nieuws! Het gaat door, dus ik sprong even een gat in de lucht Straks richting ziekenhuis dus.
Dreamer succes zo! Youtam is het al achter de rug? Willeke is er al geteld? Poohbeer nog 2 nachtjes!!
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: Tweede ICSI, voor derde kindje, in het OLVG/AMC Willeke86: Tweede IVF, voor eerste kindje, DD Dreamer29: 1e cryo-tp na 1e icsi, voor eerste kindje Julia1984: 4e IVF, 1e kindje, DD mz25: 1e IVF, 1e kindje, UMC Radboud Youtan: 1e icsi, voor 2e kindje (3e zwangerschap) WANNEER STARTEN Kaaat: Starten bij menstruatie, ergens deze week Willeke86: Gestart op 8-11 Julia1984: 16/11 scratching, paar dagen erna start. mz25: Starten bij menstruatie, ergens volgende week Youtan: 31/10 start deca ECHO/ FM AFSPRAKEN Willeke86: 14-11 eerste FM Youtan: 13/11 4e echo cd 14 PUNCTIE Youtan: 16/11 Terugplaatsing / IUI Dreamer29: 16 nov cryo-tp TESTEN Dreamer29: 26 nov ZWANGER NIET ZWANGER
Het lijstje weer even dichter bij gehaald. Willen de nieuwe meiden hem ook invullen? Hier vanochtend terugplaatsing gehad van een mooie blastocyste. Bijzonder gevoel toch wel die bij me te dragen nu. Voel me blij en hoopvol nu, hopelijk hou ik dat lekker vast de komende 1,5 week.
Vanmorgen de punctie gehad, 10 keer aangeprikt, 7 eitjes gevonden. Mijn eierstokken lagen er niet goed voor, heb twee keer verdoving gehad (fortral oid) via infuus. Heb heel de middag geslapen en voel me nu alsof ik onder een tractor lig... Morgen mag ik bellen voor de bevruchtingen. Lig prinses-heerlijk op bed te netflixen, heel de avond 'Reign' kijken.