Start IVF/ ICSI nov/dec 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door julia1984, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Kaaatje Hoe was je meting?

Dreamer. ..op de wachtdag. ..pfff duurt lang! 😊 succes!

Youtan! Spannend zal voor je duimen!

Mijn vriendinnetje belde vanmorgen...net test gedaan en zwanger! 1e ronde gelijk raak...Zo ook bij haar tweeling 6 jaar geleden...mazzelkont je 😊. Ik zat mee te gillen aan de telefoon en toch bij het ophangen bekroop mij weer een rot gevoel...terwijl ik toch heel blij ben voor haar...Zo dubbel...bah.
    Hoop het overmorgen natuurlijk ook te kunnen zeggen...ik weet het overmorgen is dichtbij..sorry!

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Dreamer jeeh prachtige exemplaar aan boord dus!!!

Youtan hoop dat je je snek beter voelt!!!

Poohbeer tuurlijk gun je het anderen alleen wil jezelf ook zo graag!!!

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hoe was je fm Kaaatje?

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Had geen fm. Ik had van de bevalling van mijn dochter aambeien over die dus nu dus geen aambeien meer waren maar flubbertjes en die hebben ze weg gesneden vandaag onder narcose. Gister met de pil beginnen krijg woensdag gemaild wanneer deca en gonal en eerste fm.

5. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Kaat sterkte

Poohbeer ik ken dat gevoel vorige week te horen gekregen dat mijn collega en mijn schoonzus allebei zwanger zijn wel blij maar kon wel Door de grond zakken

Dreamer wat spannend hopelijk over 2 weke een positieve test
    ik moet suiker vermijden en medicijnen gebruiken.

Youtan mooi aantal
    wel vervelend van de pijn hopelijk knap sje snel op
    Spannend morgen

Popie 1ste ivf , 1ste kindje in Voorburg

6. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Popie, ja bij mijn is dat ook een mogelijkheid, mijn amhwaarde is nl verhoogd (4.2) waardoor overstimulatie op de loer kan liggen. Had met mijn eerste ivf nog net geen overstimulatie (16 eitjes), maar moest wel echt oppassen en rustig aan doen!

Dreamer, wat goed! Nu lekker broeden meid!

Youtan, mooie opbrengst!! Ben je tevreden? Voel je je nog steeds beurs?? Hopelijk een goede nacht en morgen wat minder last!

Kaaat, goed gegaan dus vandaag? Dus jij moet nu eerst de pil en dan ook tegelijk gonal f? Ik ben niet bekend met zo'n protocol omdat ik altijd vanuit onderdrukking (lucrin) ben gestart.

Vanmorgen weer fm gehad:
    Links: 1 x 15 mm en een stuk of 9 van 10/11 mm
    Rechts: 2 van 11,5 mm en 3 kleiner dan 10 mm
    Dus met name links is echt wat actiever (was vorig jaar ook)
    Nu morgen eind vd middag weer een fm. Mijn gyn is nl woensdag er niet en geen meting tot donderdag vond hij iets te lang. Maar hij heeft tevens verloskamerdienst, dus als het tegen zit moet ik lang wachten.. :p

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    WIE, WAT, WAAR?
    Kaaat: Tweede ICSI, voor derde kindje, in het OLVG/AMC
    Willeke86: Tweede IVF, voor eerste kindje, DD
    Dreamer29: 1e cryo-tp na 1e icsi, voor eerste kindje
    Julia1984: 4e IVF, 1e kindje, DD
    mz25: 1e IVF, 1e kindje, UMC Radboud
    Youtan: 1e icsi, voor 2e kindje (3e zwangerschap)

WANNEER STARTEN
    Kaaat: Starten bij menstruatie, ergens deze week
    Willeke86: Gestart op 8-11
    Julia1984: 16/11 scratching, paar dagen erna start.
    mz25: Starten bij menstruatie, ergens volgende week
    Youtan: 31/10 start deca

ECHO/ FM AFSPRAKEN
    Willeke86: 17-11 derde FM
    Youtan: 13/11 4e echo cd 14

PUNCTIE
    Youtan: 16/11

Terugplaatsing / IUI
    Dreamer29: 16 nov cryo-tp

TESTEN
    Dreamer29: 26 nov

ZWANGER

NIET ZWANGER

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Youtan, wat een goede opbrengst, wanneer hoor je meer over of er bevruchtingen zijn? Hoe voel je je vandaag?

Kaat, fijn dat je de operatie achter de rug hebt, kan je je nu volledig focussen op de nieuwe poging.

Poohbeer, heel herkenbaar, je gunt het iedereen maar zelf wil je ook zo graag is een positieve test zien. Mocht jij nu morgen testen?

Dreamer, de topper is aan boord! Wat een goed nieuws, nu de spannende wachtweken in.

Willeke, je FM klinkt positief, er liggen er genoeg klaar voor je. Hopelijk geen overstimulatie, hoeveel spuit jij?

Er was al zoveel geschreven dat ik hoop niemand te vergeten.
    Ik ben gisteren naar DD geweest, heb een scratching gehad en dat was gelukkig niet echt pijnlijk. Medicatie is opgehaald en ik ga starten vanaf dag 1. Nu dus wachten op mn ongi.
    Daarnaast nog druk bezig met de verzekering, dus daar gaat mn vrije dag...Yeah :(
    Ik ga trouwens menopur 225 spuiten en fostimon 150 (nog nooit eerder gespoten, dus ben erg benieuwd naar het resultaat.)

9. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Youtan: poeh, klinkt als een heftige punctie! Hoe voel je je vandaag? En al gebeld over de bevruchtingen?
    @poohbeer: nog niet getest? Hoe voel je je? Wachtdagen nog te doen?
    @kaat: nog last van de ingreep van gister?
    @willeke: er groeit al flink wat bij je dus. Succes vanmiddag weer! En hopelijk niet te lang wachten op je gyn ;)
    @julia: wat is een scratching? Ik ken het niet namelijk. Voor jou binnenkort beginnen dus, wanneer verwacht je je ongi? Succes met verzekeringen uitzoeken, geen leuke bezigheid...

Ik ben mijn 1e wachtdag goed door gekomen, haha! Testdatum lijkt nu nog ver weg, dus kan de rust nog prima bewaren. Wel al gefocust op mijn lijf en wat ik voel, maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Voor nu voel ik me goed en vind ik het een bijzonder idee dat er misschien nieuw leven in me aan het groeien is. Verder bezig mijn dagen een beetje vol te plannen, zodat ik lekker afleiding heb!

10. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Van de 7 eitjes, 6 rijp. 6 bevrucht, waarvan 4 in ieder geval goed.
    Donderdag de terugplaatsing.
    Voel me nog niet top. Ben blij dat ik nog thuis ben. Kan niet erg lang zitten dan doet mijn hele onderbuik zeer. Misschien dat ik morgen ook nog thuis blijf.

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    O sorry Kaaat! Hopelijk kun je snel beginnen!

Julia laat die menstruatie nu maar snel komen!

Willeke86 succes met je fm meting!

Youtan beetje bijgekomen van de punctie?

Dreamer! Fijn! Vast houden!! 😊. De eerste week gaat ..De tweede kruipt voorbij...sorry..

Ja morgen testen..ben benieuwd!
    Niks geen verschijnselen dus...

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Wil iemand doe van een echt pc reageert popie erbij zetten.

Willeke lekkere score hoor. Fijn dat je vanmiddag weer kan.

Julia laat de menstruatie maar komen dus. Fijn dat de scratching mee viel.

Dreamer slim dagen lekker vol plannen en dan hopen dat t voorbij vliegt!!

Lieve Youtan rustig aan he het is niet niets allemaal. Iig 4 bevruchtingen dat is mooi

Poohbeer oeh nog 1 nachtje!!!!

Hier veel na pijn super slecht geslapen. Veel onder de douche gestaan. Nu vallen en stoten crème van vsm erop dat scheelt iets. Al wel ontlasting gehad gelukkig, heel pijnlijk pot vol met bloed maar als de zwelling af neemt hopelijk net een paar dagen is het goed te doen denk ik.

13. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Oh get Kaaat. Lijkt me vreselijk! Heb je geen pijnstillers?

Willeke, mooi aantal! Last van?

Julia, wat is scratching precies? Kan me er iets bij voorstellen, maar ken het niet.

Dreamer, hou jij het zolang vol om niet te testen?

Poohbear, nog een nachtje, pfff, zoooo knap van jou!

Do derdag de tp en vrijdag ga ik al aan testen denken:D

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Youtan, dat klinkt positief, laat ze maar lekker doordelen. Doe rustig aan je moet ook even herstellen.

Bij een scratching maken ze kleine krasje aan de binnenkant van je baarmoeder, hierdoor gaat je lichaam dat herstellen en is je baarmoeder dus beter doorbloed en kan een innesteling makkelijker gaan. Daarnaast is er een biopt genomen om te kijken hoe mn NK cellen zijn, dit heeft ook allemaal te maken met de innesteling en je imuumsysteem. Mocht er wat afwijkends gevonden zijn dan krijg ik daarvoor medicatie.

In NL doen ze het ook dat heet een pippele, alleen onderzoeken ze dan het weefsel niet en maken ze alleen krasjes (bioptje) in de hoop dat de innesteling makkelijker gaat.

15. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Julia, ik spuit nu 75 eh gonal f en 75 eh menopur. Wanneer verwacht je je ongi? Kun je ook snel beginnen! Scratching valt mee he? Niet echt een lekker gevoel maar goed te doen.

Dreamer, viel mee! Was binnen 10 min aan de beurt! Goed dat jij het lekker vol plant. Je denkt er toch wel aan, maar dan heb je in ieder geval soms even afleiding!

Youtan, oké klinkt goed! Spannend donderdag dus! Nee niet echt last van hier, soms een beetje zeurderige pijn links.

Kaaat, aaiii pijnlijk lijkt het me!! Hopelijk trekt het allemaal snel weg. Wat voor arts doet dat? Dermatoloog ofzo?

Hier net weer een meting gehad:
    Links: 1 x 17,5, 1 x 12,5, 2 x 11,5 en 6 van 10
    Rechts: 1 x 13,5, 2 x 11,5 en 3 kleintjes
    Mogen dus nog even wat extra groeien!

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nu ik eenmaal de testen in huis had kon ik niet langer wachten. Net getest maar negatief.
    Snap er niks van. Had 31 oktober mijn eisprong al gehad zeiden ze bij de punctie maar ongesteld ben ik ook niet geworden. Ik had goede hoop maar ja...Helaas pindakaas.

17. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    He Poohbear, dat is kl#te... Knuffel.

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Txs Youtan!

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Bah poohbeer! Knuffel

Youtan wel paracetamol maar doet niet veel. Sinds vanmiddag ook vallen en stoten crème van vsm en dat verzacht wel en neet de zwelling iets af. We al 3 keer ontlasting gehad waar ik wel erg blij mee ben. Doet wel pijn maar lijf doet wel wat t moet doen.

Mooie score Willeke. Zijn ze niet bang dat de grote al springen?

Julia fijn dat jullie nu alles uit de kast trekken.

20. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Willeke ik moet 150 gonal f spuiten dat is best veel vergeleken met jou, want jij spuit 75 toch. Weet je bij hoeveel eitjes ze spreken van overstimulatie boven de 20 ofzo

Dreamer 29 als de 2 weken voorbij is dan heb je een mooie sinterklaas kado:)

Youtan vervelend dat je nog steeds niet lekker voelt. Wat betreft de aantal eitjes is wel mooi. Donderdag heb je de tp

Kaaat wat vervelend allemaal. hopelijk herstel het goed en snel. Moet je nog terug voor controle? Doe lekker rustig aan

Poohbeer wat vreselijk dikke knuffel meid.
    Ik ahd wel een goed gevoel, omdat je nog nergens last van had.

Deel Deze Pagina