He Willeke, jammer dat de punctie later is, maar zo hou je wel meer follikels. Kaaat, Youtan is een bijzondere bloem. En aangezien ik geen bal om bloemen geef ben ik niet zo snel te herkennen. Maar YouTube is goed hoor! Dreamer, een compactie is een ander woord voor morula, de fase voor blasto. Hoe voel jij je? Al steekjes, dingetjes enzo? Poohbear, hoe is het met je?
@Youtan wat leuk Ik wist niet dat je het zien kreeg bedankt voor het delen @Willke hopelijk wordt je geduld beloond @Kaaat heb je nog pijn of last van je ingreep? @Draemer wanneer is precies je testdag @Poohbeer Hoe is het met je? Ik zou zo graag willen beginnen maar moet even doorzetten. Ik eet helemaal geen zoetigheid alles voor een goed doel Ik ben laatste tijd zo moe komt Door mijn trage schildklier. ik word gek.vam me lichaam af en toe. sorry voor het zeiken dames
Ik voel linksonderin mijn buik wat steekjes soms, maar of t echt iets voorstelt of dat ik t me maar inbeeld.... Officieel mag ik donderdag testen, nog een week geduld dus!
Dreamer; dat is al bijna!! Effies tanden bijten nog (ik heb nog nooit een officiële testdatum gered) Popie, Voorburg toch?, dan krijg jij ook een filmpje van de ontwikkeling te zien Kaat; wilde het lijstje kopiëren, plakken, bijwerken enzo... Maar waarom lukt me dat niehiet??? Als je het voor me wilt doen? Tp: 2 embryo's 19 november Testen; officieel 3 december Of anders kan je me het misschien uitleggen?
Heey allemaal, Sorry dat ik niet zo veel mee klets. Enorm druk op mijn werk, druk met het huis dat wordt gebouwd en in afwachting van mijn menstruatie. Hopelijk morgen. Dan kunnen wij ook eindelijk met onze 1ste IVF beginnen. @Kaaat: spannend zeg zondag starten. Fijn dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk ben je snel helemaal van de pijn af. @Dreamer29: nog een weekje wachten. Hopelijk dan goed nieuws!! @Willeke86: heb je nog wat uit DD gehoord? Je hebt nu dus nog maar 3 echt grotere eitjes of niet? Bij ons streven ze naar 10. Misschien idd nog even doorspuiten. Zou zonde zijn als de opbrengst aan de lage kant zou zijn. @Youtan: oh 2 embryo's. Zou leuk zijn een tweeling! Wij willen heel graag een tweeling. Helaas pas bij derde poging kunnen er 2 teruggeplaatst worden. @Popie: het is idd lastig maar alles voor het goede doel Is cafeïne tijdens een IVF behandeling slecht? Ik drink namelijk elke dag zo'n 3 a 4 kopjes koffie. Anders moet ik nu maar vast beginnen met afkicken
Ik drink na de tp geen koffie meer en weinig 'gewone' thee (theïne). Officieel 'mag' je twee koffie per dag, maar de meeste ziekenhuizen zeggen: doe maar normaal. Ik drink nu granaatappelsap (is goed voor de innesteling, zeggen ze), rooibosthee, maar dat drink ik sowieso graag, en weinig tot geen koffie.
@Youtan, wat spannend 2 embryo's hopelijks straks zwanger van tweeling @ Kaat, je mag bijna starten Ik mag de 25e de eerste spuit doen decapeptyl en verwacht mijn punctie +- 22 december dit schiet ook lekker op
Is ook beter hoor dreamer, ik hoop ook minimaal 10 dagen na tp vol te houden dit keer. Te vaak vage niet oplopende streepjes hogerhand, maar ben bang dat ik mijzelf als het moment daar is niet in kan houden. Youtan mooi gevonden dan en slim. Op Ipad kan je van quote niet meer quoten als ik morgen op de echte pc zet zal ik je aanpassen. Popie wat vervelend dat je een trage schildklier hebt. Hier neemt de pijn af vanavond voor het eerst zo goed als pijn vrij wel met paracetamol, morgen misschien zonder proberen. MZ geeft niets hoor druk met andere dingen hoort erbij. Ik drink sws geen koffie maar na de tp wel thee veel groene, maar daar lees je ook wisselende verhalen over dus misschien maar over op de rooibos en sws veel vocht. Granaatappelsap ligt ook al klaar begin ik mee als ik ga spuiten. Nadin fijn dat je ook datums hebt waar je heen kan leven. Hebben ze je de datum voor punctie nu al gegeven. Als ik mijn andere behandeling bekijken had ik de punctie tussen dag 14-16 na start gonal. Hopelijk start ik 30-11 met gonal dus dan ruim voor kerst de punctie.
Kaaat, haha ja een zwangere winterslaap lijkt me ook wel wat Wordt eens tijd!! Youtan, wauw echt fijn, twee toppers teruggeplaatst! Hoopvol!! Dreamer, nog 6 nachtjes slapen!! Gebruik je utro oid? Ik heb daar ook altijd bijwerkingen van zojuist steekjes/trekjes etc. (rotspul) MZ25, jij hebt genoeg afleiding in ieder geval! Ja mijn arts had een streven van 8 tot 10! Kan gelukkig nog! Hier nog even een dagje doorspuiten. Zaterdagnacht om 1 uur de pregnyl (van za op zo) en maandag om 12 uur de punctie! Heb morgen nog even een echo staan bij mijn eigen gyn (hoefde van dd niet maar ik vind het zelf wel prettig) en die afspraak stond toch al Ook geregeld dat ik dit weekend kan opbouwen voor de fair dus dat hoeft dan niet maandag en dinsdag! Dus ik ben nu stress vrij hihi!
Is rooibosthee goed dan om te drinken Youtan? Koffie lust ik hier niet, dus dat scheelt. Ik doe het met dagelijks een glaasje granaatappelsap momenteel. @nadin; fijn dat je binnenkort mag beginnen. Nu al een datum wanneer je punctie ongeveer zal zijn? Dat is vroeg zeg. @ kaat: wanneer hoor jij dan precies wanneer je met gonal mag starten? @willeke: geen utro gelukkig, vieze troep. Heb tp in volledig eigen cyclus, dus daar kunnen steekjes niet van komen. Denk eigenlijke vooral dat ze 'tussen mijn oren zitten' Maandag je punctie, fijn! Weer een stap vooruit. Succes alvast! En fijn dat je stressvrij bent doordat je het weekend al op kan bouwen voor de fair, goed geregeld. Fijn weekend allemaal!
Bij mij is donderdag de ongi doorgebroken, ik start morgen dus weer met spuiten. Volgende week donderdag eerste FM
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: Tweede ICSI, voor derde kindje, in het OLVG/AMC Willeke86: Tweede IVF, voor eerste kindje, DD Dreamer29: 1e cryo-tp na 1e icsi, voor eerste kindje Julia1984: 4e IVF, 1e kindje, DD mz25: 1e IVF, 1e kindje, UMC Radboud Youtan: 1e icsi, voor 2e kindje (3e zwangerschap) WANNEER STARTEN Kaaat: pil 15-11, deca 22-11 Willeke86: Gestart op 8-11 Julia1984: 16/11 scratching - 19/11 start mz25: Starten bij menstruatie, ergens volgende week Youtan: 31/10 start deca ECHO/ FM AFSPRAKEN Willeke86: 17-11 derde FM Youtan: 13/11 4e echo cd 14 Julia1984: 26/11 1e FM Kaaat: 30-11 bloedprikken adhd start gonal bepalen PUNCTIE Youtan: 16/11 Terugplaatsing / IUI Dreamer29: 16 nov cryo-tp TESTEN Dreamer29: 26 nov ZWANGER NIET ZWANGER
Spannend Julia! Ik probeer even bij te lezen zover het me lukt! Ik begin komende maand weer bij nieuwe cyclus
Dreamer. Nee rooibos is niet zo zeer goed hoor, ik vind het gewoon lekker Het is thee zonder theine. (Caffeine). Framboosbladthee schijnt goed te zijn ergens voor, maar ik heb dat nog nooit op. Fijn Julia. Ook lekker beginnen!
Ah, gelukkig maar... Ik hou namelijk niet van rooibosthee is theïne nou echt heel verkeerd? Ik hou daar geen rekening mee eigenlijk bij mijn theekeuze. Ik dacht dat cafeïne in koffie het 'ergste' was. Fijn dat je weer mag beginnen Julia!
Verstandelijk denk ik ook dat het allemaal wel meevalt... Maar ik ben een beetje goedgelovig/bijgelovig en wil elk risico uit de weg gaan. Onzin natuurlijk, weet ik ook wel 😄
Unicorn, Nadin en MZ welkom hier! Ik heb gehoord dat je na TP geen groene thee mag ivm innesteling. Wel rooiboos en idd ook frombozenbladthee. Koffie zoveel mogelijk beperken max 2 p dag. Of het allemaal waar is weet ik ook niet, maar ik hou me eraan haha! Heb ik net alles bijgelezen en ben ik weer kwijt waar ik op wilde reageren Ben af en toe net een zeef.
Nou gisteren zo'n beetje ongi begonnen maar nog niet zoals normaal. Komt denk ik door de Provera. Het is echt veel lichter. Ik gisteren ziekenhuis bellen van ongi is doorgebroken maar is nog niet echt helderrood en anders als anders. Mocht pas beginnen als het net zoals anders was. Gewacht tot vandaag maar het blijft hetzelfde. Zou ik dan toch gewoon vanavond moeten starten met de Gonal? Dat moet namelijk eigenlijk op dag 1. Ze zijn pas maandag weer bereikbaar. Wel morgen voor spoed maar dat is het ook niet echt. Weet het echt ff niet😓.
Mz25 ik mocht pas starten bij helder rood bloed. Ongeacht of het veel of weinig is. Heb je hier wat aan?