Hoeveel groeien eitjes nog door?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hvdsande, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Hallo,

A.s woensdag heb ik mijn punctie voor IVF. Vandaag een echo gehad. Ik heb er 1 van 14 mm en de ander van 15 mm. Voor de rest zitten er nog 29 follikels van ongeveer 12 mm. Vanavond moet ik nog een keer gonal f 187,5 spuiten en dan morgenavond om 23:00 de ovitrelle. Ik heb een ander stimulatie schema waardoor de artsen zeggen dat ze niet zo groot hoeven te worden. Maar ik ben bang dat alleen maar die van 14 en 15 mee doen en de rest niet groot genoeg zal zijn...
    Iemand ervaring??

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Eitjes groeien 2 mm per dag. Vanavond stimuleer je dus nog en daarna ook nog de Ovitrelle dus om eisprong te krijgen. Als ze dan nog 6 mm groeien zouden ze wel groot genoeg zijn lijkt me. Maar ik weet niet zeker of ze na Ovitrelle nog groeien. Maar 29 vind ik echt bizar veel. Krijg je dan geen overstimulatie? Eigenlijk kun je deze vraag het beste aan je artsen voorleggen denk ik.

3. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    29 wauw, je gaat geheid overatimatie oplopen. Ik had er 26 en ben er nog steeds doodziek van. Ben zelfs met spoed geopereerd. Enige pluspunt is dat ik zwanger ben.

4. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    WoW ik had er vrijdag 13 van 12mm en 23 kleintjes. De gyn zei dat ik door moest spuiten tot morgen. Maar ze hoopte wel dat die kleintjes niet gaan groeien om overstimulatie te voorkomen.... Maar als jij al 26 van dat formaat heb...

5. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Ja schijnbaar dus niet omdat ik een ander schema heb gevolgd met clomid en gonal f. Het idee hier achter zou zijn dat er meerdere kleinere eitjes waren maar die zouden dan van betere kwaliteit zijn. Ze heeft overstimulatie niet genoemd. Ik neem aan dat ze dat zou hebben gedaan als het zo zou zijn. Daarbij heb ik pcos. En dan in een erge vorm dus ik heb van mezelf al heel veel eitjes.

6. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er 26 waarvan er 23 bevrucht waren

Deel Deze Pagina