@Vlindertje0102 thnx meis! Ooh 9.00 uur is inderdaad op tijd! Moet je ver reizen voor het ziekenhuis? Ik hoop niet dat je dan midden in de ochtendspits terecht komt..
Ik hoop voor jullie dat het meevalt allemaal en dat de pijn goed te doen is! Ik snap niet dat het altijd zo vroeg moet bij ons is het waarschijnlijk rond een uur of 8 de punctie en dan snel naar ander ziekenhuis om daar alles in te leveren en bijdrage van man te doen. Hoop gedoe op de vroege ochtend lijkt mij. Hoe zijn je dagen na de punctie? Heb je er veel last van? Sorry als ik teveel vragen stel hoor! Als je er zat van wordt moet je het gewoon aangeven
@Vlindertje0102: wel lekker snel! En hopen op een verse tp! @Dalysa: die punctie zie ik ook het meest tegenop.
Zo, cd11 en follikel van 21.5 mm! Zo groot heb ik ze nog niet eerder gehad op dag 11. Misschien morgen al IUI. Moet nu bloedprikken om te kijken of er al een lh piek is. Hoor het vanmiddag...
Haha maakt niet uit hoor. Ik hoef pas vrijdag weer te werken, maar met onze kleine man zal het wel wat minder rustig aan doen zijn dan normaal. Je hebt voornamelijk een beurs gevoel in je buik erna net alsof je ongesteld moet worden maar dan wat heftiger. Het advies is dan ook echt rustig aan doen na de punctie
IVF/ICSI november & december 2018 JosjeM: 26 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Jess89: 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Vlindertje0102: 33 jaar - 2de kindje - ICSI liefde2: 30 jaar- 2e kindje - ICSI Chitje: 38 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI SD90: 28 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Natalie83: 35 jaar - 1e kindje - IUI Mauzy82: 36 jaar - 1e kindje - IUI Elisss123: 23 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Theekopje1987: 31 jaar - 2e kindje - ICSI Dalysa: 31 jaar - 2de kindje - IVF Afspraken 12 november prikinstructie, Liefde2 12 november 1e echo voor punctie, Dalysa 13 november vervolggesprek, Jess89 14 november intakegesprek, Elisss123 14 november punctie Vlindertje0102 15 november start decapeptyl, Liefde2 20 november vervolggesprek, JosjeM 22 november eerste echo, Samirsvrouwtje 20 november intakegesprek, Chitje 28 november vervolggesprek, Elisss123 15 januari intakegesprek, Mauzy82 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Samirsvrouwtje: 28 jaar - 2e kindje - IVF Geslacht: jongen / meisje / verrassing
Dat je die niet al standaard in huis hebt! Haha. Ik kan bijna een winkel beginnen met mijn voorraad aan zwangerschapstesten
Ja zo zit ik hier de post in de deur te kijken netjes gezorgd voor geconcentreerde urine. Vanaf 11u niets meer gedronken wel 2x geplast. Dus nog f geduld. Hhahahaha ja nee ik haal ze altijd laatste wachtweek. Alleen nu was op is op uitverkocht en moest ik ze bestellen. Dus ik wacht wacht wacht haha
Ja vooral omdat ik gewoonweg ongesteldheids klachten heb. Maar been pijn aan 1 kant. Rommeldende darmen en tandvlees kapot/geirriteerd. Lage rugpijn. Majah test zal t uitwijzen wat het nu weer is. Al word ik altijd ongesteld op 16 dpo als t niet raak is. Dat maakt het nu zo spannend blegh
@Mauzy82: spannend! Hoeveel dpo ben je nu? Morgen al IUI! Geen ovitrelle, want m'n eigen LH piek is al begonnen...