@Chitje ik begrijp je gevoel zo. Na de 4e mislukte poging had ik er ook echt geen vertrouwen meer in.. 'Gelukkig' heb je al een datum om naar uit te kijken. Weet jij of je direct kan starten met IVF of is er daarna ook nog een wachttijd?
IVF/ICSI November & December 2018 JosjeM: 26 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: IVF/ICSI Afspraak: 1 november intakegesprek & 20 november vervolggesprek Jess89: 29 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: IVF/ICSI Afspraak: 30 oktober intakegesprek & 13 november vervolggesprek Vlindertje0102: 33 jaar, 2de kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: ICSI Afspraak: wachten op prikinstructie Samirsvrouwtje: 28 jaar, 2de kindje Behandelend ziekenhuis: Diakonessenhuis Behandeling: IVF Afspraak: 19-10-2018, echo om baarmoederslijmvlies op te meten. liefde 2: 30 jaar, 2e kindje Behandelend ziekenhuis: ETZ Behandeling: ICSI Afspraak: 07-11-2018, intakegesprek ICSI Chitje: 38 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: Reinier de Graaf Behandeling: IVF/ICSI (met donorzaad) Afspraak: 28 november intake IVF
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Dit mocht ik dan laten weten zodat ik al aan de pil kan. Krijg vandaag recept toegestuurd via de apotheek en mag dan ook starten. Daarna kreeg ik telefoon van de apotheek dat ze mij de medicijnen willen leveren dus die komen volgende week. En wordt vandaag ingepland voor de prikinstructie als het goed is. Haha vanalles in 1 keer eindelijk actie
@Vlindertje0102 wat spannend! Het balletje gaat weer rollen! Op welke dag van je menstruatie moet je weer beginnen met de pil? Gewoon de eerste dag?
Ja vandaag dus blijkbaar al. Zal er wel mee te maken dat je dan bij de volgende menstruatie meteen kan starten met spuiten dan ligt je cyclus al plat
IVF/ICSI November & December 2018 JosjeM: 26 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: IVF/ICSI Afspraak: 1 november intakegesprek & 20 november vervolggesprek Jess89: 29 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: IVF/ICSI Afspraak: 30 oktober intakegesprek & 13 november vervolggesprek Vlindertje0102: 33 jaar, 2de kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: ICSI Afspraak: 25 Oktober Samirsvrouwtje: 28 jaar, 2de kindje Behandelend ziekenhuis: Diakonessenhuis Behandeling: IVF Afspraak: 19-10-2018, echo om baarmoederslijmvlies op te meten. liefde 2: 30 jaar, 2e kindje Behandelend ziekenhuis: ETZ Behandeling: ICSI Afspraak: 07-11-2018, intakegesprek ICSI Chitje: 38 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: Reinier de Graaf Behandeling: IVF/ICSI (met donorzaad) Afspraak: 28 november intake IVF
Dank je! Ja dat hoop ik ook heel erg, maar vrees echt dat dat niet gaat gebeuren. Dat is een gevoel, verder niet ergens op gebaseerd. Heb je soms zo... De eerste poging had ik echt goede hoop, de 4e ook. Maar tot nu toe 0 zwangerschappen en wel veel stress en gedoe. Deze maand een bacteriële huidinfectie (op beide benen en onder m'n oksel hele grote en pijnlijke plekken) waar de huisarts niks aan wil doen, dus heb het voor deze maand eigenlijk al opgegeven.
Mag ik ook meeschrijven hier? Na een slechte reactie op clomid en serieuze overstimulatie (15 eicellen...) met 75IU menopur voor IUI, wil de arts overstappen op IVF. Morgen intake en waarschijnlijk de volgende cyclus, binnen een 2-3tal weken starten.
IVF/ICSI November & December 2018 JosjeM: 26 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: IVF/ICSI Afspraak: 1 november intakegesprek & 20 november vervolggesprek Jess89: 29 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: IVF/ICSI Afspraak: 30 oktober intakegesprek & 13 november vervolggesprek Vlindertje0102: 33 jaar, 2de kindje Behandelend ziekenhuis: RadboudUMC Behandeling: ICSI Afspraak: 25 Oktober Samirsvrouwtje: 28 jaar, 2de kindje Behandelend ziekenhuis: Diakonessenhuis Behandeling: IVF Afspraak: 19-10-2018, echo om baarmoederslijmvlies op te meten. liefde 2: 30 jaar, 2e kindje Behandelend ziekenhuis: ETZ Behandeling: ICSI Afspraak: 07-11-2018, intakegesprek ICSI Chitje: 38 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: Reinier de Graaf Behandeling: IVF/ICSI (met donorzaad) Afspraak: 28 november intake IVF SD90: 28 jaar, 1e kindje Behandelend ziekenhuis: UZ Gent Behandeling: IVF Afspraak: 18 oktober intake
Dankjewel! Heel spannend idd, vooral omdat ik er vanuit ging dat we nog wel enkele rondes IUI te gaan hadden, maar nu is het plan dus volledig omgegooid.
@SD90 : welkom! Wat is de reden dat je IUI kreeg? Overstimulatie lijkt me ook niet echt fijn en dan zoveel eitjes. Je hoort wel eens 4-5, maar 15? Grote omschakeling wel, maar aan de andere kant heb je ook weinig tijd om je er nu druk over te maken.