Start IVF/ICSI november/december 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door JosjeM, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Nee dit horen we vrijdag pas

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Wat super dat het goed is gegaan en wat een mooi aantal! Hoop dat ik vrijdag je goede voorbeeld mag volgen! Hoor je morgen hoeveel er bevrucht zijn?

Vlindertje0102 vindt dit leuk.
  3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    IVF/ICSI november & december 2018

JosjeM: 26 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI
    Jess89: 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI
    Vlindertje0102: 33 jaar - 2de kindje - ICSI
    liefde2: 30 jaar- 2e kindje - ICSI

Chitje: 38 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI
    SD90: 28 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI
    Natalie83: 35 jaar - 1e kindje - IUI
    Mauzy82: 36 jaar - 1e kindje - IUI
    Theekopje1987: 31 jaar - 2e kindje - ICSI
    Dalysa: 31 jaar - 2de kindje - IVF
    Jessie123: 28 jaar - 2e kindje - ICSI

Afspraken
    12 november prikinstructie, Liefde2
    13 november vervolggesprek, Jess89
    14 november punctie Vlindertje0102
    15 november start decapeptyl, Liefde2
    16 november punctie Dalysa
    20 november
    vervolggesprek, JosjeM
    20 november intakegesprek, Chitje
    22 november
    eerste echo, Samirsvrouwtje
    28 november vervolggesprek, Elisss123
    15 januari intakegesprek, Mauzy82

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Zwanger!
    Samirsvrouwtje: 28 jaar - 2e kindje - IVF
    Geslacht:
    jongen / meisje / verrassing

4. Ellisss123

Ellisss123 Niet meer actief

Ik ben zeker nog lid hoor! ;)En lees al jullie verhalen nog bijna dagelijks mee.. Heb alleen zelf zo weinig tijd om op iedereen te reageren omdat er zoveel verschillende verhalen zijn het zo snel achter elkaar gaat... plus dat ik druk ben op het werk en thuis.. maar als ik niet meer in de lijst 'mag' als ik niet zoveel meepraat dan lees ik wel alleen mee. :thumup:

5. Ellisss123

Ellisss123 Niet meer actief

6. Vlindertje0102

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Ik hoop het voor je.
    Nee wij horen dit vrijdag

7. Haagse1987

Haagse1987 Nieuw lid

14 nov 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hai dames,

Ik ben nieuw hier kwam hier per toeval en vind het wel fijn om er met lotgenoten over te praten. ben 3 jaar geleden begonnen in de mm. Eerst baarmoederhalskk toen andere dingen die naar boven kwamen. Uiteindelijk een laparoscopie gehad om te kijken waarom ik niet meer zwanger kon worden heb een gezonde zoon van 14 dus was best een shock.. eileiders verkleefd. Zaad van manlief prima 17.5 mlj zwemmers. Dus mocht eindelijk mijn punctie doen vrijdag.. me heel erg meegevallen, 11 eitjes waarvan 6 bevrucht en gedeeld dus maandag tp gehad en 5 in de vriezer. Alleen heb af en toe nu zeurderige steekjes en ben echt bang om mijn menstruatie tegen het lijf te lopen. En ik zit nog tot 26 nov in de ww tot de bloedafname. Zijn er dames die wel zwanger zijn geraakt ondanks krampjes..

Groetjes Haagse

8. Vlindertje0102

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Van mij mag je zeker op de lijst blijven hoor

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Ohhhh dubbel L! OEPS. :eek::oops:
    Ik kon je namelijk ook niet taggen haha.

En natuurlijk mag je nog wel in de lijst!

10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Vlindertje0102 : wauw das een mooie score zeg ! Nu nog wachten tot vrijdag dus wat bevrucht is ? Spannend zeg...

11. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Wauw, wat een geweldig resultaat! :D
    Viel de punctie mee? wanneer hoor je meer?

Voor nu bijkomen en goed uitrusten!

12. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Ik doe het ook in natuurlijke cyclus, maar ik moet alsnog otrivelle zetten.
    In september hebben ze mijn eisprong gemist en ondanks positieve ovulatietest dag ervoor en goed baarmoederslijmvlies, mocht ik geen terugplaatsing :(

Ik heb alleen een terugplaatsing na punctie gehad vorig jaar mei, hebben we erg veel geluk mee gehad.
    Jij draait al iets langer mee zie ik.. :$ Hoeveel cryo's heb je nog?

13. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    @Vlindertje0102 wat zijn de mogelijkheden qua pijnstilling eigenlijk bij het Radboud voor de punctie? Ook een roesje of iets dergelijks?

14. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    @Jessie123 en @xBambi bij welk ziekenhuis zijn jullie eigenlijk onder behandeling?

15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Hallo Allemaal,

Nieuw hier maar zit ook in de wachtweken. 8 Nov. terugplaatsing gehad van 3 dagen embryo 8 cellig. En ben deze keer heel onzeker over hoe ik me voel.

Heel kort ons verhaal:
    Maart 2013 spiraal verwijderd. (31 jaar)
    1.5 jaar zelf geprobeerd geen resultaat.
    Doorverwezen naar ZH. Verminderd kwaliteit bij mijn vriend. Na een lange buikpijn geschiedenis en eerste diagnose PDS eindelijk bevestiging Endometriose, daarnaast hebben wij allebei ADHD.

Inmiddels 6x IUI zonder resultaat. Waarvan 1 met medicijnen om evt. kansen te vergroten (Geen reactie mooie cyclus van mezelf).
    Nov.2016 Endometriose operatie.
    Hierna natuurlijk zwanger (mk 6 wk, curretage bij 8 wk.
    Hierna nog 3 IUI gehad geen resultaat.
    1ste IVF begin 2018. 10 blaasjes. Afgeblazen omdat mijn eisprong begon, paar uur voor de punctie. Heftige pijn gehad en geen poging.
    Jun/Jul 2018 IVF 1b, 4 eitjes 2 bevrucht. 1 niet goed genoeg. 1 TP, week na TP in ZH beland met een niersteen uiteindelijk een (mk 6 wk.)
    3 x IUI geen resultaat.
    Okt/ Nov. IVF 2, 12 eicellen, helft niet rijp. 2 bevruchtingen. 1 horen we nog of deze ingevroren kan worden en 1 TP 8 Nov.

Wat een verhaal . Als je het zo typt denk je jeetje.. maar zit je er zelf in dan valt het voor je gevoel toch mee.

Anyway, morgen een week geleden en voel echt zoveel. Maar heb geen kracht meer om te stressen.

Sorry meiden moest even mijn verhaal kwijt. Is de eerste keer in bijna 6 jaar dat ik het deel.

16. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    @Asil Welkom. En inderdaad zeg, wat een verhaal! Hier mag je je ei gewoon kwijt hoor, iedereen zit helaas in hetzelfde schuitje.

Wat vreselijk lijkt het mij dat je je eerste IVF poging hebt moeten afblazen omdat je eisprong al begon. Ik dacht altijd dat je medicatie kreeg om deze tegen te houden?
    Bij welk ziekenhuis ben je onder behandeling als ik vragen mag?

Wat verdrietig om te lezen dat je een miskraam hebt gehad..

Ik hoop dat je gauw een plakker hebt en blijvend zwanger mag zijn.

17. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw

Jemig wat een traject. Ik hoop heel erg voor je dat je een plakker hebt deze ronde! En voel je welkom om mee te schrijven, het helpt is mijn ervaring. Hoewel het soms heel eenzaam blijft is het fijn om te delen. Dat maakt het wel wat draaglijker allemaal. 6 jaar is niet niks!

18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    @Chitje hoe laat heb jij eigenlijk je IUI. Of heb je die al achter de rug?

19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    @JosjeM Dank voor je reactie.

Dat klopt ook, je krijgt ook medicatie, ik had Decapeptyl. Maar mijn lichaam beslist ondanks Decapeptyl en Ovitrelle of Pregnyl op welk willekeurig moment een eisprong te hebben.

Daarom is deze cyclus mijn tijd van Ovitrelle naar punctie verkort naar 34/36 uur om dit te voorkomen. Schijnt zelden voor te komen maar daar hangt alles bij mij al vanaf :)

Net als bij de punctie een bloedvat raken, schijn enorm gebloed te hebben volgens mijn vriend en moest bloed prikken om te zien of ik niet te veel was verloren. Of een week na mijn 1ste TP in het ZH te belanden met een niersteen. 5 uur lang over de grond gekropen van de pijn zonder pijnmedicatie omdat ze het vruchtje niet wilde beschadigen, heeft niks geholpen maar toch.

Maar voel me niet zielig ofzo hoor, shit happens :)

Ik loop bij het St. Fransicus Rotterdam / Eramus (EMC)

Wat betreft de plakker, daar ben ik nu zo ongelofelijk onzeker over. Heb nu 2 mk's gehad en ben oprecht bang voor een 3de.

Heb nog geen tijd gehad de afgelopen 30 pagina's te lezen dus ben nog niet op de hoogte.

20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    @Asil neem de tijd om alles door te lezen. En ook dat is niet verplicht hoor, je mag gewoon aanhaken hier! :)

Ik kan me voorstellen dat een derde miskraam een enorm grote angst voor je moet zijn, als ik in jouw schoenen zou staan had ik hetzelfde gehad.

Ben je wel tevreden over je ziekenhuis?

Deel Deze Pagina