Start IVF/ICSI november/december 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door JosjeM, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    @Dalysa dat lijkt me een mooie score!

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nog altijd dat zwarte "vocht" ding in eileider. Wel iets kleiner.
    Ronde gestaakt tot maandag ivm 2 cyste :(mogen die niet weg zijn maandag is poging voorbij.

3. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    @Dalysa mooie score! En fijn dat de punctie nu voorbij is. Goed voor jezelf zorgen!

4. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ah kut, wat een rot nieuws zeg :(. Ga je met alleen vocht wel een poging proberen of dat eerst weg laten halen?. Hopelijk zijn maandag de cyste weg.

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Dalysa : wauw netjes hoor mooi aantal. En nu duimen voor goede bevruchting en.

@Vlindertje0102 : duim voor je op heel goed nieuws !

@honkeytonk : nou ze kunnen geen vocht in bm zien/vinden dus als ik mag starten zal ik zeker de poging doen. Ze geven me geen garantie dat er geen vocht terug loopt wat ze met blote oog niet kunnen zien. Ik weet wel dat voordat ivf start eierstok eruit moet als die niet snel weg is. Hij leek nu wel kleiner te zijn geworden. Maar wil dit maandag bespreken hoe eerlijk de kans bij iui dan is.

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Oh wat balen zeg :( ik ga heel hard duimen dat de cystes maandag verdwenen zijn..

Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ik loop bij het SFG/ Erasmus, dan word je door SFG gebeld dat je een terugplaatsing heb en pas op het moment van de TP hoor je hoeveel er rijp zijn, bevrucht en of je cryo overhoud.

Ik ga pas de 22ste testen en de Pregnyl is er allang al uit die heb ik 3 Nov moeten zetten.
    Heb nu heftige hoofdpijn al voor de 3de dag en ongi kramp en zachte volle borsten, heb het de ene keer heet andere keer koud. Blijf hopen :)

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dank je wel !

Weet je ben heel hard aan het denken of deze ronde te staken (zelf) en ze eerst laten uitzoeken wat dat zwart vocht zakje in de eileider doet en of op te lossen. De cystes maak ik me niet zo zorgen om. Tis pas dag 2ongi dus die kunnen weg zijn maandag. Maar dat vocht dingetje niet. Na mijn mening en correct me if i'm wrong... als bij ivf word gezegd dat moet weg want kan vocht lekker en innesteling verstoren. Dan is dat bij iui toch ook zo? En dan heb ik toch geen eerlijke kans of zie ik dat nu verkeerd? Voei me zo kut omdat ik t idee krijg dat er gekloot word.

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het inderdaad niet onverstandig is om dat uit te laten zoeken. Het is ook vreemd dat je met dit vochtzakje wel IUI mag doen, maar geen IVF.. Maar goed, ze willen misschien bij de IVF de kans zo groot mogelijk maken, want het is een langer en intensiever traject, tevens ook kostbaarder.. Geen idee hoor, ik roep maar wat er in mij op komt.
    Wellicht even met je gynaecoloog om tafel om het een en ander helder te krijgen?

10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ter mededeling van de 2 na bevruchting waarvan 1 TP (5 nov) kon de ander niet ingevroren worden :cry:

Alle hoop gevestigd op deze...

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nee precies wat je zegt. Bij IVF willen ze kansen vergroten en moet tie gewoon weg. Gezien mijn geschiedenis zag zij geen reden om te denken dat dit in de weg zit bij iui o_O ik zelf vermoed van wel. Maar ben geen dokter. Heb nu al hoofdpijn van het piekeren en vragen op aan t schrijven, om mee te nemen naar de echo maandag. Maar ben wel heel realistisch ik wil elke kans zo eerlijk mogelijk benutten anders heeft het voor mijn gevoel geen nut. En voelt oneerlijk. Zo van och tis nog maar 1 iui dus wat maakt dat uit. Zo voelt het aan. Maar voor mij dus niet. En zeker psychisch niet. Maar dank je wel voor je inbreng ik neem dat mee maandag :)

12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ohhh Wat sneu zeg ! Bah :$
    Mijn duimen draaien overuren dat deze tp raak zal zijn.

Asil vindt dit leuk.
  13. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    @Mauzy82 zou zeker over dat vocht overleggen. Ik heb altijd begrepen dat dat een innesteling in de weg kan zitten. Misschien vinden ze dat met iui een risico om te nemen maar met IVF niet vanwege de impact van de behandeling?

@Asil ahh wat ontzettend jammer dat hij niet ingevroren is kunnen worden. Nu alle hoop op deze in je buik! Ik hoop met je mee!

@Vlindertje0102 al wat gehoord?

Asil vindt dit leuk.
  14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Lees je verhaal mee maar snap ook niks over dat vocht zakje en wel IUI maar geen Ivf. Zou je graag zinnig advies willen geven maar die heb ik helaas niet.

15. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig om te lezen:( Ik duim dat deze raak gaat zijn hoor! Mocht het deze keer niet raak zijn, is er dan een optie om de derde poging over te stappen op ICSI? Misschien meer kans op een bevruchting omdat dan een zaadcel rechtstreeks in de eicel geïnjecteerd wordt.

Edit: Wat ik bedoel is misschien dat er aan het einde van de rit dan meer overblijft.

16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Even serieus en gericht aan alle dames hier, wat zijn jullie toch ontzettend lief en meelevend.

In die 6 jaar had ik dit veel eerder moeten doen maar misschien had ik dan niet op dit forum gezeten met jullie lieverds.

Bij deze al oprecht mijn dank aan jullie allen en mogen wij allemaal straks geluk (voor sommige weer;)) mee maken.

Counting my blessings and yours!!

liefde2, honkeytonk, Mauzy82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    LIEF! ♡♡♡

Asil vindt dit leuk.
  18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Daar ga ik zeker op aan sturen maar gast niet gebeuren want moet mezelf gewoon overtuigen dat het gelukt is. Misschien is de klap straks harder maar ik incasseer hem wel.

19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Tot die tijd gaan wij allemaal gewoon voor je duimen dat de kleine emmy blijft plakken en je de 22e een mooie test in handen hebt. En zo niet, dan zijn wij ook hier voor je!

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Thanx :)

Deel Deze Pagina