Start IVF/ICSI november/december 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door JosjeM, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik blijf voor je duimen. Het is toch apart dat je alleen even bloedverlies hebt wat opeens weer ophoud?
     
  2. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    schijnbaar, nu helemaal niks meer, ook niet als ik van binnen voel, niks aan mijn vinger.
    Baarmoeder mond vannacht midden, hard en dicht, vanochtend beneden zacht en een stukje open en nu helemaal opgetrokken hard en dicht... Zeg het maar..

    En lief van jullie allemaal.

    En iedereen vandaag succes he, toi toi toi.
     
  3. liefde2

    liefde2 Actief lid

    14 okt 2018
    163
    73
    28
    Vrouw
    @Asil, hopelijk donderdag toch een positieve test, wat een hel dagen zo en wat duurt donderdag dan nog lang :(

    Voor de rest succes vandaag!
     
    Asil vindt dit leuk.
  4. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Asil: ik duim nog even heel hard voor je!

    @Dalysa: spannend! Heel erg hopen op een plakker!

    @xBambi: spannend!!

    @Vlindertje0102: gaat alles nog goed?

    @Mauzy82: wat houdt een ronde overslaan in voor jou? Is het niet zo dat je op elk moment opnieuw kunt beginnen? Had de gyn een beetje antwoord op je vragen?

    Morgen intake. Heb er wel een beetje buikpijn van en concentratie-issues. Echt zinnige dingen doen is lastig vandaag...:(
     
  5. liefde2

    liefde2 Actief lid

    14 okt 2018
    163
    73
    28
    Vrouw
    @Chitje is je intake in hetzelfde ziekenhuis als waar je al langer loopt? Was bij ons wel, dus was meer uitleg. Geen onderzoek meer gehad oid. Hopelijk mag je snel beginnen. Ik vond het ook wel heel spannend toen.

    Ik gisteren de laatste pil op. Nu wachten op mijn menstruatie en op dag 2 met gonal f starten
     
  6. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Ja dat is in hetzelfde ziekenhuis. Ik hoef ook geen extra onderzoeken meer, is allemaal al gedaan. Dus in principe zou ik meteen door moeten kunnen. Wachttijd is er ook niet meer echt als je eenmaal in het traject zit. En dezelfde afdeling als die ook de IUI's doen, dus allemaal bekende gezichten in principe. Maar toch, het is wel ff wat anders dan een IUI in natuurlijke cyclus...

    Spannend voor jou ook! Hopelijk komt je ongi snel. Meestal wel toch? Ik weet het eerlijk gezegd echt niet meer, zo lang geleden dat ik de pil gebruikt heb...
     
  7. liefde2

    liefde2 Actief lid

    14 okt 2018
    163
    73
    28
    Vrouw
    Ik geloof wel dat het heel anders is, al kan ik er niet over meepraten. Geen iui gehad. Nu 2 mnd pil geslikt, vorige maand 5 dgn later ongesteld. Dus we gaan het zien vrijdag.
     
  8. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Arts was ruim 45 min te laat en op valreep gezien door andere.

    Opeens weer een blaasje zichtbaar van gemiddeld 14 mm links,daar zat vrijdag niets volgens de andere arts. Rechts 1 cyste weg 2 aanwezig.

    Kom net thuis en in de mail staat dat we toch mogen starten met de menopur. Ik voel me zo raar, gekwetst boos en verdrietig. Wat een puinzooi. Ik heb de arts dus niet gesproken die liep 45 min uit en ik moest weg ivm werken. Dus gauw gezien door een andere. Die weer andere dingen ziet en meet. Echt mn bloed kookt. Wij gaan morgen bellen en eisen opheldering en anders ga ik naar een ander zh. Die gaan we ook bellen morgen voor een afspraak alvast.
    Word vervolgd dus....
     
  9. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ik moest ook
    Jeetje meid wat een gepruts zo :( goed hoor om morgen even te bellen. Je wilt gewoon goed gehoord worden en dit is niet de manier :(. Bah!
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Inderdaad de mail staat mag starten met gonalF. Ik spuit menopur !!! Vertrouw het echt niet hor bah !
     
  11. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Oh wat shit die onzekerheid! Morgenochtend meteen even bellen?
     
  12. liefde2

    liefde2 Actief lid

    14 okt 2018
    163
    73
    28
    Vrouw
    Wat vervelend ik zou ook zeker morgen bellen en verhaal halen
     
  13. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Jeetje in welk ziekenhuis lopen jullie? Het traject is al zwaar genoeg zonder dit soort dingen!
     
  14. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Bij ons goed nieuws, van de 5 bevruchtingen zijn ze allemaal door gedeeld. 4 goede kwaliteit en 1 slecht. 1 8cellige is teruggeplaatst en de overige 4 zijn ingevroren. Nu afwachten!
     
    Asil, honkeytonk, Vlindertje0102 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja wij gaan morgenvroeg ook even bellen hoor want dit kan niet zo. Dit voelt echt als experiment. Ik weet nu nog net zoveel als afgelopen vrijdag. Behalve dan dat ik starten mag met spuiten. Nou heb ik toch maar gedaan en morgen zullen we bellen of we van de week nog echo/afspraak bij hem kunnen krijgen. @Chitje ja klopt hoor ik kan zo weer opnieuw beginnen met cyclus want zonder hormonen heb ik gene. Maar schijnbaar zijn ze daar niet van op de hoogte allemaal want vandaag werd gezegd dan kun je klussen in eigen cyclus! Och g*dver.... welke cyclus? ???? Dus echt Hey ben helemaal van de wap af.
     
  16. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Mumc.
     
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Super nieuws hey wauw dan nu lekker broeden :):thumup:
     
  18. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Verschrikkelijk dat ze niet eens de tijd namen om je dossier even door te nemen! Ik zou echt alles even opschrijven en morgen bellen voor een afspraak hierover.
     
  19. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Jaaa ik heb geen idee hoe dat moet, dat broeden :roflmao: durf amper te bewegen.
     
    Asil, Chitje, Vlindertje0102 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Haha elke avond tegen praten doe ik ook :roflmao:
     
    Asil en Dalysa vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina