Start IVF/ICSI november/december 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door JosjeM, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik hoop het ook niet! Zit nu 12 dagen na pregnyl en heb al 2 dagen een witte test (testen, ben testverslaafd dus doe er ongeveer 3 verschillende per dag :oops:, ik weet het, ik ben erg)

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    @Mauzy82 ik zie dat jij 4 eitjes hebt groeien! Spannend met iui! Doen ze bij jou wel iui als er 4 zijn?

3. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Hoi dames.
    Ik ga me even afmelden voor komende week. Meld me weer na zondag.
    Iedereen die nog afspraken heeft staan deze week succes

4. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Veel sterkte. Ik weet dat je in een heftig traject zit en wat het met je doet. Ik hoop dat alles goed met je gaat!

5. liefde2

liefde2 Actief lid

14 okt 2018
    163
    73
    28
    Vrouw
    Dankjewel en heel veel sterkte deze week

6. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Spannend hoor! Ik lijk ook wat te zien op de linkertest. Wel alleen zelfde merk en tijdstip vergelijken hè!

7. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Sterkte met wachten!

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nee bij 3 word er al gestopt. Dus hoop dat er maar 1 of 2 dominant worden.

Veel sterkte deze week! En dank je wel.

9. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @Vlindertje0102: sterkte met wachten!

@Mauzy82: spannend! Dikke kans dat er nog afvallen natuurlijk... Is dit je laatste kans voor IVF?

Hier temperatuurdaling begonnen, dus waarschijnlijk IUI 6 ook geen succes:cry::cry::cry:. Verwacht morgen ongi, dan vrijdag uitgangsecho en als er genoeg eitjes klaarliggen dan ook starten met stimuleren. Pff, gaat ineens heel snel...

10. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Ik zie wel een soort vlek. Hoop voor je dat het een duidelijk streepje wordt de komende dagen! Ik duim voor je!

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Chitje : ja daar gaan we wel vanuit dat er afvallen idd. Denk dat ze nu met evt 3 niet zo moeilijk gaan doen. Gezien de status van iui. Maar goed kan ook zijn dat ze protocol blijven volgen.

Wat shit van je temp :( dus nu een temp dip houd in dat je ongi eraan komt?
    Ja dan stapt icsi nu wrl een snel en dicht voor de deur he... bohhh moet toch ook wel killing zijn ergens.

12. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    2-3 zou mooi zijn inderdaad.

Ja, na je eisprong blijft je temperatuur hoog door de progesteronproductie van het gele s lichaam. Als het gele lichaam afsterft daalt je progesteron en dus ook je temperatuur. Dat is geen goed nieuws op 13 dpo:cry:.

13. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Oow nee :( dus eigenlijk genomen hoef je dan ook niet meer te testen als ik het dan goed begrijp? Wel heel erg shit hoor en dan al meteen de ICSI er achteraan zonder rust eigenlijk. Dat maakt toch wel heel spannende de komende tijd.

Denk niet dat ze 3 goed keuren hoor zijn ze heel stellig in, maar wellicht als ik praat als brugman dat ze niet zo moeilijk doen. Maar is de laatste IUI. 7 december heb ik afspraak met arts gyn en krijg dan ook de verwijzing voor de anesthesie voor de kijk operatie aan de eileider trouwens... ws moet die er dan uit, maar die kant kan wel eitjes blijven produceren voor de ivf.

14. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    In het grote topic van zwangerschaptesten staat een betere foto van de test van gister :) heb nog niet getest, in de ochtend zijn mn testjes meestal niet zo goed als in de middag. Lief dat je voor mij duimt!

15. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Oh nee! Kan het niet iets anders betekenen? Misschien door innesteling ofzo? Ik blijf voor je duimen!

16. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik hoop dat je alsnog door mag gaan indien het er drie zijn. De kans dat ze alle drie doorzetten is niet mega groot zou je denken maar geeft jou wel meer kans dat de iui slaagt.
    Ik hoop voor je dat de operatie uiteindelijk niet nodig zal zijn!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

IVF/ICSI november & december 2018

JosjeM: 26 jaar - 1e kindje - ICSI
    Jess89: 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI
    Vlindertje0102: 33 jaar - 2de kindje - ICSI
    liefde2: 30 jaar- 2e kindje - ICSI

Chitje: 38 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI
    SD90: 28 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI
    Natalie83: 35 jaar - 1e kindje - IUI
    Mauzy82: 36 jaar - 1e kindje - IUI
    Theekopje1987: 31 jaar - 2e kindje - ICSI
    Dalysa: 31 jaar - 2de kindje - IVF
    Jessie123: 28 jaar - 2e kindje - ICSI
    HonkeyTonk: 35 jaar - 2e kindje - ICSI
    Asil: 36 jaar - 1ste kindje - IVF
    xBambi: 29 jaar - 2e kindje - ICSI

Afspraken
    28 november fm echo ,Mauzy82

28 november vervolggesprek, Elisss123
    28november cryo terugplaatsing Jessie123
    28 november: Echo voor tp cyclus, honkeytonk
    30 november echo liefde2
    2 december testdatum Vlindertje0102
    3 december testdatum Dalysa
    5 december prikinstructie JosjeM
    7 december gesprek gyn, verwijzing anesthesie, Mauzy82
    10 december echo of evaluatie Asil
    15 januari intakegesprek IVF, Mauzy82

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Zwanger!
    Samirsvrouwtje: 28 jaar - 2e kindje - IVF
    Geslacht:
    jongen / meisje / verrassing

18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Dalysa : Ja hopen wij ook hoor, maar ergens hoop ik dat ze er tijdens de ok wat aan kunnen doen. Het moet in elk geval weg voor een beter resultaat/kans en kan me der inmiddels ook wel in vinden.

Succes met testen straks en hoop op een mooie streep voor je ik ga duimen :)

19. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @Dalysa: op 13 dpo geloof ik niet meer dat het nog innesteling is, maar gewoon ongi die zich aankondigt. Helaas... Maar laat dan ook maar gewoon komen, dan kan ik door met hopelijk straks een mooi kerstcadeau.

@Mauzy82: ah ok, dus ze gaan alleen je eileider verwijderen? Dat klinkt wel logischer dan je eierstok.
    Nee, zegt bijna evenveel als een test, zeker als er dan ook bloed bij komt. Dat meteen door is m'n eigen keuze hoor, van het ziekenhuis had ik een maand, een half jaar een jaar pauze gemogen als ik had gewild, maar ik wil vooral juist geen pauze. Dan ga ik alleen maar meer lopen stressen en huilen (de verplichte pauzemaand van afgelopen zomer zit me nog vers in het geheugen wat dat betreft) wetende dat er die maand hrlemahe geen kans is. Dus dan maar meteen verder.

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Chitje : Gisteren tijdens echo had de gyn het even uitgetekend. Dat er een cyste naast de eileider blijft zitten. Deze wil niet weg. Aan de hand van de echo kun je zien dat de eileider opgezet is. WS vocht. En trekt niet weg. Legde ze uit dat de eileider word verwijderd maar de stok actief blijft. En dat als je 1 eileider mist de andere het opvangt. Eitje kan best springen en dan overspringen naar de andere eileider die dan t werk opvangt. Dus ik was meteen een stuk minder nerveus. Maar goed bij ivf leggen ze toch alles plat dus het zal voor iui al niets meer uitmaken. We gaan t zien.

Ja wachten is hell idd jr kunt beter meteen doorgaan dan afwachten en piekeren. De wachtweken zijn al lang genoeg. Kan me dan best voorstellen dat je door wilt. En als je de kans zo hebt dan aanpakken idd. Elke gemiste kans is er ene en dat willen we allemaal niet natuurlijk.

Deel Deze Pagina