Een lieve man is echt het allerbelangrijkste in dit traject. En een positieve mindset brengt je sowieso heel ver. Goed en knap dat je daar aan gaat werken. wij hebben voor de eerste ook een jarenlang ziekenhuistraject gehad (5 jaar). en herken die breakingpoints ook echt. Sterkte meid!
Ah meid, niet stressen! Het is een prachtig aantal. Tuurlijk, iedereen wil er liever 12 of 13 , maar 8/9 is al heel mooi. En we hopen gewoon kei hard dat daar de ene tussen zit!
Ik heb een erg druk weekend achter de rug, maar ik ben er weer! Ik heb nog niet heel veel bijgelezen, komt later! Dus sorry voor de mensen en berichten die ik nu negeer, niet mijn bedoeling! @Chitje Ik vind dat al een mooi aantal hoor, maar snap dat een paar extra toch fijner zou zijn. Wie weet wat er nog bij komt groeien. Ik duim weer voor je! @Vlindertje0102 nare situatie met je schoonzus zeg, bah. Ookal weet ze niet dat jullie er nu weer mee bezig zijn, ze weet wel van het eerdere traject. Hier is de terugplaatsing niet gelukt, sinds gisteren bruin/roze verlies dus menstruatie zal vandaag of morgen wel komen.. Ik voel mij behoorlijk down, terwijl ik daar eigenlijk geen reden toe heb. We hebben nog 6 cryo's te gaan en onze dochter was meteen met de verse terugplaatsing raak. Maar toch, ergens had ik de hoop dat we weer zoveel geluk zouden hebben. Even goed uithuilen en hopen dat ze met kerstdagen ook tergplaatsingen doen.
@Chitje Ik zou ook wat positiever zijn, aantal zegt niks ben ik achter gekomen. 1ste IVF hadden wij er 10 maar die poging werd afgebroken door vroegtijdige eisprong. IVF 1b hadden wij 4 Follikels, 2 eitjes allebei bevrucht, 1 TP andere niet door gedeeld. IVF 2, 12 Folikels, 12 eitjes, helft niet rijp. Van de 6 Rijpe maar 2 bevruchtingen. 1TP 2de kon niet ongevroren worden. Kan best zijn dat jij ook 8/9 eitjes overhoud en ze allemaal bevrucht worden.
Ik snap je helemaal. Zo was het bij ons ook dus de hoop was extra hoog. Wanneer mag je officieel testen?
@Vlindertje0102 wat een lullig van je schoonzus @xBambi je mag er best wel even van balen hoor....had toch fijn geweest als het meteen raak was geweest. Ik ben net terug uit het ziekenhuis, mijn lab was nog niet binnen, dus in het ziekenhuis konden ze me nog niet zoveel vertellen. De echo deed vandaag wel echt heel zeer. Mijn linker eierstok lag boven mijn baarmoeder, de arts zei al ik weet dat ik je nu echt zeer doe. Ze moest ook echt op mn buik drukken. Net terug gebeld, lab is acceptabel, dus morgen weer eerst bloedprikken en daarna echo. En dan ligt het aan de waardes die we dan hebben of vrijdag punctie of uiterlijk zaterdag. ze had er nu 5 van 18 mm of groter en de rest is rond de 13-14 mm, eigenlijk nog te klein, maar ze gaf aan dat er in andere ziekenhuis ook met die cijfers een punctie wordt gedaan. Maar nu hebben ze nog even om door te groeien, dus dat is wel fijn.
IVF/ICSI november & december 2018 JosjeM: 26 jaar - 1e kindje - ICSI Jess89: 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Vlindertje0102: 33 jaar - 2de kindje - ICSI liefde2: 31 jaar- 2e kindje - ICSI Chitje: 38 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI SD90: 28 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Natalie83: 35 jaar - 1e kindje - IUI Mauzy82: 36 jaar - 1e kindje - IUI Theekopje1987: 31 jaar - 2e kindje - ICSI Dalysa: 31 jaar - 2de kindje - IVF Jessie123: 28 jaar - 2e kindje - ICSI HonkeyTonk: 35 jaar - 2e kindje - ICSI Asil: 36 jaar - 1ste kindje - IVF xBambi: 29 jaar - 2e kindje - ICSI Yviev: 29 jaar - 1e kindje- ICSI Afspraken 5 december follikelmeting echo Liefde 2 5 december prikinstructie JosjeM 7 december gesprek gyn, verwijzing anesthesie, Mauzy82 10 december echo of evaluatie Asil 12 december testdatum Jessie123 15 januari intakegesprek IVF, Mauzy82 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Samirsvrouwtje: 28 jaar - 2e kindje - IVF Geslacht: jongen / meisje / verrassing [/QUOTE]
IVF/ICSI november & december 2018 JosjeM: 26 jaar - 1e kindje - ICSI Jess89: 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Vlindertje0102: 33 jaar - 2de kindje - ICSI liefde2: 31 jaar- 2e kindje - ICSI Chitje: 38 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI SD90: 28 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI Natalie83: 35 jaar - 1e kindje - IUI Mauzy82: 36 jaar - 1e kindje - IUI Theekopje1987: 31 jaar - 2e kindje - ICSI Dalysa: 31 jaar - 2de kindje - IVF Jessie123: 28 jaar - 2e kindje - ICSI HonkeyTonk: 35 jaar - 2e kindje - ICSI Asil: 36 jaar - 1ste kindje - IVF xBambi: 29 jaar - 2e kindje - ICSI Yviev: 29 jaar - 1e kindje- ICSI Afspraken 5 december follikelmeting echo Liefde 2 5 december prikinstructie JosjeM 7 december gesprek gyn, verwijzing anesthesie, Mauzy82 7 december follikelmeting echo Chitje 10 december echo of evaluatie Asil 12 december testdatum Jessie123 15 januari intakegesprek IVF, Mauzy82 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Samirsvrouwtje: 28 jaar - 2e kindje - IVF Geslacht: jongen / meisje / verrassing
Ja heel erg ben benieuwd, hakt er wel in zo iedere dag naar het ziekenhuis en daarna nog een late dienst werken. Maar alles voor het goede doel.
Nee dat valt gelukkig mee 30 min. Maar kan dus niet op en neer, dat is geen doen. Want je vertrekt toch altijd wat eerder.
Ik reageer straks even op een ieder afzonderlijk. Beetje k*t week gehad op werk. Beetje afzijdig gehouden. Even ego : hier straks echo hopelijk mogen we door. En anders nemen we pauze tot aan start ivf volgend jaar. En kunnen ze/we focusses op mn eileider.