@Chitje Ik heb mij verdiept in die zorg verzekeringen, zijn er 2. In de voorwaarden staat dat je nog geen fertiliteitspatient mag zijn anders word je niet aangenomen. ONVZ: Om in aanmerking te komen voor deze dekking is een medische verklaring vereist. Als je al met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig bent, zal de verzekeraar je helaas meestal van deze dekking uitsluiten. Zelfde geld voor PNO verzekering: Als je al in het fertiliteitstraject zit, zal de verzekeraar je helaas meestal van deze dekking uitsluiten. Andere zijn voor defensie en zorg personeel. Daarom heb ik het nooit vermeld, wilde zelf ook kijken voor de opties maar helaas.. Als je nu een zwangerschap zou hebben langer dan 9 of 12 weken (verschilt per zorgverzekering) en deze breekt af (MK) dan is de embryo levensvatbaar geweest en word het als een zwangerschap gezien. Wat in houd dat je daarna weer opnieuw mag beginnen (3 x IVF/ICSI) maar dat wilt niemand natuurlijk.
@Chitje en ik weet hoe kut het is als er maar 1 overblijft. Bij jouw nog in de vriezer en hopen dat je die niet nodig gaat hebben. Bij ons niks van de 12, i know how you feel.
@Asil : Ja dat is een helder verhaal. Kortom het heeft dus geen zin om over te stappen eigenlijk. Verwachting in de statistieken is natuurlijk ook dat gemiddelde vrouw/gezin zwanger raakt van de tp''s binnen die 3 vergoedingen. Daar buiten zal gezien worden als speciaal en dan zal het wel anders zitten natuurlijk
Heb je UMC toen ook uitgezocht? Zorgverzekeraars hebben een acceptatieplicht, dus mogen je niet weigeren omdat je geen zorgmedewerker bent. Defensie is een andere regeling die door de staat betaald wordt, dus dat werkt anders, maar volgens mij zou je wel bij UMC moeten kunnen verzekeren.
Ja helaas negatief. Flink potje lopen janken en toch besloten om er nog een keer voor te gaan. Januari starten we weer. Mijn hoop is natuurlijk wel helemaal weg maar hopelijk komt dat wel weer terug. Hoe gaat het bij jullie? Dikke knuffel
Dankjewel. Doet me zo goed om met mensen te kunnen praten die dit ook meemaken of mee hebben gemaakt.
Ooow was balen had het zo graag anders gezien hopelijk is 2019 ook jullie jaar van een mupke. Dikke knuf ♡
@Chitje hoe gaat het bij jou? Ga je testen pas met kerst of test je ook iets eerder ? Hopelijk ontvang jij nog je wondertje (s) in 2018 !
Ik durf niet zo goed te testen. Bang voor teleurstelling. Heb wel sinds donderdag hoofdpijn en kan sinds woensdag normaal naar de WC. Meestal zit ik echt verstopt tot een daag voor m'n ongi, maar nu dus niet. Maar geen idee of de utro nog invloed heeft op dit soort dingen... Anyway, ik durf dus gewoon nog niet...
Ohh ja dat ken ik dat bang voor het testen. Is een rot gevoel nou ik hoop dat als je de durf vind om te testen dat het dan positief is ik duim super hard met je mee meid
Hopelijk wel we hebben in 2018 zoveel meegemaakt dus wie weet 2019 word misschien wel ons jaar. Dankjewel dikke knuffel terug ♡