Geen idee. Druk misschien? Ik had ook gevraagd vorige werk voor de afspraak te vervroegen naar maandag Maar dat ging niet ivm drukte De progynova blijven slikken en dan vanaf zaterdag utro er bij
IVF/ICSI december & januari 2018 Vlindertje0102: 33 jaar - 2de kindje - ICSI Chitje: 38 jaar - 1e kindje - ICSI Mauzy82: 36 jaar - 1e kindje - IVF (nu pauze) start week 12 maart 2019 Jessie123: 28 jaar - 2e kindje - ICSI Asil: 36 jaar - 1ste kindje - IVF xBambi: 29 jaar - 2e kindje - ICSI Yviev: 29 jaar - 1e kindje- ICSI Natalie83: 35 jaar - 1e kindje - IUI Afspraken 15 januari cryo terugplaatsing Vlindertje 15 januari intakegesprek IVF, Mauzy82. 15 januari intake cryo tp Chitje 18 januari eerste echo Liefde 2 22 januari evaluatie icsi Yviev 4 februari evaluatie mislukte icsi Chitje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Dalysa: 31 jaar - 2e kindje - IVF Geslacht: jongen / meisje / verrassing liefde2: 31 jaar - 2e kindje - ICSI Geslacht: jongen / meisje / verrassing Theekopje1987: 31 jaar - 2e kindje - ICSI Geslacht: jongen / meisje / verrassing HonkeyTonk: 35 jaar - 2e kindje - ICSI Geslacht: jongen / meisje / verrassing
Zo de intake komt nu langzaam aan dichterbij. En ben er weer een beetje mee bezig. Hopelijk kan en mogen we iets eerder starten dan maart, anders weer dikke maand wachten bah! Valt toch vies tegen hoor. @Vlindertje0102 : wat fijn een tp komende dinsdag ! @Chitje : had jij nu vandaag tp?
@Mauzy82 dat hoop ik ook voor je!! Hier gisteravond ongesteld geworden Dat deze cyclus maar snel mag gaan! Op naar de volgende met hopelijk een mooie cryo tp
Ja, kan me voorstellen dat je het wachten heel erg beu bent. De tijd tikt door en je kunt niks. Zo frustrerend! Zou het proberen wat te versnellen als bij je intake. Hopelijk vandaag tp, word straks gebeld of het ontdooien goed gegaan is. Ook echt weer zenuwslopend dit...
Ik lees hier af en toe mee, wil je heel veel succes wensen. Hoop dat alles goed is gegaan met ontdooien vanmorgen!
Dank je wel! Het is nog even heel erg spannend! Jullie zijn ook echt begonnen nu zie ik? Fingers crossed!
Wij zijn ook begonnen idd! Ik schrijf alleen mee met het groepje na jullie Wat een ontzettend spannend moment voor je. Laat je het zsm weten? Ik heb een kaarsje voor je branden