Lieve dames, willen jullie meekijken? Ik heb een tp van een blasto gehad. Van boven naar onder 1. bijna 5 dagen na tp 2. bijna 6 dagen na tp 3. iets meer dan 6,5 dag na tp 4. 7 dagen na tp Ik weet dat het veel te vroeg is, maar na 5x ICSI is mn geduld ver te zoeken Is deze oploop oké, te licht…? nooit positieve testen gehad in al die jaren, dus kan het nergens mee vergelijken en maak mezelf nu gek (‘had je niet zo vroeg moeten testen’ I knowww!)
Ik zie zeker oploop! Hopelijk wordt het nog wat donkerder en uiteindelijk... Spannend blijft het nog wel even tot aan de eerste echo.
Nou dat vindt ik echt wel mee vallen en zolang het oploopt is er niks aan de hand.. Hcg verdubbeld elke 48-72 uur dus als ik je 5 dagen na tp pak en 7 dagen na tp is hij prima opgelopen hoor! Zelfs je ochtend en middag test van 7 dntp zie je duidelijk verschil. Soms gaat hcg aanmaken iets langzamer maar ook dit kunnen perfecte zwangerschappen worden hoor
Vandaag hoef je niet persé oploop te zien. Houd er rekening mee dat HCG per 48-72 uur verdubbelt meestal.
Beetje spannend op mijn onderrug, maar de wijt ik aan het feit dat ik al 2 weken niet gesport / gestretcht heb (sport normaal 4 tot 5x in de week vrij intensief)