Haha ja na 3,5 jaar is het wel steeds makkelijker om geduldig te zijn. Ohja leuk allebei uit 2019 ik vond het in het begin wel iets lastiger maar nu zou ik het juist fantastisch vinden. Onze kinderen kunnen alles nu heel bewust meemaken. Als ik naar vrienden kijk met kinderen dicht op elkaar, vind ik het stiekem niet zo erg dat het zo is gelopen... Maar nu is dan toch wel echt de tijd aangebroken hoor. Lijkt me zo gezellig om een kleintje erbij te krijgen. en dan met een grote trotse zus ernaast. Te lief!
Heel veel succes vandaag @Joylynn !! Laat je weten hoe het was? Je gaat in ieder geval PUPO het jaar uit
Dank je! En de rest ook! Ik zit nog te wachten op een berichtje met of het ontdooien gelukt is en zo ja, hoe laat we mogen komen. Erg spannend, bij elk geluidje van m'n telefoon slaat m'n hartslag over
Men wat zenuwslopend moet dat zijn, zeker omdat ze gister al ontdooit hadden toch? Ben zo benieuwd voor je!
Ja klopt! Dus ergens denk ik, als het mislukt was zouden ze vast al gebeld hebben toch? Mijn man zei "ja, of ze zijn nu bezig met de 8e proberen te ontdooien en lukt het echt niet"
Het zit er in! vond het wel een gek iets om te zien, je zag het echt je BMS in gaan haha. Het was er eentje van goede kwaliteit, hij was alweer gaan doordelen
Ik weet niet. Heb ook 2 verschillende NOD gekregen, heel irritant en mijn man wil er bij zijn als ik ga testen, ook zo irritant want dan moet ik echt wachten